4 Webinars & 3 Βιβλία

Δείτε on demand επιχειρηματικές εκπαιδεύσεις & προμηθευτείτε βιβλία μάρκετινγκ. Αναπτύξτε την επιχείρησή σας!

MarketingMasterclass_Fev21(1200X630)2

Marketing Masterclass & Consulting

To μοναδικό oλοκληρωμένο Online Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & εξατoμικευμένου Business Consulting

👉 4 webinars On Demand, για να τα δείτε από όπου μπορείτε και όποτε σας εξυπηρετεί!​
👉 14 ασκήσεις για τις επιχειρήσεις σας στις οποίες θα λάβετε εξατομικευμένα σχόλια από τον σύμβουλο μάρκετινγκ
👉 1 ώρα εξατομικευμένο Business Consulting για την εφαρμογή της ύλης στην δική σας επιχείρηση για μέγιστο αποτέλεσμα
Θέλω να δω περισσότερα!
webinars-texnikes900x500

Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων

Ένα 3 ώρo webinar που θα απαντήσει στα καίρια ερωτήματα των πωλήσεων:

👉 Ποια τα μυστικά για να επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά με τους πελάτες μας στο τηλέφωνο ;
👉 Πως μπορούμε να αυξήσουμε την πειθώ μας και να πουλήσουμε με επιτυχία;

Θεματολογία:
  • • Πως εξυπηρετούμε τους πελάτες στο τηλέφωνο
  • • Δημιουργία Εμπιστοσύνης (rapport) άμεσα στο τηλέφωνο (1ο βήμα πωλήσεων)
  • • Τηλεφωνική Διάγνωση Αναγκών (2ο βήμα πωλήσεων)
  • • Παρουσίαση λύσεων τηλεφωνικά (3ο βήμα πωλήσεων)
  • • Σενάρια Τηλεφωνικών Κλήσεων
  • • Τόνος Φωνής & Περιεχόμενο
  • • Τηλεφωνικά Σενάρια
  • • Τεχνικές ενεργητικής Ακρόασης
  • • Ολοκλήρωση τηλεφωνικής κλήσης & επόμενα βήματα (4ο βήμα πωλήσεων)
Θέλω να δω περισσότερα!
3 & 4 τεχνικές διαχείρισης για περισσότερες πωλήσεις

3 τεχνικές διαχείρισης προσωπικού & 4 τεχνικές διαχείρισης εργοδότη για περισσότερες πωλήσεις

Η επιτυχία μιας επιχείρησης προσδιορίζεται από τις πωλήσεις της και οι επιχειρήσεις στην προσπάθειά τους να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, αναζητούν τους καλύτερους επαγγελματίες πωλητές για να το πραγματοποιήσουν. Οι πωλήσεις, λένε, είναι ταλέντο αλλά στην πραγματικότητα στηρίζονται σε τεχνικές επικοινωνίας και αυξημένης αντίληψης.

Στην δύσκολη επιχειρηματική πραγματικότητα των μικρομεσαίων επιχειρηματιών πολλές φορές η περιρρέουσα ατμόσφαιρα δεν επιτρέπει την εφαρμογή των τεχνικών των πωλήσεων σωστά και αποτελεσματικά:

  • • οι εργοδότες παραπονιούνται πως οι υπάλληλοί τους δεν προσπαθούν όσο πρέπει, δεν πωλούν όσο περισσότερο μπορούν και εγκαταλείπουν την προσπάθεια εύκολα
  • • και από την άλλη οι εργαζόμενοι, που μέρος των καθηκόντων τους είναι η πώληση, πιέζονται, νιώθουν πως ο εργοδότης τους δεν αντιλαμβάνεται τις δυσκολίες που συναντούν στην αγορά και δεν νιώθουν κινητοποιημένοι για να αποδώσουν τα μέγιστα.

Το αποτέλεσμα αυτών των αναζητήσεων οδηγεί σε χαμηλές πωλήσεις, δυσαρέσκεια και μειωμένη παραγωγικότητα.

Τι μας εμποδίζει να πουλήσουμε με επιτυχία; Προς τα που γέρνει η πλάστιγγα της ευθύνης;

Μέσα από το webinar αυτό θα αποκρυπτογραφήσουμε τη φόρμουλα για αποτελεσματικές πωλήσεις, ρίχνοντας φως στον τρόπο σκέψης των επιχειρηματιών αλλά και όσων επωμίζονται το βάρος των πωλήσεων σε μια επιχείρηση, παρουσιάζοντας – συνολικά 7 tips που θα σας οδηγήσουν στην αύξηση των αποτελεσμάτων σας.
Θέλω να δω περισσότερα!
Διαχειριστείτε την αρνητική κριτική στην επαγγελματική σας ζωή & κερδίστε!

Διαχειριστείτε την αρνητική κριτική στην επαγγελματική σας ζωή & κερδίστε!

Για πολλούς το να εκτίθενται σε κριτική από άλλους, χτυπάει μια ευαίσθητη χορδή και τους κάνει να νιώσουν ευάλωτοι. Η αρνητική κριτική δημιουργεί συναισθήματα άμυνας, θυμού, στεναχώριας, ντροπής και απόρριψης.

Γενικότερα η αρνητική κριτική αποτελεί ένα μαύρο σημείο στις διαπροσωπικές αλλά και επαγγελματικές μας σχέσεις. Αρκετοί επαγγελματίες αποφεύγουν την κριτική, φοβούμενοι μην πέσουν θύμα της και συμμορφώνονται με συμπεριφορές και καταστάσεις που δεν τους εκφράζουν.

