MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Γνωρίστε και κερδίστε τον Νέο Καταναλωτή

Author Θέμης Σαρανταένας at 7 Απριλίου 2012
μάρκετινγκ κομμωτηρίων Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Πρέπει να γνωρίσουμε τον νέο καταναλωτή, γιατί ήρθε για να μείνει. Εάν μάθουμε πώς σκέφτεται, πώς λειτουργεί, τι είναι αυτό που ψάχνει και τι τον ικανοποιεί θα μπορέσουμε να τον εμπλέξουμε και να τον κερδίσουμε.

μάρκετινγκ κομμωτηρίων Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκμάρκετινγκ κομμωτηρίων Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκμάρκετινγκ κομμωτηρίων Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Πρώτη δημοσίευση: Απρίλιος 2012 στο περιοδικό Etetica.

 

Η συγκλονιστική για τους Έλληνες και τα Ελληνικά νοικοκυριά οικονομική κρίση, έχει επηρεάσει αρνητικά τον κομμωτικό κλάδο, όπως βιώνουν καθημερινά πολλοί επαγγελματίες. Λόγω της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος οι καταναλωτές έχουν γίνει price-sensitive (δηλαδή η τιμή έχει γίνει πρωταρχικής σημασίας και καθοδηγεί τις αγορές τους). Σύμφωνα με την έρευνα εμπιστοσύνης καταναλωτή της Nielsen το Γ’ Τρίμηνο 2011 88% των Ελλήνων έχουν αλλάξει καταναλωτική συμπεριφορά και έχουν αλλάξει οι προτεραιότητές τους. Ο καταναλωτής σε κρίση για να αντεπεξέλθει την δύσκολη οικονομικά καθημερινότητα του, θα ακυρώσει ταξίδια και διακοπές, θα ξοδέψει λιγότερα για βελτιώσεις στο σπίτι, θα μειώσει τις αγορές πολυτελών προϊόντων, θα μειώσει τα έξοδα για ένδυση και προσωπική περιποίηση και θα περιορίσει τις δαπάνες διασκέδασης και υπηρεσιών.
Έτσι, στον κλάδο των κομμωτηρίων, έξτρα υπηρεσίες όπως οι θεραπείες έχουν μειωθεί δραματικά καθώς οι πελάτες προσπαθούν να μειώσουν τα έξοδά τους. Ακόμα η μεταπώληση έχει πληγεί, με τις πωλήσεις να έχουν περιοριστεί. Παράλληλα, οι εταιρίες εστιάζουν σε βασικές γραμμές προϊόντων (πχ βασικά σαμπουάν) και σε φθηνές σειρές. Σε συνέχεια των παραπάνω οι επισκέψεις στο κομμωτήριο έχουν αραιώσει και οι γυναίκες ελαττώνουν τις εφαρμογές βαφής τους από επαγγελματίες καθώς χρησιμοποιούν ανά τακτά διαστήματα μόνες τους τις οικονομικές βαφές από την ευρεία διανομή (δηλ. τα Σούπερ Μάρκετ) στο σπίτι. Βάσει της εφημερίδας Καθημερινή Ιανουαρίου ο τζίρος των προϊόντων των κομμωτηρίων έχει μειωθεί κατά 30%, με τον κλάδο αυτό να αποτελεί το 6% του συνολικού τζίρου των καλλυντικών. Ακόμα, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα και την Πανελλήνια Ομοσπονδία Κομμωτών έχουν ήδη κλείσει 1.500 κομμωτήρια πανελλαδικά και αναμένονται να κλείσουν ακόμα 2.000, από τα 12.000 που εκτιμάται ότι λειτουργούν σήμερα. Σ’ αυτήν την κατάσταση, βλέπουμε πολλούς επιχειρηματίες κομμωτές να κατεβάζουν τις τιμές, να κάνουν προσφορές, να μειώνουν τις αγορές τους και να συμμετέχουν στα sites προσφορών (“ντιλάδικα”) με εκπτώσεις μέχρι και 90%! Όμως είναι ο μόνος τρόπος αυτός για να διατηρηθεί και να επιβιώσει η επιχείρηση κομμωτήριο; Είναι ο σωστός τρόπος για να χτιστεί το μέλλον μια επιχείρησης;

