Επιχειρηματικότητα: τα μυστικά της επιτυχίας

Στο επεισόδιο αυτό της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη του στο studio την σύμβουλο επιχειρήσεων Ελίνα Καραμάνου, συζητούν για την επιχειρηματικότητα και αποκαλύπτουν τα μυστικά της επιτυχίας.
Περάσαμε στη συζήτηση των κοινών παγίδων για τους ανερχόμενους επιχειρηματίες, όπως η υπερβολική αισιοδοξία, η μη επαρκής χρηματοδότηση και η ανάγκη για ευελιξία στην επιχειρηματική στρατηγική. Επιπλέον, αναλύσαμε τρόπους αντιμετώπισης των αβεβαιοτήτων και των κινδύνων, εστιάζοντας στο στρατηγικό σχεδιασμό και την εισαγωγή διαφοροποιητικών στοιχείων. Τονίσαμε, επίσης, πώς η τεχνολογία έχει επαναστατήσει τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες και προκλήσεις.
Καταλήξαμε στη σημασία του δικτύου και των συνεργατικών σχέσεων, αναγνωρίζοντας ότι οι ισχυρές επαφές και η διάθεση για συνεργασία μπορούν να ανοίξουν πόρτες σε νέες δυνατότητες και να προσφέρουν αξιόλογη υποστήριξη. Επιπρόσθετα, τονίσαμε πώς η διατήρηση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας αποτελεί κρίσιμο στοιχείο, το οποίο επιτυγχάνεται μέσω συνεχούς μάθησης, ανάπτυξης των προϊόντων και της ενθάρρυνσης μιας κουλτούρας καινοτομίας εντός της εταιρείας.
Τέλος ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας μίλησε για την δημιουργία Brand Identity.
Η εκπομπή “Marketing in Practice and more” του ONE Channel ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και τον κλάδο του μάρκετινγκ, με σκοπό την παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην ελληνική και διεθνή αγορά. Στην εκπομπή παρουσιάζονται βασικές επιχειρηματικές αρχές και τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις αυτές να αναπτυχθούν. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα και έχει χορηγούς επικοινωνίας τους Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr. Παρέχει χρήσιμες συμβουλές, προτάσεις και απόψεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων με αισιόδοξη προσέγγιση και κατά τάση της ανάπτυξης, αντιστέκοντας στις αρνητικές ειδήσεις της καθημερινότητας.