MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Έρευνα αγοράς. 3 λανθασμένες σκέψεις για ένα μοναδικό εργαλείο ανάπτυξης!

Author Θέμης Σαρανταένας at 9 Αυγούστου 2018
Έρευνα αγοράς.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να πάρετε την απόφαση και να επενδύσετε σε μία έρευνα αγοράς και 3 ακόμη που από την εμπειρία μου, τις περισσότερες φορές αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα στο να το πράξετε. Οι έρευνες αγοράς αποτελούν όπλα ακριβείας για μία επιχείρηση αρκεί βεβαίως ο επιχειρηματίας να θέλει να μάθει σημάδι, αξιοποιώντας σωστά το πολύτιμο αυτό εργαλείο.

Έρευνα αγοράς.

Έρευνα αγοράς. 3 λανθασμένες σκέψεις για ένα μοναδικό εργαλείο ανάπτυξης!

“Το κόστος είναι υπέρογκο”

Το κόστος για μία έρευνα μάρκετινγκ φαντάζει πραγματικά υψηλό αν έχετε συνηθίσει σαν επιχειρηματίας να ακούτε τη δωρεάν και συνήθως λανθασμένη γνώμη φίλων και γνωστών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας. Το αποτελεσματικό επιχειρείν δε βασίζεται ή τουλάχιστον δε θα έπρεπε να βασίζεται μόνο στη γνώμη των ανθρώπων που βρίσκονται στον οικογενειακό και φιλικό σας περίγυρό αλλά στην άποψη που έχουν για εσάς εκείνοι οι οποίοι έδωσαν ή επιθυμούν να δώσουν χρήματα γι’ αυτά που προσφέρετε. Η δική τους άποψη είναι και εκείνη που πρέπει να σας ενδιαφέρει. Και για να το πετύχετε αυτό θα χρειαστεί να προβείτε σε ενέργειες μία εκ των οποίων είναι και η έρευνα αγοράς. Μόνο έτσι θα αντλήσετε τις απαραίτητες για την εξέλιξη της επιχείρησης σας πληροφορίες, το κόστος απόκτησης των οποίων εκ πρώτης όψης φαντάζει υψηλό αλλά στην πραγματικότητα είναι ιδιαιτέρως χαμηλό αν αναλογιστούμε τα υψηλά κόστη που θα προκύψουν από λανθασμένες αποφάσεις, αποτυχημένες διαφημιστικές ενέργειες, λάθος στόχευση αγοραστικού κοινού και μια πλειάδα άλλων λαθών τα οποία θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθεί εξαρχής.

“Ξέρω το κοινό μου”

            Μία από τις πιο συνηθισμένες παγίδες που μπορεί να πέσει ένας επιχειρηματίας είναι ο εγκλωβισμός του στη λανθασμένη πεποίθηση ότι γνωρίζει απόλυτα το καταναλωτικό κοινό της επιχείρησής του. Αυτομάτως λοιπόν απορρίπτει το ενδεχόμενη της επένδυσης σε μία έρευνα αγοράς η οποία κατά την άποψή του δεν έχει να του προσφέρει τίποτε παραπάνω απ’ όσα ήδη γνωρίζει. Τραγικό λάθος. Όλα γύρω μας εξελίσσονται διαρκώς και ιδιαιτέρως στον κόσμο των επιχειρήσεων όπου τα πράγματα είναι τόσο ρευστά. Οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν διαρκώς. Αυτό λοιπόν αυτομάτως σημαίνει πως οι υπηρεσίες και τα προϊόντα μίας επιχείρησης πρέπει να είναι συνεπή με αυτές τις αλλαγές. Η αντίληψη ενός επιχειρηματία μπορεί να βρίσκεται σε υψηλότατο επίπεδο και ο ίδιος να αφουγκράζεται τις ανάγκες των πελατών του αλλά είναι τελείως διαφορετικό να αφουγκράζεσαι κάτι από το να γνωρίζεις κάτι. Η πληροφορία όπως έχουμε ξαναπεί, είναι δύναμη. Αυτή τη δύναμη την χρειάζεται ο επιχειρηματίας για να εντοπίσει πελάτες στους οποίους αν απευθυνόταν θα ενδιαφέρονταν να αγοράσουν αυτά που προσφέρει. Τους πελάτες που διακαώς επιθυμούν μία υπηρεσία που εσείς λόγω του τομέα δραστηριοποίησής σας μπορείτε να τους προσφέρετε. Ένα προϊόν που ήδη πουλάτε και το οποίο με μία ελάχιστη επένδυση μπορείτε να το εξελίξετε και να το μετατρέψετε σε αιχμή του δόρατος για τις πωλήσεις σας. Όλα αυτά μπορεί να σας τα προσφέρει μία σωστή έρευνα αγοράς.

“Δοκίμασα μια φορά αλλά…”

             Έχω ξαναγράψει πως η επιμονή και η επιμονή είναι δύο ανθρώπινα χαρίσματα που αργούν να σε ανταμείψουν αλλά όταν το κάνουν, είναι γενναιόδωρα. Αρκετοί επιχειρηματίες αγνοώντας πως κάθε ενέργεια μάρκετινγκ χρειάζεται επανάληψη για να είναι αποτελεσματική, απορρίπτουν την ιδέα μίας έρευνας αγοράς εξαιτίας μίας κακής πρότερης εμπειρίας που είχαν. Με βάση αυτό το σκεπτικό αν δεν πιάσεις το λαχείο με την πρώτη δε χρειάζεται να ξαναπαίξεις. Ευτυχώς η υλοποίηση μίας σωστής έρευνας αγοράς δεν είναι θέμα τύχης αλλά αποτέλεσμα σωστής επιλογής συνεργατών οι οποίοι και θα χρησιμοποιήσουν τα κατάλληλα για τις δικές σας ανάγκες εργαλεία, με στόχο να σας προσφέρουν έγκυρα και αξιοποιήσιμα στοιχεία. Είναι τέτοια η φύση του εργαλείου που ονομάζεται έρευνα αγοράς, ώστε ακόμη και αν είναι επιτυχημένη η υλοποίησή της, η μία φορά δεν αρκεί από μόνη της για να προσφέρει τα μέγιστα στην επιχείρηση. Χρειάζεται επανάληψη ανά τακτά χρονικά διαστήματα ώστε διαγνωστεί η παγίωση των αποτελεσμάτων ή η εξελικτική τους πορεία. Ακριβώς δηλαδή όπως συμβαίνει και με τις αυξομειώσεις της αγοράς και τις τάσεις που αναπτύσσονται εντός της.

Πρώτη δημοσίευση: epixeiro.gr

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X