 

μάρκετινγκ κομμωτηρίων Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

Το βασικό είναι ότι ο καταναλωτής αλλάζει. Έχει δημιουργηθεί ένας νέος καταναλωτής που νιώθει ανασφαλής για το μέλλον της οικονομίας, νιώθει ανασφαλής για τον εαυτό του και βιωσιμότητα της οικογένειάς του. Η καταναλωτική θεωρία λέει ότι με το πέρασμα τις κρίσης η συμπεριφορά του καταναλωτή επιστρέφει στην αρχική της κατάσταση μέσα σε ένα ή δύο χρόνια. Υπάρχουν,όμως σοβαρές ενδείξεις ότι η μετάλλαξη της καταναλωτικής συμπεριφοράς θα είναι μόνιμη καθώς η Ελληνική Οικονομική κρίση είναι πολύ βαθιά.

Πρέπει λοιπόν να γνωρίσουμε τον νέο καταναλωτή, γιατί ήρθε για να μείνει. Εάν μάθουμε πώς σκέφτεται, πώς λειτουργεί, τι είναι αυτό που ψάχνει και τι τον ικανοποιεί θα μπορέσουμε να τον εμπλέξουμε και να τον κερδίσουμε. Αν μιλήσουμε με όρους μάρκετινγκ, ο νέος καταναλωτής λοιπόν είναι το κοινό στόχος μας (το target group μας). Το προϊόν μας , που για τον κομμωτή είναι οι υπηρεσίες που προσφέρει, πρέπει να απευθύνεται και να καλύπτει το κοινό στόχο μας. Εάν δεν προσαρμόσουμε το προϊόν μας με βάση τον στόχο μας, δεν θα τον πετύχουμε! Εάν πουλάμε στον νέο καταναλωτή το ίδιο προϊόν που πουλούσαμε και στον παλιό καταναλωτή έχουμε χάσει το παιχνίδι. Ο νέος, από τον παλιό καταναλωτή διαφέρει πάρα πολύ. Για παράδειγμα, πολύ χοντρικά, εάν πουλούσαμε στρατιωτικές στολές παραλλαγής έξω από ένα στρατιωτικό νοσοκομείο, θα κάναμε καλές πωλήσεις. Εάν όμως το στρατιωτικό νοσοκομείο έκλεινε και στις εγκαταστάσεις του άνοιγε ένα μαιευτήριο, και εμείς συνεχίζαμε να είμαστε απ’ έξω και να πουλάμε στολές παραλλαγής, πόσες επιτυχημένες πωλήσεις θα κάναμε; Μ΄ αυτό το ακραίο παράδειγμα θέλω να σας δείξω πόσο διαφορετικός είναι ο νέος καταναλωτής που έχει εμφανιστεί.

Και δικαίως θα αναρωτηθείτε, δηλαδή, πώς να αλλάξω το προϊόν μου; Παρέχετε συγκεκριμένες υπηρεσίες βαφή, κούρεμα, θεραπείες, ανταύγειες, χτενίσματα κλπ. και αυτό δεν μπορεί να αλλάξει. Αυτό που μπορεί να αλλάξει είναι οι παράμετροι που συνθέτουν τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Βάσει της θεωρίας του μάρκετινγκ , το μίγμα μιας υπηρεσίας αποτελείται από 7 P : Product – προϊον, Price – Τιμή , Place – τόπος, Promotion – προώθηση, People – άνθρωποι, Processes – διαδικασίες, Physical Evidence- φυσική παρουσία. Όσο πιο σωστά ζυγισμένες είναι αυτές οι παράμετροι τόσο πιο ελκυστική και προσιτή γίνεται η υπηρεσία στον καταναλωτή. Αυτό που μπορεί να κάνει ο κάθε επιχειρηματίας κομμωτής είναι να ζυγίσει εκ νέου όλες αυτές τις παραμέτρους. Να τις αλλάξει, να τις τροποποιήσει και να παρουσιάσει ένα νέο μίγμα υπηρεσίας στον Νέο καταναλωτή. Ένα μίγμα που του ταιριάζει.

