MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Ίπι ίπι ούμε, σας ευχαριστούμε!

Author Θέμης Σαρανταένας at 31 Αυγούστου 2020
Όμως, όλοι, όταν έφτανε η στιγμή του ευχαριστώ για την εκδρομή, τραγουδούσαν εν χορώ “ίπι, ίπι ούμε, σας ευχαριστούμε!” προς τον ατάραχο δάσκαλο στη θέση του συνοδηγού.

Η σημασία του “ευχαριστώ” και πώς να γράψετε ένα ευχαριστήριο email

Θυμάστε τις εκδρομές με το σχολείο; Ναι, εκείνες που στις πρώτες θέσεις του πούλμαν κάθονταν τα “φυτά” και στη γαλαρία οι “μάγκες”. Όμως, όλοι, όταν έφτανε η στιγμή του ευχαριστώ για την εκδρομή, τραγουδούσαν εν χορώ “ίπι, ίπι ούμε, σας ευχαριστούμε!” προς τον ατάραχο δάσκαλο στη θέση του συνοδηγού.

Όμως, όλοι, όταν έφτανε η στιγμή του ευχαριστώ για την εκδρομή, τραγουδούσαν εν χορώ “ίπι, ίπι ούμε, σας ευχαριστούμε!” προς τον ατάραχο δάσκαλο στη θέση του συνοδηγού.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι από την παιδική μας ηλικία, η σημασία του “ευχαριστώ” αλλά και ο τρόπος που το λέμε είναι συνυφασμένος με την κοινωνικότητά μας και την ίδια μας εντέλει την ύπαρξη. Αυτό συνεχίζεται φυσικά και στην ενήλικη ζωή μας: είτε είμαστε μικρομεσαίοι επιχειρηματίες είτε πελάτες, θέλουμε να ευχαριστούμε αλλά και να μας ευχαριστούν.

Ένας κόσμος χωρίς “ευχαριστώ”; Όχι, ευχαριστώ.
Μπορείτε να φανταστείτε έναν κόσμο χωρίς “ευχαριστώ”; Κανείς δεν μπορεί και δεν θέλει. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που ακόμη και τα chatbots (προγράμματα ομιλίας που κατευθύνουν σε αγορές και ενημερώσεις) πάντα κλείνουν την ενημέρωσή τους με ένα μεγάλο “ευχαριστούμε” – κάτι που πολλές φορές τα κάνει και λιγότερο εκνευριστικά.

Πολλές ευκαιρίες για ευχαριστίες
Και πόσες αλήθεια ευκαιρίες υπάρχουν για να ευχαριστήσει ο επιχειρηματίας τον πελάτη του online; Τη στιγμή που ολοκληρώνεται η αγορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα και ο πελάτης έχει πλέον πληρώσει; Όχι μόνο, μην τσιγκουνεύεστε κάτι τόσο σημαντικό, όσο το “ευχαριστώ”.

  • Ο πελάτης σχολίασε στο Instagram σας. Ευχαριστήστε τον!
  • Ο πελάτης έγραψε μία θετική κριτική στο Trustpilot. Ευχαριστήστε τον!
  • Ο πελάτης έγραψε μία αρνητική κριτική στο Trustpilot. Ευχαριστήστε τον!
  • Ο πελάτης έχει επέτειο ενός έτους αγορών από το site σας. Ευχαριστήστε τον!
  • Ο πελάτης συμμετείχε σε διαγωνισμό σας. Ευχαριστήστε τον!
  • Ο πελάτης έλαβε μέρος σε εταιρική κοινωνική σας ενέργεια. Ευχαριστήστε τον!

Οι ευκαιρίες είναι πολλές και δεν πρέπει να χάνονται. Δείτε στη συνέχεια κάποια tips για το πώς να συντάξετε ένα thank you e-mail.

Ένα μεγάλο “ευχαριστώ” στον τίτλο
Γράφοντας ένα email στον πελάτη σας για να τον ευχαριστήσετε (για οποιοδήποτε λόγο) πρέπει να ξεκινήσετε ακριβώς από αυτό: το “ευχαριστώ”. Αποφύγετε τις κειμενογραφικές ακροβασίες, τα περίπλοκα νοήματα, τις λεκτικές “περικοκλάδες” και πηγαίνετε κατευθείαν στο θέμα. Για παράδειγμα: “Σας ευχαριστούμε που είστε 1 χρόνο μαζί μας!”

Το “ευχαριστώ” ποτέ δεν είναι απρόσωπο
Έχω τονίσει ξανά, σε άλλα μου άρθρα και διαλέξεις τη σημασία του να αποκαλείται ο πελάτης με το όνομά του και ποτέ με τη φράση “Αγαπητέ πελάτη”. Ειδικά όμως όταν ευχαριστείτε τον πελάτη σας, πάντα απευθυνθείτε σε αυτόν με το όνομά του, αλλιώς το “ευχαριστώ” σας θα είναι fake.

Ακόμη, καλό είναι να κλείσετε και εσείς το ευχαριστήριο email με το όνομά σας. Είναι πολύ προτιμότερο, πολύ πιο προσωπικό και πολύ πιο ταιριαστό για τον σκοπό για τον οποίο στέλνεται το email από το “η ομάδα μας”.

Ειλικρινείς ευχαριστίες
Προσέξτε! Το “ευχαριστώ” πρέπει να είναι πάντα ειλικρινές και ποτέ τεχνητό. ΜΗΝ χρησιμοποιείτε μία παράγραφο ευχαριστιών ως πρόφαση για να “πουλήσετε” στον πελάτη σας τον καινούριο σας ατμοκαθαριστή με το ποιοτικό πρεσοσίδερο. Σαν ανθρώπινα όντα, το ραντάρ μας είναι πολύ εξελιγμένο στο να ξεχωρίζει τις ψεύτικες ευχαριστίες.

Δείξτε έμπρακτα το “ευχαριστώ”
Ένα μικρό δώρο μπορεί να κάνει μία μεγάλη διαφορά! Εάν θέλετε πραγματικά να δείξετε την εκτίμησή σας στον πελάτη σας, συνοδεύστε τις ευχαριστίες σας με ένα δώρο. Μπορεί να είναι μία έκπτωση, ένα κουπόνι ή οτιδήποτε σκεφτείτε. Πρέπει όμως να είναι εύκολο στην εφαρμογή και, ποτέ μα ποτέ, με κρυφούς όρους και προϋποθέσεις.

Επίλογος: Ίσως να θυμάστε ότι το “ίπι, ίπι ούμε σας ευχαριστούμε” είχε και συνέχεια: “κι αν μας αγαπάτε, να μας ξαναπάτε”. Ευχαριστήστε λοιπόν και εσείς τον πελάτη σας και δείτε τον να σας αγαπάει και να πηγαίνει ξανά και ξανά στο site σας ή στα φυσικά σας σημεία πώλησης!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X