Εκμεταλλευτείτε τα… γεγονότα!
![Μάρκετινγκ Μικρής Επιχείρησης - Πάσχα](https://marketingconsultant.gr/wp-content/uploads/2015/03/Three-gold-eggs-at-Easter-1300799669_92-1-1200x675.jpg)
Οι γιορτές είναι πολύ σημαντικές στο μάρκετινγκ, καθώς σας δίνουν πολλαπλές ευκαιρίες για events και διάδραση με τους πελάτες σας (και όχι μόνο). Κυρίως στο λιανεμπόριο, και σε μερικές επιχειρήσεις υπηρεσιών, διάφορες περιστάσεις λειτουργούν ως εξαιρετικές ευκαιρίες για την τόνωση της κίνησης με ειδικά προϊόντα ή μικρές προσφορές.
Γεγονότα όπως τα Χριστούγεννα, το Πάσχα, ο Άγιος Βαλεντίνος, η Γιορτή της Μητέρας, ο ερχομός της Άνοιξης κ.α. μπορούν να φανούν πολύ χρήσιμα. Για παράδειγμα δείτε τις φωτογραφίες που έβγαλα στο Μόναχο με το πως εκμεταλλεύτηκε ένα κατάστημα την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου, όπου μοίραζε μαρκαδόρους στους περαστικούς για να γράψουν πάνω στην βιτρίνα το όνομα το αγαπημένου ή της αγαπημένης τους. Έτσι δημιουργήθηκε buzz, μαζεύτηκε κόσμος μπροστά από το κατάστημα και ο επιχειρηματίες πέτυχε την εμπλοκή του κοινού.
Ο πιο εύκολος τρόπος για να είστε προετοιμασμένοι και να εκμεταλλευτείτε αυτά τα γεγονότα είναι να έχετε φτιάξει ένα εσωτερικό πλάνο με όλες τις γιορτές και τις ευκαιρίες που σας ταιριάζουν από την αρχή του χρόνου. Μετά πρέπει να σχεδιάστε έξυπνες προωθητικές κινήσεις που θα πετύχουν τον στόχο τους!
Θυμηθείτε τα ακόλουθα:
1. Βεβαιωθείτε πως έχετε διαθέσιμο budget για να δημιουργήσετε προωθητικά υλικά υποστήριξης της ενέργειας , να έχετε εξασφαλίσει το εμπόρευμα που θα χρειαστείτε ή το επιπλέον προσωπικό που μπορεί να χρειαστείτε.
2. Δώστε χρόνο στον εαυτό σας για να προετοιμαστείτε κατάλληλα. Κάθε προωθητική ενέργεια θέλει χρόνο για να αποδώσει. Πρέπει 1 μήνα πριν να γνωρίζετε τι θα κάνετε και πως για να το διαφημίσετε στην ώρα του χωρίς καθυστερήσεις.
3. Ενημερώστε την ομάδα σας και συντονιστείτε όλοι ώστε να κάνετε την ενέργεια να πετύχει. Αν το πιστεύετε αυτό θα το νιώσει ο πελάτης και λειτουργήσει θετικά στην επιτυχία.
4. Ακολουθήστε την τεχνολογία και χρησιμοποιήστε την προς όφελος της ενέργειας μάρκετινγκ. Δείτε πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την τεχνολογία Bluetooth για το κατάστημά σας, QR codes, videos κ.α.
Θυμηθείτε πως ο σκοπός είναι ο πελάτης σας να ζήσει μια ξεχωριστή εμπειρία! Σήμερα, όλες οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη για έξυπνες ευκαιρίες τόνωσης της κίνησης λόγω της υποτονικότητας του αγοραστικού κοινού. Η πρώτη ευκαιρία σας πλησιάζει! Εκμεταλλευτείτε το Πάσχα προς όφελός σας!