Η Τέχνη της Διαφήμισης: Συνδυάζοντας Επιστήμες και Δημιουργικότητα
Στο επεισόδιο αυτό της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη του στο studio την καθηγήτρια πανεπιστημίου και συγγραφέα Ζωζέτα Μηλιοπούλου συζητούν την τέχνη της διαφήμισης και τις απαιτήσεις που αυτή χρειάζεται για να είναι αποδοτική.
Συζητήθηκε η συμβολή διαφόρων επιστημονικών κλάδων στην επιτυχία μιας διαφημιστικής καμπάνιας, με έμφαση στον ρόλο της ψυχολογίας στην κατανόηση και προσαρμογή των διαφημιστικών μηνυμάτων. Εξετάστηκε επίσης πώς η κοινωνιολογία επηρεάζει τις διαφημιστικές στρατηγικές και η σημασία της γραφιστικής στη δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών διαφημίσεων. Επισημάνθηκε η σημασία της ανάλυσης δεδομένων στην καθοδήγηση των διαφημιστικών αποφάσεων και στρατηγικών, καθώς και οι επιπτώσεις της τεχνολογίας στον σύγχρονο τρόπο διαφήμισης.
Συζητήθηκαν τρόποι ενσωμάτωσης της λογοτεχνίας και της αφηγηματικής τέχνης στις διαφημιστικές καμπάνιες και αναλύθηκε η συνεισφορά των πολιτιστικών σπουδών στην κατανόηση των διαφορών στις διαφημιστικές προσεγγίσεις σε διάφορες αγορές. Εξετάστηκαν μέθοδοι με τις οποίες οι επιχειρηματίες μπορούν να εφαρμόσουν πολυεπιστημονικές προσεγγίσεις στις διαφημίσεις τους και προτάθηκαν εργαλεία και μεθοδολογίες για την επίτευξη αυτού του στόχου.
Επισημάνθηκαν τα συχνότερα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι διαφημιστές όταν εφαρμόζουν πολυεπιστημονικές προσεγγίσεις και αναλύθηκε πώς η συνεργασία μεταξύ διαφορετικών επιστημονικών κλάδων μπορεί να οδηγήσει σε πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες. Παρουσιάστηκαν επιτυχημένα παραδείγματα διαφημίσεων που αξιοποίησαν πολυεπιστημονικές προσεγγίσεις και αναδείχθηκε ο ρόλος της ηθικής και της κοινωνικής ευθύνης στη διαφήμιση στο πλαίσιο αυτών των προσεγγίσεων.
Τέλος ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας ανέλυσε τις βασικές αρχές της Ψυχολογίας Καταναλωτή ως προς τον τρόπο που δέχεται τα διαφημιστικά μηνύματα.
Η εκπομπή “Marketing in Practice and more” του ONE Channel ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και τον κλάδο του μάρκετινγκ, με σκοπό την παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην ελληνική και διεθνή αγορά. Στην εκπομπή παρουσιάζονται βασικές επιχειρηματικές αρχές και τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις αυτές να αναπτυχθούν. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα και έχει χορηγούς επικοινωνίας τους Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr. Παρέχει χρήσιμες συμβουλές, προτάσεις και απόψεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων με αισιόδοξη προσέγγιση και κατά τάση της ανάπτυξης, αντιστέκοντας στις αρνητικές ειδήσεις της καθημερινότητας.