MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

“Θα πάρω και από αλλού προσφορές…” – Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε.

Author Θέμης Σαρανταένας at 29 Μαρτίου 2021
Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε: “Θα πάρω και από αλλού προσφορές…”

Η σημερινή φράση είναι μία από αυτές, που στον γραπτό λόγο, συνοδεύονται πάντα από αποσιωπητικά:

Θα πάρω και από αλλού προσφορές…

Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε: “Θα πάρω και από αλλού προσφορές…”

Γιατί; Μα γιατί έχει υπονοούμενα! Και αν δεν καταλαβαίνετε ποια είναι αυτά, ή εάν κάνετε ότι δεν τα καταλαβαίνετε, διαβάστε περισσότερα παρακάτω μαζί φυσικά με το πώς πρέπει να αντιδράσετε – ή να μην αντιδράσετε – όταν ακούτε αυτή τη μυστηριώδη και απειλητική φράση.

Πότε λέγεται;

Υπάρχουν 4 διαφορετικές περιπτώσεις όπου η φράση αυτή είναι πιθανόν να ακουστεί – και δεν είναι όλες κακοπροαίρετες. Ας τις δούμε.

Η φράση “Θα πάρω και από αλλού προσφορές…” λέγεται:

Όταν ο πελάτης δεν ξέρει

Εάν η επιχειρηματική σας δραστηριότητα είναι στον χώρο της εστίασης, όλοι γνωρίζουν πάνω κάτω τις τιμές της αγοράς. Θα ήταν πάρα μα πάρα πολύ παράδοξο (και ανησυχητικό) να πείτε στον πελάτη σας ότι ο φρέντο καπουτσίνο κάνει 2 και 10 και να σας απαντήσει ότι θα πάρει και από αλλού προσφορές.

Εάν όμως, το αντικείμενό σας είναι ιδιαίτερα σπάνιο και ασυνήθιστο, εάν για παράδειγμα είστε εκτιμητής έργων τέχνης με ειδίκευση στις ακουαρέλες Ελλήνων ζωγράφων του 19ου αιώνα, το εύρος τιμών σας είναι άγνωστο για τους περισσότερους – πάνω από τους μισούς άλλωστε είναι πιθανόν νη μην ξέρουν ότι υπάρχει η υπηρεσία σας και ότι αυτό που προφέρετε, χρεώνεται.

Αυτή είναι η πιο καλοπροαίρετη περίπτωση.

Πώς να αντιδράσετε: με υπομονή, κατανόηση και στωικότητα, όπως ήδη κάνετε. Είναι σίγουρο ότι έχετε ακούσει αυτή τη φράση, πολλές φορές.

Όταν ο πελάτης δεν μπορεί να κάνει αλλιώς

Εάν συνεργάζεστε με τμήματα procurement (προμηθειών) θα το έχετε δει συχνά. Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις, όπου ο πελάτης είναι εταιρικά ή ακόμη και νομικά δεσμευμένος να πάρει προσφορές. Αυτές είναι συνήθως 3 τον αριθμό και αποτελούν μέρος του επιχειρηματικού παιχνιδιού. Πολλές φορές όμως είναι και υπενθύμιση προς εσάς να μειώσετε τις τιμές σας.

Πώς να αντιδράσετε: βεβαιωθείτε ότι όλες οι προσφορές θα είναι ιδίων προδιαγραφών. Αν χρειαστεί, μειώστε την προσφορά σας, ποτέ όμως πάνω από 10%.

Όταν ο πελάτης δεν θέλει

Στην περίπτωση που ο πελάτης δεν έχει ιδιαίτερη επιθυμία να συνεργαστεί μαζί σας, είναι πιθανό να οχυρωθεί πίσω από τη διαδικασία των προσφορών. Συνήθως θα σας πει ότι χρειάζεται να δει “τι άλλο υπάρχει στην αγορά” και ότι θα επανέλθει asap. Αυτό που προδίδει μία τέτοια περίπτωση είναι η έλλειψη ενδιαφέροντος για τις λεπτομέρειες της προσφοράς σας.

Πώς να αντιδράσετε. Εάν είστε έμπειρος επιχειρηματίας θα έχετε ήδη διαγνώσει την έλλειψη χημείας. Ευχαριστήστε και συνεχίσετε παρακάτω. Δεν κερδίζονται όλες οι μάχες (και δεν θέλουμε να τις κερδίσουμε και όλες)!

Όταν ο πελάτης δεν πληρώνει

Τέλος, η χειρότερη περίπτωση είναι αυτή του πελάτη που δεν πληρώνει ή δεν πληρώνει στην ώρα του. Εδώ, εκτός από τα αποσιωπητικά, η φράση θα έρεπε να έχει και ερωτηματικά και προειδοποιήσεις. Οι “προσφορές” σε αυτή την περίπτωση είναι ένας μοχλός πίεσης για εσάς – ή στην πιο ακραία περίπτωση, ένα όπλο εκβιασμού για να μειώσετε μία ήδη συμφωνημένη τιμή.

Πώς να αντιδράσετε: είναι σίγουρο ότι έχετε τσεκάρει το background κάποιου πιθανού συνεργάτη ή ξέρετε σε γενικές γραμμές τη γνώμη της αγοράς. Εάν το “μητρώο” του δεν είναι και τόσο άψογο, και σας πει ότι θα πάρει και από αλλού προσφορές, πείτε του να πάρει όσες θέλει – και σε περίπτωση που στο τέλος σας προτιμήσει, απαιτήστε την αμοιβή σας προκαταβολικά!

Θα ομολογήσω κάτι. Ξεκινώντας την ειδική αρθρογραφία για τις φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε, δεν περίμενα ποτέ τέτοια ανταπόκριση! Τα σχετικά άρθρα είναι από τα πιο πολυδιαβασμένα, ενώ πλέον υπάρχει και έντονη ανταπόκριση από εσάς με φράσεις δικών σας πελατών, για τις οποίες θα γράψω επόμενα άρθρα – so, stay tuned!

Εάν έχετε και εσείς κάποια φράση πελάτη σας που “αγαπάτε να μισείτε”, στείλτε τη μου εδώ και είναι πιθανόν να γράψω ένα άρθρο για αυτήν!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X