Δημιουργώντας Μάρκες με Κοινωνική Αποστολή: Μάρκετινγκ που Προσφέρει Αξία

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο του στο studio τον Νίκο Μπαλτά από την IASIS συζητούν για τo μάρκετινγκ κοινωνικού σκοπού.
Συζητήθηκε η θεματική του μάρκετινγκ κοινωνικού σκοπού και οι διαφορές του από το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Ειδικότερα, αναλύθηκε η έννοια του μάρκετινγκ κοινωνικού σκοπού και η σημασία του για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Εξετάστηκε πώς το μάρκετινγκ κοινωνικού σκοπού μπορεί να βελτιώσει την εταιρική φήμη, με παραδείγματα εταιρειών που έχουν επιτύχει μέσω αυτής της στρατηγικής. Αναφέρθηκε επίσης ο ρόλος της IASIS στην υποστήριξη των επιχειρήσεων σε αυτόν τον τομέα.
Συζητήθηκαν τα βασικά στοιχεία που απαιτούνται για μια επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ κοινωνικού σκοπού και οι τρόποι μέτρησης της επιτυχίας αυτών των πρωτοβουλιών. Επισημάνθηκαν τα κοινά λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις όταν εφαρμόζουν μάρκετινγκ κοινωνικού σκοπού και πώς αυτό μπορεί να ενισχύσει την πίστη και αφοσίωση των πελατών. Επιπλέον, αναλύθηκαν οι τρέχουσες τάσεις στο μάρκετινγκ κοινωνικού σκοπού και η συμβολή του στην αντιμετώπιση κοινωνικών ή περιβαλλοντικών προβλημάτων. Τέλος, εξετάστηκε πώς μπορούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εφαρμόσουν αποτελεσματικά μάρκετινγκ κοινωνικού σκοπού παρά τους περιορισμένους πόρους τους.
Τέλος ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας μίλησε για το πως μια επιχείρηση μπορεί να εντοπίσει ποιο είδος μάρκετινγκ κοινωνικού σκοπού της ταιριάζει.
Η εκπομπή “Marketing in Practice and more” του ONE Channel ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και τον κλάδο του μάρκετινγκ, με σκοπό την παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην ελληνική και διεθνή αγορά. Στην εκπομπή παρουσιάζονται βασικές επιχειρηματικές αρχές και τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις αυτές να αναπτυχθούν. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα και έχει χορηγούς επικοινωνίας τους Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr. Παρέχει χρήσιμες συμβουλές, προτάσεις και απόψεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων με αισιόδοξη προσέγγιση και κατά τάση της ανάπτυξης, αντιστέκοντας στις αρνητικές ειδήσεις της καθημερινότητας.