MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Εταιρείες marketing. Ποια είναι η ιδανική για να συνεργαστείτε;

Author Θέμης Σαρανταένας at 15 Οκτωβρίου 2023
Εταιρείες marketing

Εν αρχή ην το modem. Και μετά ακολούθησε το marketing!

Στις μέρες μας, το Internet και οι εταιρείες marketing μοιάζουν κάτι τόσο συνηθισμένο, όσο η αγορά ψωμιού από τον φούρνο της γειτονιάς. Τα πράγματα φυσικά, δεν ήταν πάντα έτσι. Αυτό που τώρα παίρνουμε για δεδομένο, κάποτε ήταν εξωτικό ή αδιανόητο. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Ξέρετε πόσες ιστοσελίδες υπήρχαν παγκοσμίως, πριν από ακριβώς 30 χρόνια, το 1993; Εάν σας ζητήσω να φανταστείτε έναν αριθμό, το πιθανότερο είναι να πείτε εκατομμύρια ή εκατοντάδες χιλιάδες.

Εταιρείες marketing

Η σωστή απάντηση είναι μόλις 600.
(και μηδέν εταιρείες marketing)

Το timeline που κόβει την ανάσα

Όμως, από το 1993 και μετά, τα πράγματα εξελίχθηκαν ραγδαία. Δείτε το timeline παρακάτω:

  • 1994: Δημιουργείται ο πρώτος browser, το θρυλικό Netscape (RIP).
  • 1995: Ξεκινά η Amazon.
  • 1996: Το πρώτο viral video.
  • 1998: Γέννηση της Google.
  • 2003: Τα πρώτα blogs.
  • 2004: Ίδρυση του Facebook.
  • 2005: Πρώτο video στο YouTube.
  • 2006: Λανσάρισμα του Twitter.
  • 2010: Λανσάρισμα του Instagram.
  • 2013: 50%+ των Αμερικανών κάνουν τραπεζικές συναλλαγές online.
  • 2016: Εμφανίζονται η Alexa της Amazon και η Siri της Apple.
  • 2018: Internet of Things. Περίπου 7 δισεκατομμύρια συσκευές έχουν συνδεθεί με το διαδίκτυο.
  • 2019: Λανσάρισμα του 5G.
  • 2021: Σχεδόν 5 δισεκατομμύρια άνθρωποι είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο.
  • 2022: Η SpaceX του Elon Musk έχει εκτοξεύσει περισσότερους από 1.900 δορυφόρους Starlink συνολικά. Το δορυφορικό διαδίκτυο είναι πραγματικότητα.

Κάπου στην παραπάνω πορεία, άρχισαν να “ξεμυτίζουν” και εταιρείες marketing, εξειδικευμένες σε διάφορους τομείς. Στην αρχή λίγες, και μετά πολύ περισσότερες. Πώς όμως μπορείτε να ξέρετε ποιες εταιρείες marketing κάνουν για εσάς; Επιπλέον, τι αλήθεια σας ταιριάζει;

Μία εταιρεία marketing ή ένας σύμβουλος marketing;

Δείτε περισσότερα στο άρθρο μου που ακολουθεί και κάντε την επιλογή σας.

Είναι αναγκαίες οι εταιρείες marketing;

Πολλές φορές στην καριέρα μου, έχω βρεθεί σε τραπέζι με entrepreneurs που μου κάνουν, με κάποιες παραλλαγές, την ίδια ερώτηση: “Χρειάζομαι εταιρείες marketing ή συμβούλους; Δεν μπορούμε να το κάνουμε εσωτερικά;” Αντί για απάντηση, σας παραπέμπω στο timeline της παραπάνω παραγράφου, και συγκεκριμένα στα έτη 2004 και μετά. Θεωρώ ότι μέχρι τότε, με κάποια προσπάθεια, ναι, θα μπορούσατε να καλύψετε τις ανάγκες marketing εσωτερικά.

