Επιχειρηματικότητα και τουρισμός στη μεταπανδημική εποχή
25may12:3013:15Επιχειρηματικότητα και τουρισμός στη μεταπανδημική εποχή
Event Details
Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας συμμετείχε στο πάνελ με θέμα “Επιχειρηματικότητα και τουρισμός στη μεταπανδημική εποχή ” στην υβριδική εκδήλωση της έκθεσης Virtual Greek Panorama στις 25/5, ημέρα Τρίτη, ώρα
Event Details
Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας συμμετείχε στο πάνελ με θέμα “Επιχειρηματικότητα και τουρισμός στη μεταπανδημική εποχή ” στην υβριδική εκδήλωση της έκθεσης Virtual Greek Panorama στις 25/5, ημέρα Τρίτη, ώρα 12.30 – 13.15.
Απάντησε στις ερωτήσεις:
- Ποιος ο ρόλος του marketing για τις τουριστικές επιχειρήσεις στη μεταπανδημική εποχή;
- Εκμεταλλεύονται οι ελληνικές επιχειρήσεις τα εργαλεία που τους προσφέρει ο ψηφιακός μετασχηματισμός; Υπάρχουν διαφορές στις επιδόσεις τους βάσει μεγέθους, για παράδειγμα ανάμεσα σε μικρότερες οικογενειακές και ομίλους;
- Ένα άλλο θέμα είναι οι πλατφόρμες. Ποιος ο ρόλος τους και πώς οι επιχειρήσεις που αποτελούν τουριστικά καταλύματα μπορούν να διαχειριστούν αποδοτικά την online παρουσία τους; Υπάρχουν εκεί δυσκολίες;
- Από την εμπειρία σας και την εικόνα που έχετε, υπάρχουν λάθη που βλέπετε να συμβαίνουν συχνά ή σημεία που χρειάζονται προσοχή, στο marketing των επιχειρήσεων αυτού του τομέα;
- Υπάρχει διαφοροποίηση ανάμεσα στο B2B και το B2C marketing για αυτές τις επιχειρήσεις; Ποιος ο διαχωρισμός που πρέπει να υπάρχει;
- Δώστε μας μερικά tips, κάποιες συμβουλές, που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις, στο marketing τους. Που θα πρέπει να στοχεύσουν και πώς θα πρέπει να γίνει αυτό;
more
Time
25 May 2021 12:30 - 13:15(GMT+02:00)
Organizer
Greek Panorama
Greek Panorama Virtual is the first digital international travel fair for Greece organized by North Events & Travel Media Applications, two experienced companies in marketing & events who joined forces with Podimatas Group, the experts in events' technology. Greek Panorama Virtual is actually a hybrid event accessible to the international market 365 days a year. Consumers & B2B buyers are able to learn about Greece, as well as network and do business with destinations & travel companies of Greece through the internet using the latest digital technologies like web-conferences, webinars, eLearning, virtual meetings, VR presentations. Greek Panorama Virtual is not happening in one location in Greece. It is happening all over Greece and all over the world since every month there are virtual and physical training events for travel agents and B2B meetings between buyers & sellers in various venues around the world.