MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Κάποιοι κανόνες… έχουν αστερίσκους!

Author Θέμης Σαρανταένας at 12 Ιουλίου 2021
Κάποιοι κανόνες... έχουν αστερίσκους!

Στη ζωή υπάρχουν κάποιες μεγάλες αλήθειες που κανείς (ο οποίος έχει σώας τας φρένας) δεν αμφισβητεί.

Η Γη γυρίζει γύρω από τον ήλιο.

2 + 2 = 4.

Οι αρχαίοι Έλληνες εφηύραν το θέατρο.

Δεν υπάρχει δωρεάν γεύμα.

Η εφορία δεν ξεχνά ποτέ.

Κάποιοι κανόνες... έχουν αστερίσκους!

Όμως, όσον αφορά το επιχειρείν, υπάρχουν κάποιες επιχειρηματικές αρχές, που ενώ όλοι, εκ πρώτης όψεως αποδεχόμαστε ως αξιώματα ή θέσφατα, εάν ψάξουμε βαθύτερα θα ανακαλύψουμε ότι κάποιες φορές δεν ισχύουν. Δείτε 5 από αυτές στο άρθρο μου που ακολουθεί.

#01. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.
Κατανοείτε σίγουρα την αξία αυτής της φράσης. Σας έχει επιτρέψει πολλές φορές να “δώσετε τόπο στην οργή”, να ξεπεράσετε μία δύσκολη κατάσταση, ακόμη και να κοιμηθείτε το βράδυ ήρεμοι. Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο – όπως δεν έχει και πάντα άδικο.

Εάν περιστρέφετε όλες τις αξίες της εταιρείας σας γύρω από το παντοτινό “δίκιο του πελάτη” είναι σίγουρο ότι θα βρεθείτε σε προστριβές με το πιο πολύτιμο κεφάλαιο της επιχείρησής σας: τους ίδιους τους ανθρώπους σας. Όταν ο πελάτης είναι στρυφνός, άδικος, κακός ή ξεκάθαρα ψευδόμενος, σκεφθείτε, πριν και πάνω από όλα, τον δικό σας άνθρωπο που εκείνη τη στιγμή πρέπει να τον αντιμετωπίσει.

Μην αποσυμπιέζετε λοιπόν τις καταστάσεις εις βάρος των ανθρώπων σας! Είναι πολύ προτιμότερο να χάσετε έναν πελάτη, παρά να χάσετε έναν καλό υπάλληλο.

#02. Το business plan είναι το Α και το Ω.
Ναι, το business plan είναι απαραίτητο και χαρτογραφεί με τον καλύτερο τρόπο τους στόχους μίας εταιρείας βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Ωστόσο, κάποιες φορές, όταν θεωρούμε ότι το business plan είναι το Α και το Ω, χάνουμε τα υπόλοιπα 22 γράμματα.

Τι εννοώ; Όλη η ενέργεια που διοχετεύεται στη δημιουργία ενός business plan σε μια μικρομεσαία επιχείρηση θα μπορούσε κάλλιστα να κατευθυνθεί σε πιο απτές και σημαντικές ενέργειες. Για παράδειγμα, θα προτιμούσατε να ξοδέψετε τον επόμενο μήνα φτιάχνοντας ένα business plan ή οργανώνοντας το eshop σας;

Εξαιρουμένων λοιπόν των περιπτώσεων όπου αναζητάτε χρηματοδότηση, το business plan δεν είναι απαραίτητα η πρώτη σας ανάγκη.

#03. Επιχείρησε κάτι πρωτότυπο και μοναδικό.
Σας έχω νέα: η παρθενογένεση περιλαμβάνει συνήθως μονοκύτταρους ευκαρυωτικούς οργανισμούς, βρυόζωα και βακτήρια – και πολύ πιο σπάνια επιχειρήσεις. Είναι πραγματικά απίστευτος ο αριθμός των ωρών που σπαταλούνται σε brainstorming αντικειμένου νέας επιχείρησης ή νέου branch υπάρχουσας επιχείρησης.

Ό,τι έχετε σκεφθεί, το έχει ήδη σκεφθεί κάποιος άλλος πριν από εσάς. Αυτό που οφείλετε να κάνετε είναι να βρείτε “αυτό το κάτι” που θα μετατρέψει το οικείο, (ακόμη και το απολύτως οικείο) σε κάτι συναρπαστικά νέο! Σας θυμίζω ότι ο Steve Jobs δεν εφηύρε ούτε τον υπολογιστή ούτε το κινητό τηλέφωνο.

#04. Μην διώχνεις ποτέ πελάτη, όσο μικρός και αν είναι.
Αυτή είναι μία επιχειρηματική αρχή που όχι μόνο βρήκε πρόσφορο έδαφος και άνθισε στην Ελλάδα της κρίσης, αλλά μεταμορφώθηκε και σε υπέρτατο αξίωμα. Το να διώξεις πελάτη έγινε μεγαλύτερο ταμπού και από το να πετάξεις ψωμί στα σκουπίδια. Δεν είναι όμως έτσι.

Ο νόμος του Παρέτο μας λέει ότι για τα περισσότερα γεγονότα, το 80% των επιπτώσεων προέρχεται από το 20% των αιτιών. Θα δείτε ότι αυτό ισχύει και με το πελατολόγιό σας: το 80% του τζίρου σας προέρχεται από το 20% των πελατών σας. Όταν λοιπόν προσπαθείτε να μη χάνετε κανέναν πελάτη, όσο μικρός, περίεργος και ασύμφορος και αν είναι, δοκιμάζετε τις δικές σας αντοχές.

Όταν δεν διώχνετε ποτέ πελάτη, μοιάζετε με έναν τενίστα που στέλνει κάθε αγώνα στο tie-break! Κάποια στιγμή, δυστυχώς, θα χάσετε.

#05. Κάνε το πάθος σου επιχείρηση.
Ναι, πολλοί έκαναν το πάθος τους επιχείρηση και δημιούργησαν αυτοκρατορίες. Ο ιδρυτής της Timberland, Nathan Swartz, προερχόταν από οικογένεια 4 γενιών υποδηματοποιών και τα παπούτσια ήταν το παράφορο πάθος του. Ωστόσο, η αγάπη για ένα αντικείμενο δεν συνεπάγεται πάντα και επιχειρηματική επιτυχία.

Για παράδειγμα, εάν το πάθος σας είναι η θάλασσα, δεν είναι σίγουρο ότι το κατάστημα με είδη σκούμπα και ψαροντούφεκα που ανοίξατε στην ορεινή Αρκαδία θα μεγαλουργήσει. Η συμβουλή να “ακολουθούμε το πάθος” όταν ανοίγουμε τα επιχειρηματικά μας φτερά δεν είναι πάντα η καλύτερη.

Επιχειρήστε όχι με βάση το δικό σας πάθος, αλλά το πάθος των πελατών σας για αυτό που προσφέρετε.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X