MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Επικοινωνήστε αποτελεσματικά με τους πελάτες σας!

Author Θέμης Σαρανταένας at 19 Δεκεμβρίου 2014
Αποτελεσματική Επικοινωνία

Είναι πολύ εύκολο να περιγράφουμε στους κοντινούς μας ανθρώπους για ποιο λόγο η επιχείρησή μας είναι μοναδική, γιατί η δουλειά μας εξαιρετική και γιατί θα έπρεπε περισσότερος κόσμος να γνωρίζει τι κάνουμε και να μας προτιμά. Όταν όμως έρχεται η ώρα να επικοινωνήσουμε τα ίδια πράγματα στους πελάτες, τότε δυσκολευόμαστε και αναζητούμε τις κατάλληλες λέξεις και τον κατάλληλο τρόπο. Είναι σημαντικό να επικοινωνούμε με επιτυχία στους πελάτες μας όλα όσα προσφέρουμε και…

Αποτελεσματική Επικοινωνία

Πρώτη Δημοσίευση: Περιοδικό Food Service Δεκέμβριος 2014

Μάρκετινγκ Χώρων ΕστίασηςΜάρκετινγκ Χώρων ΕστίασηςΜάρκετινγκ Χώρων Εστίασης

 

τον τρόπο που τα προσφέρουμε. Κάτι που είναι εύκολα αντιληπτό σ’ εμάς δε σημαίνει πως είναι προφανές και στον πελάτη ή, από την άλλη, δε σημαίνει ότι ο πελάτης έχει την όρεξη ή τη διάθεση να σκεφτεί περισσότερο και να αναλύσει κάθε κίνησή μας.

Το μόνο μήνυμα που έχει σημασία είναι το μήνυμα που καταλαβαίνει ο αποδέκτης και τις περισσότερες φορές όταν ένα μήνυμα δε φτάνει, φταίει ο πομπός. Πολλές φορές ξαφνιαζόμαστε που κάποιος δεν καταλαβαίνει ή δεν αντιλαμβάνεται αυτό που του λέμε ή επικοινωνούμε. Πόσες φορές όμως έχουμε αναρωτηθεί εάν φταίει ο τρόπος ή η μέθοδος που προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε;

Το πρώτο βήμα για την αποτελεσματική επικοινωνία μας με τον πελάτη είναι να αναγνωρίσουμε (και να κατανοήσουμε) ποιος είναι ο πελάτης μας. Η σωστή περιγραφή του target group μας σε επίπεδο δημογραφικών (ηλικία, φύλο, περιοχή) αλλά και ψυχογραφικών (συνήθειες, χόμπι, προφίλ) χαρακτηριστικών είναι η αρχή. Γνωρίζοντας ποιον έχουμε απέναντί μας μπορούμε να μιλήσουμε στη γλώσσα την οποία καταλαβαίνει. Κάθε επιχείρηση (εστίασης και μη) δεν πρέπει να απευθύνεται σε όλους. Κάθε επιχειρηματίας οφείλει να εστιάσει και να στοχεύσει σε συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς για να μπορέσει το καλύψει αποτελεσματικά και να ικανοποιήσει καλύτερα την ανάγκη των πελατών του. Επίσης, η αναγνώριση του target group βοηθάει τους επιχειρηματίες και στην επιλογή εκείνων των ενεργειών μάρκετινγκ που θα αποδώσουν το μέγιστο.

Επόμενο βήμα είναι να συνειδητοποιήσουμε πως δεν προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά προσφέρουμε οφέλη: oι πελάτες δεν αγοράζουν μαθήματα αγγλικών, αλλά αγοράζουν την επιτυχία στο πτυχίο, δεν αγοράζουν κλειδαριές αλλά ασφάλεια, δεν αγοράζουν καλλυντικά αλλά την ελπίδα για μια καλή εμφάνιση με διάρκεια. Έχοντας αυτό κατά νου μπορούμε να δημιουργήσουμε επιχειρήματα, προφορικά αλλά και γραπτά (στα προωθητικά έντυπά μας), που θα δίνουν στον πελάτη να καταλάβει πως αυτό που ουσιαστικά προσφέρουμε είναι οφέλη που θα ικανοποιήσουν την ανάγκη του. Για παράδειγμα, τον πελάτη εκ πρώτης δεν τον ενδιαφέρει εάν ένα DVD player έχει ταχύτητα 500Mb/s ή κάνει εγγραφή σε 4 επίπεδα, με τεχνολογία λέιζερ και καταναλώνει ρεύμα 30W. Αυτό που θέλει να ακούσει είναι π.χ. ότι: «Με αυτό το DVD μπορείτε να αποθηκεύσετε περισσότερα δεδομένα. Δεν υπάρχει κανένα άλλο DVD player στην αγορά που κάνει το ίδιο. Η μεγάλη ταχύτητα σας βοηθάει μέσα σε 5 λεπτά να έχετε ολοκληρώσει την εγγραφή. Σκεφτείτε το! Μέχρι να πιείτε έναν καφέ θα έχει ολοκληρωθεί η εγγραφή». Με την ίδια λογική, αν αρχίσουμε να σκεφτόμαστε και να επικοινωνούμε με οφέλη, θα κερδίσουμε σε κάθε επικοινωνία με τους πελάτες μας.