Όταν όμως έκαναν την εμφάνισή τους τα social media, game changers, που, με ναυαρχίδες το Facebook και το YouTube, κατέκτησαν τον κόσμο, τα πράγματα άλλαξαν. Οι εταιρείες marketing που μέχρι τότε ήταν “μπουτίκ” οργανισμοί, σαν καταστήματα ακριβών ελβετικών ρολογιών, πολλαπλασιάστηκαν και έγιναν απαραίτητες. Σήμερα, είναι αδιανόητο να κάνετε το marketing σας εσωτερικά. Είτε απευθυνθείτε σε εταιρείες marketing είτε σε σύμβουλο marketing, θα έχετε κάνει τη σωστή κίνηση.

Τι πλεονεκτήματα έχουν οι εταιρείες marketing;

Τα πλεονεκτήματα που φέρνουν στο τραπέζι οι εταιρείες marketing είναι πολλά και διαφορετικά. Αναφέρω παρακάτω τα πιο σημαντικά:

  • Εξειδίκευση. Οι εταιρείες marketing διαθέτουν συνήθως ομάδες ειδικών με εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία σε διάφορες πτυχές του διαδικτυακού marketing. Αυτό περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), τη διαφήμιση με πληρωμή ανά κλικ (PPC), το marketing μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το marketing περιεχομένου (content marketing), το marketing μέσω email και πολλά άλλα.
  • Χρόνος και αποδοτικότητα πόρων. Δεν έχετε ούτε τον χρόνο, ούτε τους πόρους για να ανεβείτε τον “Γολγοθά” του marketing. Οι εταιρείες marketing, παίρνοντας μακριά από εσάς αυτό το “πικρό ποτήρι” σάς επιτρέπουν να επικεντρωθείτε στις βασικές σας ικανότητες.
  • Εξοικονόμηση χρημάτων. Οι εταιρείες marketing έχουν συνήθως σχέσεις με διαφημιστικές πλατφόρμες και εργαλεία, που τους επιτρέπουν να διαπραγματεύονται καλύτερες τιμές και εκπτώσεις για λογαριασμό των πελατών τους.
  • Πρόσβαση σε εξελιγμένα εργαλεία. Οι εταιρείες marketing έχουν συνήθως πρόσβαση σε προηγμένα εργαλεία και τεχνολογίες που μπορούν να βοηθήσουν στην ανάλυση δεδομένων, στην παρακολούθηση της απόδοσης της καμπάνιας και στη βελτιστοποίηση στρατηγικών. Αυτά τα εργαλεία είναι συνήθως ασύμφορα για να τα αγοράσετε και να τα συντηρήσετε εσείς.
  • Επεκτασιμότητα (scalability). Οι εταιρείες marketing μπορούν να προσαρμόσουν την κλίμακα των καμπανιών σας, σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Είτε χρειάζεστε μια μικρή τοπική καμπάνια είτε μια μεγάλη διεθνή καμπάνια, οι εταιρείες marketing μπορούν να προσαρμόσουν τις υπηρεσίες τους, ώστε να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις σας.
  • Ανάλυση δεδομένων και αναφορά. Οι εταιρείες marketing μπορούν να παρέχουν λεπτομερή αναλυτικά στοιχεία και αναφορές σχετικά με την απόδοση των καμπανιών σας. Αυτή η προσέγγιση βάσει δεδομένων επιτρέπει τη συνεχή βελτιστοποίηση και προσαρμογή των καμπανιών σας.
  • Δημιουργικότητα και καινοτομία. Οι έμπειροι επαγγελματίες του μάρκετινγκ μπορούν να φέρουν νέες ιδέες και δημιουργικές στρατηγικές που θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε σε ένα ανταγωνιστικό διαδικτυακό τοπίο.
  • Συμμόρφωση με τους νόμους και κανονισμούς. Οι εταιρείες marketing έχουν άριστη γνώση των νομικών και ηθικών πτυχών του marketing, συμπεριλαμβανομένων των κανονισμών περί απορρήτου δεδομένων, των προτύπων διαφήμισης και των απαιτήσεων συμμόρφωσης που αφορούν τον κλάδο. Έτσι, οι εταιρείες marketing μπορούν να συμβάλουν στη διασφάλιση της συμμόρφωσης των καμπανιών σας.
  • Μετρήσιμα αποτελέσματα. Το marketing είναι εξαιρετικά μετρήσιμο και οι εταιρείες marketing μπορούν να παρέχουν πληροφορίες για βασικούς δείκτες απόδοσης (KPI) που έχουν σημασία για την επιχείρησή σας, όπως η επισκεψιμότητα ιστότοπου, τα ποσοστά μετατροπών σε πελάτες (conversion rates), η απόδοση επένδυσης (ROI), και άλλα.
  • Προσαρμοσιμότητα. Ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους. Οι εταιρείες marketing μπορούν γρήγορα να προσαρμοστούν σε αλλαγές στο ψηφιακό τοπίο, όπως ενημερώσεις αλγορίθμων στις μηχανές αναζήτησης ή αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Εταιρείες marketing VS συμβούλων marketing

