MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

E-shop. Δεν αντικαθιστά. Συμπληρώνει το φυσικό κατάστημα.

Author Θέμης Σαρανταένας at 19 Ιουλίου 2021
E-shop. Δεν αντικαθιστά. Συμπληρώνει το φυσικό κατάστημα.

Το φυσικό κατάστημα θα είναι απαραίτητο για πολύ καιρό ακόμη.

Η τεχνολογία σε συνδυασμό με την πανδημία δημιούργησε νέες αγοραστικές τάσεις, οι οποίες όμως, πολλές φορές, συνοδεύτηκαν από παρανοήσεις. Πολλοί επιχειρηματίες, βλέποντας τις online πωλήσεις τους να εκτοξεύονται λόγω COVID, αναρωτήθηκαν αν πρέπει ή όχι να συνεχίσουν να έχουν φυσικό κατάστημα.

E-shop. Δεν αντικαθιστά. Συμπληρώνει το φυσικό κατάστημα.

Τους καταλαβαίνω! Φυσικό κατάστημα σημαίνει έξοδα υπαλλήλου, ηλεκτρικού, τηλεφώνου, νερού, κοινοχρήστων, τέλους επιτηδεύματος (για να μην ξεχνάμε το αγαπημένο μας κράτος), καθαριότητας, επισκευών και πολλών και συχνών απροόπτων.

Ακόμη, πολλές φορές σημαίνει επαφή με αγενείς ή εξαγριωμένους πελάτες που νομίζουν ότι έχουν πάντα δίκιο (δείτε στο άρθρο μου εδώ γιατί ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο).

Μήπως είναι τελικά καλύτερο να το “κλείσετε το ρημάδι”;

Σε καμία περίπτωση!

Δείτε στο άρθρο μου που ακολουθεί γιατί το e-shop συμπληρώνει το φυσικό κατάστημα, αλλά δεν το αντικαθιστά.

Η μεγάλη παρανόηση

Πρώτα από όλα, ας ξεκινήσουμε με τη μεγάλη παρανόηση: “το e-shop είναι σχεδόν δωρεάν για τον επαγγελματία”. Δεν είναι. Μπορεί να γλυτώσατε τα έξοδα καθαρίστριας, αλλά τα έξοδα του hosting είναι τα ίδια και υψηλότερα. Επιπλέον θα χρειαστείτε γραφίστες για τον σχεδιασμό, developers για το site, τεχνικούς για το troubleshooting και οπωσδήποτε 1 έως 4 άτομα αρχικά για να τρέξετε το e-shop (παραγγελίες, follow up, κλπ).

Η δεύτερη μεγάλη παρανόηση

Υπάρχει όμως και δεύτερη παρανόηση: “βγάζεις λεφτά από την πολυθρόνα σου – δεν χρειάζεται να προσπαθείς για την πώληση”. Η αλήθεια είναι ότι όσο δύσκολη είναι η φυσική πώληση, τόσο δύσκολη (και συχνά πολύ δυσκολότερη) είναι η online πώληση. Για παράδειγμα, πώς θα σας μάθει το κοινό σας; Θα χρειαστείτε μία email marketing καμπάνια αλλά και SEO – και τα 2 κοστίζουν και δεν έχουν εξασφαλισμένα αποτελέσματα.

Τέλος, τα aggregators sites τύπου Skroutz είναι φίλος και εχθρός σας. Εάν πουλάτε σίτες και πρέπει να ανταγωνιστείτε άλλες 932 σίτες της αγοράς, η χαμηλή τιμή θα μειώσει και άλλο τα ήδη χαμηλά περιθώρια κέρδους σας.

Το μεγάλο πλεονέκτημα του φυσικού καταστήματος: η εμπειρία

Το φυσικό κατάστημα έχει ένα πλεονέκτημα που το e-shop δεν θα αποκτήσει ποτέ: τη μετατροπή κάθε αγοράς σε μία μοναδική εμπειρία. Ναι, υπάρχουν χιλιάδες καταστήματα που πουλάνε online ρολόγια χειρός και κοσμήματα. Τι όμως μπορεί να συγκριθεί με τη δοκιμή ενός ρολογιού επιτόπου σε έναν πανέμορφο χώρο και την αίσθηση του πώς ταιριάζει στο χέρι; Τίποτα!

Μόνο η φαντασία σας μπορεί να βάλει όρια στο τι μπορείτε να κάνετε για να απογειώσετε την εμπειρία του φυσικού καταστήματος. Έχετε κατάστημα με παραδοσιακά γλυκά του κουταλιού; Ντύστε το με ένα – δυο τραπεζάκια που παραπέμπουν στη δεκαετία του 50 και συνοδεύστε ηχητικά με την ανάλογη playlist. Δεν υπάρχει e-shop που θα μπορέσει να σας ανταγωνιστεί.

Κάντο όπως η Apple και η Google

Εάν το φυσικό κατάστημα ήταν ένα απομεινάρι του παρελθόντος, η εταιρεία που οδηγεί το μέλλον δεν θα είχε ούτε ένα τέτοιο κατάστημα. Όμως, δεν είναι έτσι. Αντίθετα, η Apple επένδυσε και συνεχίζει να επενδύει στη μοναδική εμπειρία του Apple Store και της ολιστικής εμπειρίας επίσκεψης και αγοράς ενός προϊόντος Apple.

Και πώς θα σας φαινόταν αν σας λέγαμε ότι η… Google άνοιξε το πρώτο φυσικό της κατάστημα; Και όμως είναι αλήθεια. Το κατάστημα εγκαινιάστηκε στις 17 Ιουνίου, στη Νέα Υόρκη και προσφέρει, μεταξύ άλλων, κινητά τηλέφωνα Pixel, προϊόντα fitness Fitbit και πολλά ακόμη. Εάν ταξιδέψετε στη Νέα Υόρκη, βάλτε το στη λίστα αξιοθέατων (76, 9th Avenue, New York).

Συμπέρασμα

Το e-shop έχει έρθει για να λειτουργήσει ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΑ και όχι για να αντικαταστήσει το φυσικό κατάστημα. Για την ακρίβεια είναι ένα δεύτερο κατάστημα! Μην παρασύρεστε από την επίδραση της πανδημίας και δώστε στο φυσικό σας κατάστημα την προσοχή που του αξίζει. Έχει πάρα πολλά ακόμη να σας δώσει.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X