Είναι σημαντικό επίσης να ρωτάμε τη γνώμη του πελάτη με ερωτηματολόγια και έρευνες. Δεν πρέπει να φοβόμαστε να ακούσουμε τη γνώμη τους γιατί αυτή θα μας βοηθήσει να γίνουμε καλύτεροι στη δουλειά μας. Οι έρευνες πρέπει να γίνονται περιοδικά και ανά τακτά χρονικά διαστήματα με τα ίδια ερωτηματολόγια για να μπορούμε να αξιολογούμε την εξέλιξή μας σε διάφορα θέματα όπως ποιότητα, εξυπηρέτηση, παροχές κ.ά. Γνωρίζοντας καλά τα θέλω των πελατών μας και την πραγματική εικόνα που έχουν για εμάς μπορούμε να κατανοήσουμε σε βάθος τι περιμένουν και τι αναζητούν από εμάς. Ουσιαστικά, αυτή είναι η βάση των πωλήσεων και της πειθούς: να μαθαίνουμε όσα περισσότερα μπορούμε για τον πελάτη μας και τις ανάγκες του (κάνοντας τις σωστές ερωτήσεις) και στη συνέχεια με επιχειρήματα να τεκμηριώνουμε την προσφορά μας απαντώντας σε αυτά που έχουμε ακούσει (και μάθει) ότι θέλει.

Τέλος, οι πελάτες μας δε χρησιμοποιούν ένα κανάλι επικοινωνίας. Αυτό θα πει ότι πρέπει να εκμεταλλευτούμε ένα μείγμα καναλιών επικοινωνίας με στόχο να πετύχουμε πολλαπλά τον πελάτη μας και να φτάσουμε τους στόχους μας (πειθώ, συμπάθεια, προτίμηση). Δεν αρκεί μόνο ο προσωπικός διάλογος μαζί του για να καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε με επιτυχία. Είναι σημαντικό να χρησιμοποιούμε τα έντυπα και τα ηλεκτρονικά μέσα ταυτόχρονα. Τα έντυπα που δίνονται μέσα από την επιχείρηση είναι η συνέχεια της προφορικής επικοινωνίας μας και επισφραγίζουν όσα έχουμε πει. Παράλληλα, θα πρέπει να χτίσουμε και την ηλεκτρονική σχέση ώστε να δημιουργηθεί συνεχόμενη ροή επικοινωνίας μέσα από το website και τα social media στα οποία δραστηριοποιούμαστε. Οι έρευνες δείχνουν ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν και το κινητό τους για την πλοήγηση στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα, άρα έχει γίνει μέρος της καθημερινότητάς τους. Θυμηθείτε πως το Facebook και το Twitter είναι κοινότητες χρηστών και έτσι θα πρέπει να τις αντιμετωπίζουμε. Μόνο αν μιλήσουμε στη γλώσσα αυτών των κοινοτήτων θα είμαστε ευπρόσδεκτοι και αποδεκτοί, αλλιώς θα είμαστε παρείσακτοι και εκτός παιχνιδιού.

Η επικοινωνία μας με τους πελάτες μας γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Ο πελάτης μας είναι θυμωμένος, δύστροπος και απαιτητικός λόγω των προβλημάτων στην καθημερινότητά του και γενικά στην οικονομία. Πρέπει να βρούμε τα «κλειδιά» εκείνα που μειώνουν τις αντιστάσεις και περνούν τα μηνύματά μας με αποτελεσματικότητα. Κάθε επαφή με τους πελάτες μας είναι πολύτιμη και δεν έχουμε περιθώριο να αποτύχουμε γιατί σίγουρα σύντομα θα βρεθεί κάποιος άλλος επιχειρηματίας που θα χρησιμοποιήσει τις κατάλληλες τεχνικές και θα καταφέρει να επικοινωνήσει με επιτυχία.

Ενδιαφέροντα άρθρα

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…απαντήσετε“ναι” στις παρακάτω ερωτήσεις.
2 Μαΐου 2025

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…


Διαβάστε περισσότερα
Πώς θα εμπνευστείτε για την επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
6 Απριλίου 2025

Κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και ιδέα.


Διαβάστε περισσότερα
Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.
26 Μαρτίου 2025

Από τα social media στις ανθρώπινες σχέσεις.


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο
      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.
      Αναλυτικές
      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.
      Ενσωματωμένα βίντεο
      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.
      Google Fonts
      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.
      Μάρκετινγκ
      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.
      Facebook Advanced Matching
      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.
      Facebook CAPI
      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X