MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Από Business Plan ξέρετε. Από Business Blog;

Author Θέμης Σαρανταένας at 27 Ιανουαρίου 2020
Από Business Plan ξέρετε. Από Business Blog;

Μερικές συμβουλές για τη σωστή συγγραφή ενός business blog post ή άρθρου!

Το προϊόν σας ή η υπηρεσία σας είναι εξαιρετική. Το καλύτερο και το πιο ποιοτικό της τοπικής αγοράς! Οι πελάτες σας πίνουν νερό στο όνομά σας. Η επιχείρησή σας βελτιώνει τους αριθμούς της χρόνο με το χρόνο. Ίσως φέτος να ανοίξετε ένα ακόμη κατάστημα και να προσλάβετε επιπλέον προσωπικό.

Από Business Plan ξέρετε. Από Business Blog;

Πρώτη δημοσίευση του άρθρου μου: epixeiro.gr

Παρ’ όλα αυτά, κάτι σας ενοχλεί. Τι; Το ότι ο βασικός σας ανταγωνιστής έχει ένα blog section στο site του (όπως και εσείς). Όμως, η ειδοποιός διαφορά είναι ότι τα δικά του άρθρα είναι καλογραμμένα. Διαβάζονται εύκολα. Πολλές φορές θα θέλατε να τα έχετε γράψει εσείς. Σας έρχεται να τα κλέψετε αυτούσια. 😈

Blog = Traffic

Αντίθετα, τα δικά σας blog posts είναι επιεικώς μέτρια. Σχεδόν ξύλινα, σαν ανακοινώσεις πολιτικών κομμάτων. Και αυτό σας κάνει να ζηλεύετε. Πέρα όμως από τη ζήλια, υπάρχουν και πιο σοβαροί λόγοι ανησυχίας. Ένα καλογραμμένο blog φέρνει πάντα traffic στο site και κατ’ επέκταση, πελατεία στην επιχείρηση.

Πόση άραγε πελατεία χάνετε εξαιτίας ενός κακογραμμένου blog και, το κυριότερο, πόση κερδίζει ο ανταγωνιστής σας με τα στρωτά και ευκολοδιάβαστα άρθρα; Δείτε στη συνέχεια του άρθρου μου κάποιες πρακτικές συμβουλές για να κάνετε και εσείς το blog σας ένα από τα πιο δυνατά σας όπλα!

Greta is out

Ο βασικός και απαράβατος κανόνας είναι να δίνετε στους δυνητικούς σας πελάτες το περιεχόμενο που ψάχνουν και χρειάζονται. Εάν για παράδειγμα, έχετε αλυσίδα κομμωτηρίων, σας προτείνω, να μην προσθέσετε και εσείς ένα ακόμα άρθρο στα δισεκατομμύρια που υπάρχουν για το πώς η Γκρέτα θα σώσει τον πλανήτη. Δεν θα σώσει το blog σας.

Greta is in

Όμως, σκεφθείτε δημιουργικά. Προσπαθήστε να φέρετε τα μεγάλα θέματα της καθημερινότητας ή της παγκοσμιότητας στα δικά σας μέτρα. Κάντε το οικείο φρέσκο, βλέποντάς το με μία νέα ματιά, μέσα από το δικό σας πρίσμα. Στο παράδειγμα με την αλυσίδα κομμωτηρίων, δεν θα ήταν ωραίο να προτείνετε 10 χτενίσματα στη Γκρέτα αντί της αιώνιας της κοτσίδας; Εγώ σίγουρα θα διάβαζα ένα τέτοιο άρθρο, παρότι απέχω έτη φωτός από το target group σας για πολλούς λόγους!

Η μεγάλη παρέα

Ένα μεγάλο μέρος του Internet με αιχμή τα social media, και στο τέλος της ημέρας, το blog σας, δεν είναι τίποτα άλλο από κοινωνικοποίηση και παρέα (community = κοινότητα). Προσαρμόστε λοιπόν τη γλώσσα σας κατάλληλα.

Εάν έχετε εταιρεία που φτιάχνει λέβητες κεντρικής θέρμανσης δεν χρειάζεται να ποστάρετε ένα άρθρο για τις γερμανικές προδιαγραφές DIN 1691, DIN 4702 και τα ευρωπαϊκά πρότυπα ΕΝ 303-1, ΕΝ 303-2 και ΕΝ 303-3. Ναι, είστε οι πιο ποιοτικοί, αλλά ΔΕΝ είναι αυτός ο τρόπος για να το επικοινωνήσετε στο κοινό σας!

SEO (Search Engine Optimization)

Δεν χρειάζεται να προσλάβετε έναν SEO Expert, τουλάχιστον σε αρχικά στάδια. Κάντε μια έρευνα για τις φράσεις – κλειδιά που θα σας ανεβάσουν ψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης και τοποθετήστε τις (έξυπνα) στο άρθρο σας. Tip: είναι πολύ καλό να αναφέρετε συχνά το brand name σας.

Παράγραφοι παντού

Δείτε το άρθρο μου. Εάν φτάσατε μέχρι εδώ, κάτι που σημαίνει ότι βρίσκετε ενδιαφέρον σε αυτό που διαβάζετε, ένας βασικός λόγος είναι ότι το έχω χωρίσει σε παραγράφους με αρκετό “λευκό” διάστημα μεταξύ τους. Η ανάγνωση στον υπολογιστή, την ταμπλέτα και (ιδιαίτερα) το κινητό δεν είναι εύκολη! Εάν δεν προσέξετε, το άρθρο σας θα καταλήξει να μοιάζει με manual ψυγείου.

Ο τίτλος είναι το ήμισυ του παντός

Γιατί διαβάζετε αυτό το άρθρο; Μια μικρή πιθανότητα είναι επειδή είστε μέλος της οικογένειάς μου και είπατε να “στηρίξετε το παιδί”. Όμως, μία πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα είναι επειδή είδατε τον τίτλο του άρθρου και σας έκανε κλικ! Οι τίτλοι λοιπόν, και του άρθρου, αλλά και των παραγράφων έχουν μεγάλη σημασία. Όσο πιο ευφάνταστοι, τόσο πιο πολλά τα κλικ, οι αναγνώστες και οι πελάτες.

Και αν… δεν το έχετε;

Ωραία όλα τα παραπάνω, και προσπαθείτε να τα βάλετε σε εφαρμογή. Όμως… έχουν περάσει 45 λεπτά και όχι μόνο δεν έχετε γράψει την πρώτη παράγραφο του άρθρου σας, αλλά δεν έχετε βρει ούτε καν έναν ωραίο τίτλο. Μην τα βάψετε μαύρα και μην αγανακτήσετε. Η δημιουργικότητα συνήθως προκύπτει τη στιγμή που δεν το περιμένετε!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X