MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Digital Marketing. Έχει και “πλην”!

Author Θέμης Σαρανταένας at 2 Ιουνίου 2024
Μάθετε τα μειονεκτήματα του digital marketing.

Μάθετε τα μειονεκτήματα του digital marketing.

Στα τέλη της δεκαετίας του 1990 ένας νέος όρος μπήκε, ή μάλλον καλύτερα, εισέβαλλε στη ζωή των marketeers και των καταναλωτών. Το digital marketing εμφανίστηκε στο προσκήνιο, υποσχέθηκε ότι θα τα αλλάξει όλα – και το έκανε. Σχεδόν τριάντα χρόνια μετά, το digital δεν αποτελεί πλέον συμπληρωματικό μέγεθος στο budget της επιχείρησης. Είναι η αρχή και πολλές φορές το τέλος του marketing mix.

Και κάποιες φορές, είναι απλά το τέλος.

Μάθετε τα μειονεκτήματα του digital marketing.

Το digital marketing παρά τις δεκάδες καινοτομίες που έφερε στο προσκήνιο, με ναυαρχίδα το παγκόσμιο ακροατήριο και υποναυαρχίδα τα μετρήσιμα αποτελέσματα, δεν είναι το μαγικό ραβδί που μεταμορφώνει τα πάντα. Έχει μειονεκτήματα. Ποια είναι αυτά; Δείτε τα στο άρθρο μου που ακολουθεί… και να είστε προσεκτικοί!

#01. Τεχνικές δυσλειτουργίες
Κάτι που ο επιχειρηματίας ή το τμήμα marketing του συχνά προσπερνούν ή θεωρούν αναπόφευκτο είναι οι τεχνικές δυσλειτουργίες. Δεν θα έπρεπε. Εάν η σελίδα του e-shop σας είναι κάτω από τα ξημερώματα της Παρασκευής του Black Friday, η κατάσταση για εσάς μοιάζει μάλλον περισσότερο με τη Μεγάλη Παρασκευή του Πάσχα. Να έχετε υπόψη σας ότι οι ιστοσελίδες που πέφτουν, οι αργοί χρόνοι φόρτωσης, τα broken links και άλλες τεχνικές δυσλειτουργίες αποτελούν, και θα συνεχίσουν, τουλάχιστον στο εγγύς μέλλον να αποτελούν, μειονεκτήματα του digital marketing.

#02. Αρνητικό feedback
Στις παλιές, καλές ημέρες, εάν το φυλλάδιό σας ήταν kitsch, αδιάφορο ή ακόμη και προσβλητικό, το πιθανότερο ήταν ο καταναλωτής απλά να το πετάξει στον κάδο απορριμμάτων, ίσως βρίζοντας. Το ίδιο μπορεί να κάνει και σήμερα, πετώντας στον κάδο απορριμμάτων του υπολογιστή του το newsletter σας, επίσης βρίζοντας. Προσοχή όμως: έχει πλέον τη δυνατότητα να προβεί σε αρνητικά σχόλια, φαρμακερές κριτικές, ασταμάτητο τρολάρισμα κλπ. Το digital marketing άνοιξε τις πόρτες σε ένα παγκόσμιο ακροατήριο, αλλά και σε παγκόσμια κριτική.

#03. Έλλειψη προσήλωσης
Ένα από τα πιο σημαντικά μειονεκτήματα του digital marketing. Πόσο, αλήθεια, μπορεί να “πονάει” όταν η καλοσχεδιασμένη σας καμπάνια, πάνω στην οποία περάσατε βδομάδες ή ακόμη και μήνες, δυσκολεύεται να “γράψει” στο Internet; Δεν είναι τυχαίο. Οι πιο συνηθισμένες μορφές επικοινωνίας online βρίσκονται συνήθως στο περιθώριο του ενδιαφέροντος του καταναλωτή: σε μικρά boxes, που γίνονται ακόμη πιο μικρά στο κινητό του, και στα οποία πολλές φορές, απλά ψάχνει το μαγικό σύμβολο “Χ” για να τα κλείσει. Και τι συμβαίνει εάν θέλετε οπωσδήποτε να τραβήξετε την προσοχή του; Δείτε το επόμενο μειονέκτημα.

