MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Εμπειρία πελάτη (Customer Experience). Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που πρέπει να αποκτήσετε!

Author Θέμης Σαρανταένας at 6 Νοεμβρίου 2018

Μέχρι εχθές η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, όπως και αν ορίζεται αυτή από την εκάστοτε επιχείρηση, αποτελούσε σημείο αναφοράς για την αύξηση του τζίρου της. Τα χρόνια πέρασαν, οι εποχές άλλαξαν, το ίδιο και οι ανάγκες των πελατών αλλά και των επιχειρήσεων. Σήμερα το να προσφέρεις το προϊόν που πραγματικά χρειάζεται ο πελάτης, λέγεται εξυπηρέτηση και δυστυχώς στις μέρες δεν είναι αρκετό. Το να θελήσεις όμως να ενημερωθείς λίγο αργότερα, για το αν έμεινε ικανοποιημένος ο πελάτης από τη χρήση αυτού του προϊόντος και να βελτιώσεις ότι μπορεί να βελτιωθεί στην διαδικασία πώλησης, λέγεται εμπειρία πελάτη. Και πιστέψτε με. Είναι απαραίτητη για τη βιωσιμότητα μίας επιχείρησης!

Εμπειρία πελάτη (Customer Experience)

Πρώτη δημοσίευση: epixeiro.gr

Οι διαφορές ανάμεσα στον όρο “εξυπηρέτηση πελάτη” και στον όρο “εμπειρία πελάτη” είναι λεπτές και σημαντικές με κυριότερη από αυτές τον παράγοντα του χρόνου. Ως εξυπηρέτηση μπορεί να οριστεί ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κατά το οποίο υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ πελάτη και επιχείρησης ώστε να επιτευχθεί η πώληση. Η εμπειρία όμως αποτελεί μία μακροχρόνια και πολυεπίπεδη προσπάθεια κατά την οποία η επιχείρηση αλληλεπιδρά με τον καταναλωτή προσφέροντάς του ένα ευρύ φάσμα ερεθισμάτων, εμπειριών και συναισθημάτων που δεν περιορίζονται μόνο σε αυτή καθ’ αυτή την πώληση αλλά προηγούνται ή και έπονται αυτής! Στόχος το χτίσιμο μιας ισχυρής σχέσης η οποία θα εξελιχθεί σε βάθος χρόνου προσφέροντας εκτός από τζίρο στην επιχείρηση, πιστούς και αφοσιωμένους πελάτες οι οποίοι άμεσα και έμμεσα θα αποτελούν τη φωνή της και για την προσέλκυση άλλων εν δυνάμει πελατών!

Η εμπειρία πελάτη δεν είναι μία απλή διαδικασία που μπορεί να προσφερθεί χωρίς σωστή οργάνωση από μία επιχείρηση που πραγματικά επιθυμεί να κάνει την διαφορά στον τομέα δραστηριοποίησής της και να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό χωρίς ταυτόχρονα να έχει αποφασίσει να επενδύσει σε αυτή. Είναι μία απαιτητική διαδικασία η οποία επί της ουσίας στοχεύει στην καλλιέργεια μία ολιστικής φιλοσοφίας για το τι σημαίνει εξατομικευμένη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση ενός καταναλωτικού κοινού το οποίο επιζητεί όχι απλώς ένα καλό προϊόν ή υπηρεσία αλλά και ένα μοναδικό πλαίσιο προσφοράς, απόκτησης και διαχείρισής τους από την επιχείρηση που επέλεξαν. Εμπειρία για τον πελάτη σημαίνει να μαθαίνεις τι θέλει, πώς το θέλει, γιατί το θέλει, αν το θέλει πραγματικά. Και για να απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα πρέπει πρώτα να τον γνωρίσεις σε βάθος, τη φιλοσοφία του, το χαρακτήρα του. Με απλά λόγια πρέπει να αλληλεπιδράσεις μαζί του σε ένα βαθύτερο επίπεδο από εκείνο της απλής οικονομικής συναλλαγής. Θεωρείται τυχαίο πως πολλές διαφημιστικές ενέργειες πολλές φορές δεν προωθούν αυτό καθ’ αυτό το προϊόν αλλά αναδεικνύουν την συναισθηματική προσέγγιση μίας επιχείρησης απέναντι στις ανάγκες των πελατών της; Μόνο τυχαίο δεν είναι! Αυτή είναι και η μεγαλύτερη δυσκολία στην υιοθέτηση και εφαρμογή μίας τέτοιας φιλοσοφίας από επιχειρήσεις που το πρώτο πράγμα που τις ενδιαφέρει είναι να φαίνεται το λογότυπό της μεγάλο και έντονο σε μία διαφήμιση! Ας δούμε όμως λίγο καλύτερα τι ακριβώς εννοώ.

Μια επιχείρηση που έχει καταφέρει να προσφέρει μαζί με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της την πολυπόθητη εμπειρία στον πελάτη της, είναι μία επιχείρηση η οποία έχει επενδύσει προς αυτή την κατεύθυνση. Και έχει επενδύσει από αρκετά έως πολύ! Η εκπαίδευση του προσωπικού αλλά και εκείνων που από ηγετικές θέσεις δίνουν τις κατευθύνσεις μέσα σε μία επιχείρηση, αποτελεί αδιαπραγμάτευτη σταθερά από την οποία θα εξαρτηθεί και η επιτυχία της όλης προσπάθειας. Οι άνθρωποι της επιχείρησης πρέπει να μάθουν να διαχειρίζονται όχι μόνο τις πρακτικές ανάγκες των πελατών της αλλά και τις συναισθηματικές, προσφέροντας ένα ευρύ πλαίσιο υπηρεσιών εξυπηρέτησης η οποία θα τους χαρίζει  αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης. Οι πελάτες πρέπει να νιώσουν μοναδικοί και μέλη μίας μεγάλης ομάδας με την οποία μοιράζονται ίδιες ανησυχίες και ενδιαφέροντα. Μίας ομάδας που θα νοιαστεί για τις ανάγκες και τα θέλω τους, δίνοντας σημασία στην γνώμη τους για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν.  Όλες αυτές οι απαραίτητες προεργασίες που απαιτούνται να γίνουν από την επιχείρηση πολλές φορές λειτουργούν αποτρεπτικά στο μυαλό του επιχειρηματία ο οποίος μπροστά στην σε βάθος χρόνου ανταπόδοση όλης αυτής της προσπάθειας, αντιμετωπίζει την όλη διαδικασία σαν χάσιμο χρόνου και κεφαλαίων. Μεγάλο λάθος. Το χτίσιμο της εμπειρίας πελάτη είναι επένδυση για μία επιχείρηση καθώς αργά και σταθερά θα της χαρίζει ένα πιστό πελατειακό κοινό το οποίο αν μείνει ικανοποιημένο θα επανέρχεται συνεχώς σε αυτή για νέες αγορές, για νέα προϊόντα, για νέες υπηρεσίες, για νέες εμπειρίες!

Επενδύστε στην προσφορά εμπειριών στους πελάτες σας και χτίστε με αργά και προσεκτικά βήματα όλους εκείνους τους μηχανισμούς ανταπόκρισης στις ανάγκες των πελατών σας, χαρίζοντάς τους μία μοναδική εμπειρία καταναλωτικής σχέσης και σε εσάς ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

 

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

1 Comment

  1. Ο/Η Solar Toys λέει:
    19 Απριλίου 2019 στις 21:40

    Ενδιαφέρον άρθρο! Για συγκεκριμένα παραδείγματα σχετικά με την εμπειρία πελάτη, βλ. xxxxxxxxxxxx

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X