Customer Service Reinvented

29sep13:0513:35Customer Service Reinvented

Event Details

Virtual το 15ο Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Ψηφιακά θα διεξαχθεί το 15ο Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, το οποίο είναι προγραμματισμένο για τις 29 Σεπτεμβρίου. Μεταξύ των ομιλητών του virtual συνεδρίου, η Νεφέλη Ράντου, Δρ. Πανεπιστημίου Αθηνών, θα αναφερθεί στο γεγονός ότι οι πελατοκεντρικές εταιρείες ξεκινούν τον σχεδιασμό τους από τον πελάτη, ως πρόκληση αλλά και ευκαιρία για τις εταιρείες του μέλλοντος, ενώ ο Νικόλαος Δημητριάδης, Head of Neuro Consulting Services της Optimal HR, θα μιλήσει για τη στρατηγική ενσυναίσθηση που απαιτείται σε περιόδους, όπως η τρέχουσα, με προσωπικές, ομαδικές και οργανωτικές αλλαγές.

Παράλληλα, στο συνέδριο θα συμμετάσχει και ο Θέμης Σαρανταένας, Σύμβουλος Μάρκετινγκ & Ανάπτυξης Επιχειρήσεων, με την ομιλία «Customer Service Reinvented», αναδεικνύοντας την ευκαιρία που έχει προκύψει λόγω πανδημίας, η οποία θα διαφοροποιήσει ακόμα περισσότερο τις επιχειρήσεις και θα τις τοποθετήσει στην καρδιά των πελατών.

Δείτε την agenda του Συνεδρίου εδώ.

more

Time

29 September 2020 13:05 - 13:35(GMT+00:00)

Organizer

Boussias Communications

Η Boussias Communications διευρύνει συνεχώς τις δραστηριότητές της και στο χώρο της διοργάνωσης επαγγελματικών συνεδρίων, για την επικοινωνία, τη διαφήμιση και το marketing, για τις επιχειρηματικές εφαρμογές της πληροφορικής, των τηλεπικοινωνιών, για τις εξελίξεις και τις τάσεις στο χώρο των τραπεζο-οικονομικών, στο χώρο του λιανεμπορίου, καθώς και για θέματα που αφορούν στην ανάπτυξη των στελεχών.

Learn More

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.