Ετοιμαστείτε επιχειρηματικά για το Σεπτέμβρη!
![preparation](https://marketingconsultant.gr/wp-content/uploads/2015/08/preparation-1.jpg)
To καλοκαίρι είναι στην κορυφή του και η επόμενη μεγάλη πρόκληση είναι ο Σεπτέμβρης! Η οικονομική κατάσταση γίνεται όλο και χειρότερη και η αβεβαιότητα δυσκολεύει πολύ την επιχειρηματικότητα. Μέσα σε αυτό το αρνητικό περιβάλλον πρέπει να προετοιμαστείτε για να υποδεχθείτε (και να στρατολογήσετε) νέους πελάτες και να διατηρήσετε τους υπάρχοντες.
Σας προτείνω 3 τρόπους για να προετοιμαστείτε κατά την διάρκεια του καλοκαιριού ώστε ο Σεπτέμβρης να σας βρει έτοιμους:
Πρώτη δημοσίευση: linguaglobe.com Ιούνιος 2015
1. Κάντε την ιστοσελίδα σας: προορισμό. Σήμερα οι περισσότερες επιχειρήσεις (αν όχι όλες) διατηρούν μια ιστοσελίδα. Το πώς αυτή όμως θα γίνει πηγή ενημέρωσης και «τόπος» επανάληψης της επίσκεψης σε αυτήν είναι μια σύνθετη διαδικασία. Δώστε στους πελάτες σας έναν λόγο να επισκέπτονται στην ιστοσελίδα σας ξανά και ξανά και όχι μόνο τη σελίδα σας στο Facebook! Στην ιστοσελίδα σας μπορείτε να επικοινωνήσετε πολλά και διαφορετικά θέματα που μπορούν να προσελκύσουν πελάτες. Αρχικά μπορείτε να προβάλλετε την προσωπικότητά σας: όλα τα άρθρα σας καλό θα είναι να έχουν την υπογραφή σας ώστε η ιστοσελίδα σας να έχει χαρακτήρα! Ακόμα επιλέξτε ένα σωστό συνδυασμό θεμάτων από ενημερωτικά, πληροφοριακά έως και προσωπικές γνώμες. Όλα θα προσφέρουν μια πολύπλευρη εμπειρία στον επισκέπτη της ιστοσελίδας σας. Τέλος, ενισχύστε την διάδραση και προκαλέστε τους επισκέπτες να συμμετέχουν στα κείμενά σας ώστε να εμπλακούν με το περιεχόμενο και να αυξηθεί το virality.
2. Δημιουργήστε ένα πλάνο μάρκετινγκ. Ακόμα και αν δεν το έχετε ήδη σχεδιάσει, ποτέ δεν είναι αργά! Δείτε τα οικονομικά και σας και ορίστε ένα ποσό για να δαπανήσετε σε ενέργειες προώθησης της επιχείρησής σας! Να σας τονίσω πως χωρίς επένδυση δεν υπάρχει ανάπτυξη. Στην συνέχεια ορίστε τους ποσοτικούς σας στόχους: τι θέλετε να πετύχετε; σε πόσο διάστημα; Το επόμενο βήμα είναι να ορίσετε το πώς θα πετύχετε τους στόχους αυτούς, με ποιες ενέργειες και με ποιο επικοινωνιακό μήνυμα. Θυμηθείτε πως το μυστικό της επιτυχίας είναι ο προγραμματισμός και η στρατηγική. Προσπαθήστε να θέσετε ρεαλιστικούς και εφικτούς στόχους αλλιώς θα απογοητευτείτε και θα χάσετε την ελπίδα σας!
3. Μετατραπείτε σε έναν επιτυχημένο manager για την επιχείρησή σας. Ένα από τα βασικότερα προβλήματα των Μικρομεσαίων επιχειρήσεων είναι η απουσία δομών και συγκεκριμένων διαδικασιών που εναρμονίζουν όλους όσους εμπλέκονται σ’ αυτές. Παράλληλα ο ιδιοκτήτης των επιχειρήσεων αυτών καλείται να πάρει πολλούς και διαφορετικούς ρόλους. Το μυστικό της επιτυχίας είναι η επιτυχημένη και ισορροπημένη εφαρμογή των ρόλων που αφορούν από την διαχείριση των ανθρώπων, την διαμόρφωση και εφαρμογή των αποφάσεων, το μάρκετινγκ, μέχρι τα οικονομικά και πολλά άλλα. Οι managerial ικανότητες καλλιεργούνται. Έχετε λοιπόν μπροστά σας 2 καλοκαιρινούς μήνες να διαβάσετε, να googlaρετε και να βελτιώσετε και εσείς τις δικές σας ικανότητες!