Επαγγελματικά συνέδρια: Εργαλεία marketing, ενημέρωσης & δικτύωσης
![Επαγγελματικά συνέδρια: Εργαλεία marketing, ενημέρωσης & δικτύωσης](https://marketingconsultant.gr/wp-content/uploads/2023/10/MarketingPractice_cover194_900x500.png)
Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο του στο studio τον διοργανωτή συνεδρίων & εκδότη Κώστα Νόστη, συζητούν για τον ρόλο των Συνεδρίων στο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης και ενός επαγγελματία.
Στην εποχή όπου τα ψηφιακά μέσα και τα social media κυριαρχούν, πολλοί ενδέχεται να σκεφτούν: γιατί να διαθέσουμε πόρους σε ένα συνέδριο; Σε ποιον βαθμό μπορεί αυτό να βελτιώσει την προσωπική ή επαγγελματική μας εικόνα; Στη συζήτηση που ακολουθεί, θα διερευνήσουμε πώς ένα συνέδριο μπορεί να μετατραπεί σε ένα ισχυρό μέσο προβολής για κάθε επαγγελματία. Θα εντρυφήσουμε στις στρατηγικές με τις οποίες μπορείτε να κερδίσετε από τα συνέδρια, δημιουργώντας δικτυωτικές σχέσεις, αναβαθμίζοντας την επαγγελματική σας παρουσία και επικοινωνώντας το μήνυμά σας με αποτελεσματικό τρόπο. Ανεξαρτήτως του ρόλου σας – είτε ως ομιλητής, ως χορηγός ή απλά ως παρευρισκόμενος – τα συνέδρια έχουν πολλά να προσφέρουν στην επαγγελματική σας ανάπτυξη.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της συνομιλίας, διαπιστώσαμε ότι τα B2B συνέδρια μπορούν να λειτουργήσουν ως κανάλια προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, παράλληλα διαδραματίζουν ρόλο στην ανάδειξη της ειδικότητας και την ενίσχυση των επαγγελματικών σχέσεων. Εξίσου σημαντική είναι η μετάδοση γνώσης και η δυνατότητα δικτύωσης. Επιτυχημένα συνέδρια παρέχουν ένα συνδυασμό εκπαίδευσης και δικτύωσης. Επιπρόσθετα, οι χορηγοί επωφελούνται από την πρόσβαση σε εξειδικευμένο κοινό, την προβολή της εταιρικής τους ταυτότητας και την αναβάθμιση της φήμης τους. Ωστόσο, για κάθε επιχειρηματία είναι ζωτικής σημασίας να επανεξετάσει τον στόχο του συνεδρίου, το οικονομικό του κόστος, την διοργανωτική δομή και τις αναμενόμενες αποδόσεις.Για όσους διοργανώνουν, τα στάδια προετοιμασίας, επιλογής των ομιλητών, διαχείρισης των συμμετεχόντων και εκτέλεσης είναι καθοριστικά. Η εξαιρετική ποιότητα ενός συνεδρίου επιτυγχάνεται μέσα από διαρκή ανταλλαγή πληροφοριών και ανατροφοδότηση. Παράλληλα, η ενσωμάτωση ψηφιακών εργαλείων, η ευελιξία απέναντι στις μεταβολές και η δέσμευση σε υψηλό επίπεδο περιεχομένου είναι κατευθύνσεις που χαρακτηρίζουν τα σύγχρονα συνέδρια.
Τέλος, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε παρουσίασε 6 τρόπους ωφέλειας από την χορηγία ενός συνεδρίου.
Η εκπομπή “Marketing in Practice and more” του ONE Channel ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και τον κλάδο του μάρκετινγκ, με σκοπό την παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην ελληνική και διεθνή αγορά. Στην εκπομπή παρουσιάζονται βασικές επιχειρηματικές αρχές και τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις αυτές να αναπτυχθούν. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα και έχει χορηγούς επικοινωνίας τους Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr. Παρέχει χρήσιμες συμβουλές, προτάσεις και απόψεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων με αισιόδοξη προσέγγιση και κατά τάση της ανάπτυξης, αντιστέκοντας στις αρνητικές ειδήσεις της καθημερινότητας.