Τι αλήθεια από τα δύο σας ταιριάζει; Όπως, και πολλά άλλα πράγματα στη ζωή, είναι κυρίως θέμα budget, αλλά και αναγκών. Εάν έχετε μια εταιρεία με δεκάδες καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ίσως οι εταιρείες marketing να μπορούν να αντιμετωπίσουν καλύτερα τις ανάγκες σας. Εάν έχετε ένα flagship από το οποίο τρέχετε τα πάντα, ο σύμβουλος marketing ακούγεται και είναι μία εξαιρετική επιλογή.

Τα πλεονεκτήματα του σύμβουλου μάρκετινγκ

Για να βοηθήσω την απόφασή σας, απαριθμώ κάποια σημεία όπου ο σύμβουλος marketing υπερέχει σαφώς από τις εταιρείες marketing:

  • Εξατομίκευση. Ο σύμβουλος μάρκετινγκ εργάζεται συνήθως ένας προς έναν με τους πελάτες, παρέχοντας εξατομικευμένη προσοχή και βαθύτερη κατανόηση των ειδικών αναγκών της επιχείρησης.
  • Μικρότερο κόστος. Ο σύμβουλος έχει συνήθως χαμηλότερα γενικά έξοδα σε σύγκριση με τις εταιρείες marketing, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε πιο οικονομικές λύσεις για μικρότερες επιχειρήσεις.
  • Ευελιξία. Τον θέλετε χωρίς να έχετε κλείσει ραντεβού αύριο το πρωί; Θα τον έχετε. Ο σύμβουλος marketing είναι πάντα πιο ευέλικτος σε σχέση με τις εταιρείες marketing.
  • Άμεση επικοινωνία. Με έναν σύμβουλο, έχετε άμεση πρόσβαση στο άτομο που είναι υπεύθυνο για τη στρατηγική marketing, που είναι πάντα ο ίδιος ο σύμβουλος. Με τις εταιρείες marketing, μπορεί να βρεθείτε σε πολλές περισσότερες συναντήσεις από όσες θα θέλατε.
  • Εξειδίκευση. Ορισμένοι σύμβουλοι μάρκετινγκ ειδικεύονται σε συγκεκριμένους κλάδους ή θέσεις, προσφέροντας εις βάθος γνώση και εμπειρία, που μπορεί να είναι ιδιαίτερα πολύτιμες για ορισμένες επιχειρήσεις.

Συμπέρασμα

Σε τελική ανάλυση, η επιλογή μεταξύ μιας εταιρείας marketing και ενός συμβούλου θα πρέπει να βασίζεται στις συγκεκριμένες περιστάσεις, τους στόχους και το επίπεδο τεχνογνωσίας και πόρων που χρειάζεστε. Είναι σημαντικό να αξιολογήσετε προσεκτικά και τις δύο επιλογές, να λάβετε υπόψη τον προϋπολογισμό σας και να αξιολογήσετε τις μοναδικές ανάγκες της επιχείρησής σας πριν λάβετε μια απόφαση.

Δείτε περισσότερα για υπηρεσίες μάρκετινγκ εδώ.

Ενδιαφέροντα άρθρα

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…απαντήσετε“ναι” στις παρακάτω ερωτήσεις.
2 Μαΐου 2025

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…


Διαβάστε περισσότερα
Πώς θα εμπνευστείτε για την επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
6 Απριλίου 2025

Κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και ιδέα.


Διαβάστε περισσότερα
Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.
26 Μαρτίου 2025

Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο
      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.
      Αναλυτικές
      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.
      Ενσωματωμένα βίντεο
      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.
      Google Fonts
      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.
      Μάρκετινγκ
      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.
      Facebook Advanced Matching
      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.
      Facebook CAPI
      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X