#04. Ακριβές τιμές
Εάν αποφασίσετε ότι θα κάνετε home page takeover ενός μεγάλου site στην Ελλάδα, θα σας κοστίσει ο κούκος αηδόνι. Και ένα μόνο site δεν φτάνει, χρειάζεστε πολλά περισσότερα! Το digital marketing μπορεί στην αρχή να ήταν η έξυπνη και οικονομική λύση του μικρομεσαίου για να ανταγωνιστεί τα θηρία, όμως τα πράγματα πλέον έχουν αλλάξει. Οι τιμές στα ψηφιακά μέσα έχουν πάρει εδώ και αρκετά χρόνια την ανηφόρα και θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν. Τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο δύσκολα εάν λανσάρετε τώρα το brand σας και θέλετε, για παράδειγμα, ποιοτικό content. Τίποτα δεν είναι δωρεάν στο digital.

#05. Αποκλεισμός διαφημίσεων
Στις μέρες μας, πολλοί χρήστες χρησιμοποιούν ad blockers για να αφαιρούν τις ψηφιακές διαφημίσεις από τα ψηφιακά τους μέσα. Ίσως το κάνετε και εσείς! (αν και δεν θα έπρεπε, γιατί πρέπει να ελέγχετε τον ανταγωνισμό σας). Ο αποκλεισμός διαφημίσεων έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερη ορατότητα του περιεχομένου σας. Εάν στηρίζεστε αποκλειστικά και μόνο στο digital, ένας μεγάλος αριθμός καταναλωτών ενδέχεται πλέον να είναι “τυφλός” στο περιεχόμενό σας.

#06. Ανελέητος ανταγωνισμός
Το digital είναι ένας τεράστιος ωκεανός, όπου υπάρχουν εκατομμύρια μεγάλα, μικρά και μεσαία ψάρια. Υπάρχει πλέον τόσο μεγάλος κορεσμός και τόσο σκληρός ανταγωνισμός, που είναι σχεδόν αδύνατο να κάνετε τη διαφορά με μία “μικρή δαπάνη για αρχή”. Υπάρχει όμως και δεύτερο πρόβλημα. Για να ξεχωρίσετε σε αυτό το ανελέητο περιβάλλον, οφείλετε να επενδύσετε στη διαφορετικότητα και σε καμπάνιες που πραγματικά θα τραβήξουν τα βλέμματα και τα κλικ. Αυτό αφενός χρεώνεται ακριβά από τους επαγγελματίες του χώρου και, αφετέρου, εάν προσπαθήσετε να το κάνετε μόνοι σας, είναι πιθανόν να τα κάνετε θάλασσα και να δεχθείτε αρνητικό feedback (βλέπε και μειονέκτημα #02).

#07. Συνεχείς αλλαγές αλγορίθμων
Ένα τηλεοπτικό σποτ, ανέκαθεν, είχε μια συγκεκριμένη διάρκεια και παραδιδόταν στα κανάλια σε συγκεκριμένη τεχνική μορφή, που ναι μεν σήμερα έχει γίνει ψηφιακή, αλλά με μικρές αλλαγές στη διαδικασία. Αντίθετα, στον ψηφιακό κόσμο, πλατφόρμες όπως η Google και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάζουν συχνά τους αλγόριθμούς τους. Αυτές οι αλλαγές μπορούν να δυσχεράνουν τις προσπάθειές σας για ψηφιακό μάρκετινγκ, επηρεάζοντας την οργανική προσέγγιση χρηστών και την απόδοση της διαφήμισής σας. Στο digital, τα πράγματα έρχονται συνεχώς πάνω – κάτω, και ο marketeer οφείλει να είναι πάντα ενημερωμένος.

Ενδιαφέροντα άρθρα

Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα
Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…απαντήσετε“ναι” στις παρακάτω ερωτήσεις.
2 Μαΐου 2025

Είστε πιο επιτυχημένοι από ό,τι νομίζετε εάν…


Διαβάστε περισσότερα
Πώς θα εμπνευστείτε για την επόμενη μεγάλη επιχειρηματική ιδέα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
6 Απριλίου 2025

Κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και ιδέα.


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο
      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.
      Αναλυτικές
      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.
      Ενσωματωμένα βίντεο
      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.
      Google Fonts
      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.
      Μάρκετινγκ
      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.
      Facebook Advanced Matching
      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.
      Facebook CAPI
      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X