Η υπηρεσία στο κομμωτήριο, όπως και κάθε υπηρεσία, είναι εμπειρία. Ο Νέος Καταναλωτής ψάχνει δυνατές εμπειρίες που αξίζουν τα χρήματα τους καθώς δίνει μεγάλη σημασία στην σχέση ποιότητας/προσφοράς και τιμής (value for money). Για παράδειγμα (μερικές ιδέες), όσο αφορά το προϊόν (το πρώτο P) μπορεί να λάβετε υπόψη σας τις τάσεις (trends) που υπάρχουν: όπως στροφή σε πιο οικολογικές προσεγγίσεις, ανακυκλώσιμα υλικά κλπ Όσο αφορά την τιμή (δεύτερο P) μπορεί να προσαρμόσετε τον τιμοκατάλογο στα σημερινά δεδομένα αποφεύγοντας στις πυροσβεστικές μειώσεις. Για το P – Promotion (Προώθηση) μην ξεχνάτε πώς είναι πιο φθηνό να κρατήσεις έναν υπάρχοντα πελάτη από το βρεις έναν καινούριο. Δουλέψτε στην πιστότητα των πελατών σας με διάφορες μεθόδους και χτίστε ειλικρινείς σχέσεις μεταξύ σας. Ακόμα χρησιμοποιήστε την νέα τεχνολογία, το Internet & τα κινητά και προωθείστε την επιχείρησή σας στοχευμένα και οικονομικά. Κάπως έτσι, μπορείτε να δουλέψετε, πάντα με μελέτη και προσοχή, όλες τις παραμέτρους ώστε να γίνει μια συνολική αναβάθμιση της υπηρεσίας στις νέες συνθήκες και το “μπουκέτο” υπηρεσιών που θα προσφέρετε στον Νεό καταναλωτή να είναι υψηλών προδιαγραφών. Μην ξεχνάτε πως με την νέα τεχνολογία (Internet) είναι πολύ εύκολο να συγκρίνει κάποιος τιμές και προϊόντα και μπορεί πολύ εύκολα να μείνετε πίσω από τον ανταγωνισμό σας.

Τα δεδομένα άλλαξαν. Ότι ξέραμε δεν ισχύει πια, ο τρόπος που δουλεύαμε δεν αποδίδει όπως παλιά και δεν θα βγάζουμε τα ίδια χρήματα όπως παλιά. Για πολλούς η κρίση είναι απειλή, όμως η κρίση είναι ευκαιρία. Μην φοβηθείτε να επενδύσετε, τώρα θα χτίσετε την μελλοντική επιβίωση της επιχείρησής σας. Μην φοβηθείτε να κάνετε αλλαγές, τώρα είναι η μόνη περίοδος στην οποία δεν θα στιγματιστείτε αρνητικά. Η κατανάλωση δεν θα σταματήσει. Απλά θα αλλάξει πρόσωπο. Ο επιχειρηματίας που θα δει μπροστά και θα αλλάξει το μίγμα της υπηρεσίας του, θα κερδίσει σήμερα τον Νέο Καταναλωτή, και θα είναι έτοιμος να βγει μπροστά όταν θα ξεκινήσει η ανάκαμψη. Σήμερα χτίζουμε την κατανάλωση του αύριο – ας ετοιμαστούμε.

Πρώτη δημοσίευση: Απρίλιος 2012 στο περιοδικό Estetica.

Ενδιαφέροντα άρθρα

Η εμπειρία του πελάτη είναι η πρόκληση του μέλλοντος.
7 Ιουλίου 2025

CX. Τα πιο σημαντικά γράμματα στο αλφάβητο του επιχειρείν.


Διαβάστε περισσότερα
Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.
27 Ιουνίου 2025

Ήρεμα μιλάω: Εισαγωγή στο Marketing. Back to basics.


Διαβάστε περισσότερα
3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X