Η αντιμετώπιση αυτού του είδους της κριτικής – που μερικές φορές είναι δύσκολο να γίνει αποδεκτή- έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις.

Στόχος τους webinar είναι να αποκρυπτογραφήσει την αιτία της κριτικής – θετικής ή αρνητικής – και να δώσει συγκεκριμένα tips διαχείρισής της με στόχο την απρόσκοπτη επαγγελματική επιτυχία.
Θέλω να δω περισσότερα!
Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη: Γνωρίστε την & αυξήστε τις πωλήσεις σας!

Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη: Γνωρίστε την & αυξήστε τις πωλήσεις σας!

Η συμπεριφορά του πελάτη αποτελεί ένα από τα βασικότερα και σύνθετα ζητήματα στο μάρκετινγκ και γενικότερα στην επιχειρηματικότητα. Γνωρίζοντας την συμπεριφορά και την ψυχολογία του πελάτη σας μπορείτε να αντιληφθείτε πώς λαμβάνει τις αγοραστικές του αποφάσεις, ποιοι παράγοντες τις επηρεάζουν και πώς λειτουργεί μετά την αγορά.

Το γνωσιακό πεδίο της συμπεριφοράς του καταναλωτή αγγίζει θεωρία και πρακτικές από το μάρκετινγκ, την ψυχολογία, τα οικονομικά, τη στατιστική, τη κοινωνιολογία και τη μελέτη της συμπεριφοράς ατόμων και ομάδων.

Η ψυχολογία του πελάτη προσπαθεί να απαντήσει σε ερωτήματα όπως:

  • • Γιατί αναζητά ένα προϊόν/μια υπηρεσία;
  • • Πως αποφασίζει για την αγορά του;
  • • Με ποια μέθοδο το αγοράζει;
  • • Πώς, σε τι ποσότητες, πόσο συχνά και για πόσο διάστημα το καταναλώνει/ χρησιμοποιεί;
  • • Πώς το αξιολογεί μετά την αγορά του;


Μέσα από τo webinar θα παρουσιαστούν οι αλλαγές και οι εξελίξεις στην συμπεριφορά του σύγχρονου πελάτη. Παράλληλα θα δοθούν ερεθίσματα για τις μεθόδους που θα σας βοηθήσουν να γνωρίσετε τον πελάτη σας και να πετύχετε πωλήσεις με περισσότερη ευκολία.
Θέλω να δω περισσότερα!
32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε & πώς να τις ξεπεράσετε

"32 φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε & πώς να τις ξεπεράσετε"

- "Είστε ακριβός!"

- "Ρώτησα έναν φίλο που ξέρει!"

-"Αυτά δεν είναι για εμάς..."

Έχετε ακούσει κάποια από τις παραπάνω φράσεις; Τι σημαίνουν; Πώς τις αντιμετωπίζετε;

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει με έναν ιδιαίτερα εύστοχο και χιουμοριστικό τρόπο τις πιο κοινές φράσεις που ακούμε από το στόμα των πελατών μας.

Στο βιβλίο "32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε & πώς να τις ξεπεράσετε" αναλύονται φράσεις πελατών που μας “βραχυκυκλώνουν” τόσο πολύ και καλύπτουν αρκετές πτυχές της σκοτεινής, φιλοχρήματης ή απλά αστείας όψης των επιχειρηματικών διαπραγματεύσεων, συζητήσεων και συναλλαγών. Από τις υποσχέσεις με πολλά υπονοούμενα («μαζί θα κάνουμε πολλές δουλειές…») μέχρι τις πλάγιες απειλές («θα πάρω και από αλλού προσφορές»), οι φράσεις των πελατών δεν σταματούν ποτέ να μας ψυχαγωγούν και να μας εκπλήσσουν.

Ο συγγραφέας, βασισμένος στην πολυετή εμπειρία του, δίνει έξυπνα business tips, προτείνοντας τους καλύτερους τρόπους για να αντιμετωπίσετε κάθε μια από τις φράσεις αυτές και να διαχειριστείτε τους πελάτες σας, ξεπερνώντας τις δύσκολες καταστάσεις. - Σε όλα τα βιβλιοπωλεία από τις εκδόσεις Rosili.

Προσθήκη Στο Καλάθι με - 10% έκπτωση
Η εργαλειοθήκη του Σύγχρονου Επιχειρηματία

"Η Εργαλειοθήκη του Σύγχρονου Επιχειρηματία"

Ένα βιβλίο -πρακτικός οδηγός- με εργαλεία, συμβουλές και tips σε 8 άξονες για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας.
Βιβλίο με πρακτικές ασκήσεις για την άμεση εφαρμογή στις επιχειρήσεις σας. - Σε όλα τα βιβλιοπωλεία από τις εκδόσεις Rosili.
Προσθήκη στο Καλάθι με - 10% έκπτωση
To_Marketing_ths_epixeirhshs_sas_3D

"Το μάρκετινγκ της επιχείρησης σας!"

Φτιάξτε το δικό σας Πλάνο Μάρκετινγκ εύκολα, γρήγορα και σωστά!
Βιβλίο με πρακτικές ασκήσεις - Σε όλα τα βιβλιοπωλεία από τις εκδόσεις Rosili.
Προσθήκη Στο Καλάθι με - 10% έκπτωση