MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Δεν έχει σημασία τι λέτε, αλλά πώς το λέτε!

Author Θέμης Σαρανταένας at 24 Μαρτίου 2017
unforgettable 90s movie quotes 21

Επικοινωνία. Μαγική λέξη για κάθε επιχειρηματία! Για να απολαύσετε όμως όλα τα οφέλη αυτής της μαγείας, πρέπει να ξέρετε καλά τα «ξόρκια» ή για να γίνω πιο σαφής, τις φράσεις εκείνες που θα σας επιτρέψουν όταν βρεθείτε σε μια δύσκολη θέση, να πείτε αυτό που θέλετε στο πρόσωπο που έχετε απέναντί σας, με τρόπο που δε θα σας εκθέσει και δε θα βλάψει την επιχείρησή σας.

unforgettable 90s movie quotes 21

Πρώτη δημοσίευση: epixeiro.gr Μάρτιος 2017

Αυτό δε γίνεται!

Πολλές φορές οι απαιτήσεις των πελατών ξεπερνούν κατά πολύ τα όρια και τη δυναμική της καλής θέλησης μίας επιχείρησης, καθώς ο επιχειρηματίας καλείται να δώσει λύσεις ακόμη και σε ακραίες απαιτήσεις. Σε τέτοιες περιπτώσεις πολλές φορές οι επαγγελματίες απαντούν με τις φράσεις «Αυτό δε γίνεται», «Αυτό δεν μπορώ να το κάνω» κτλ. Μέχρι σ’ ένα σημείο αυτή η απάντηση είναι σωστή καθώς αν κάτι δεν είναι εφικτό από μεριάς σας, δεν πρέπει να δώσετε και την υπόσχεση πως θα το πραγματοποιήσετε. Το πρόβλημα έγκειται στο να βάζετε τελεία στο τέλος της πρότασής σας, καθώς κάλλιστα μπορείτε να πείτε: «Αυτό δε μπορώ να το κάνω, αλλά έχω μία άλλη πρόταση». Με αυτόν τον τρόπο γκρεμίζετε τον τοίχο της άρνησης, δείχνοντας στον πελάτη τη διάθεσή σας να τον εξυπηρετήσετε.

Έγινε κακή συνεννόηση.

Η παραπάνω έκφραση είναι αρκετά ριψοκίνδυνη καθώς επί της ουσίας μεταθέτει μερίδιο ευθύνης στον άνθρωπο που εκείνη τη στιγμή ο επιχειρηματίας δε θέλει με κανένα τρόπο να έχει απέναντί του, αλλά δίπλα του. Στον πελάτη! Ασφαλώς μπορεί με τη συμμετοχή ενός πελάτη να οδηγηθήκατε σε μία λάθος διαχείριση ενός θέματος αλλά αυτό δε σημαίνει πως και εσείς πρέπει πάνω στη φωτιά της έντασης να ρίξετε το λάδι των ευθυνών. Αντί λοιπόν να πούμε στον πελάτη μας ένα απλό, «Λάθος συνεννόηση», μπορούμε να αμβλύνουμε τις αρνητικές συνέπειες απορροφώντας τους κραδασμούς και λέγοντας «Παρερμήνευσα αυτό που μου ζητήσατε. Επιτρέψτε μου να το διορθώσω». Με αυτόν τον τρόπο δίνετε στον πελάτη σας την ευκαιρία να σας δώσει τις σωστές κατευθύνσεις και παράλληλα δείχνετε πως πραγματικά σας ενδιαφέρει η ικανοποίηση των αναγκών του.

Συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη

Όλοι κάνουμε λάθη. Το πρόβλημα επικοινωνίας έγκειται στον τρόπο που τα αιτιολογούμε. Ναι, τα επαγγελματικά λάθη χρειάζονται αιτιολόγηση και όχι απολογία ή με πιο απλά λόγια, χρειάζεται μια λογική επιχειρηματολογία και όχι μία στυγνή συναισθηματική προσέγγιση όπου 9 στις 10 λέξεις που θα βγουν από το στόμα σας, είναι «Συγνώμη, χίλια συγνώμη, ζητώ και πάλι συγγνώμη». Το να πείτε συγνώμη είναι σωστό και καλό αλλά δεν αρκεί. Η συγνώμη θα πρέπει να συνοδεύεται και από την υπόσχεση διόρθωσης του λάθους, έτσι ώστε όχι μόνο να ηρεμήσουν τα πνεύματα αλλά κυρίως για να αποκατασταθεί το κλίμα εμπιστοσύνης ανάμεσα σε εσάς και τον πελάτη σας. Το να δηλώσετε απλώς τη θλίψη σας για ένα ατυχές περιστατικό δεν αρκεί. Πρέπει να επικοινωνήσετε και την πρόθεσή σας ως προς την όσο πιο σύντομη επίλυσή του. Αυτό μπορεί να υποδηλωθεί με τη φράση «Ζητώ συγνώμη γι΄ αυτό που έγινε και θα φροντίσω να διορθωθεί άμεσα».

Θα το κοιτάξω το θέμα σας…

Αν είναι να χρησιμοποιήσετε την παραπάνω φράση, καλύτερα να πείτε απευθείας στον πελάτη σας πως δεν προτίθεστε να ασχοληθείτε μαζί του! Μία φράση όπως αυτή αλλά και πολλές άλλες παραπλήσιες, του τύπου «Να ρίξω μια ματιά πρώτα και θα σας πω» κτλ., μεταφράζονται από τον πελάτη πως δε σας ενδιαφέρει ούτε το ζήτημά του και πολύ περισσότερο η λύση του. Είναι λογικό σαν επαγγελματίας να χρειάζεστε κάποιο χρόνο ώστε να μελετήσετε την περίπτωση του κάθε πελάτη σας, σε συνάρτηση βεβαίως με το επαγγελματικό σας αντικείμενο, αλλά πιστέψτε με, ο πελάτης που ζητάει τις λύσεις στα θέματα που τον απασχολούν, μέσα από τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρετε, αποζητά την προσοχή σας. Και είναι λογικό από τη στιγμή που είναι διατεθειμένος να σας πληρώσει! Διατυπώστε αλλιώς το ότι χρειάζεστε κάποιο χρόνο για να μελετήσετε το θέμα του και οριοθετήστε το. Μία φράση του τύπου «Θα μελετήσω το θέμα σας και εντός 2 ημερών θα έχετε μία σαφή απάντηση», υποδεικνύει επαγγελματισμό και σεβασμό στις ανάγκες του πελάτη.

 

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X