Ανακαλύπτοντας τα Μυστικά της Μισθοδοσίας στις Επιχειρήσεις

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένo του στο studio τον Οικονομολόγο – Φοροτεχνικό Σύμβουλο Νίκο Καραμάνο και συνιδρυτή της AFS – Athens Financial Services, συζητούν για τα μυστικά μισθοδοσίας στις επιχειρήσεις αλλά και για τις τρέχουσες νομοθετικές εξελίξεις.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, τέθηκαν ενδιαφέροντα θέματα σχετικά με την αμοιβή των εργαζομένων και τις διαδικασίες εργασίας. Ξεκινώντας, αναλύθηκε η διαδικασία καθορισμού των μισθών από τις εταιρείες, όπου λαμβάνονται υπόψη στοιχεία όπως η αγορά εργασίας, οι δεξιότητες και η εμπειρία των εργαζομένων, και η γενικότερη οικονομική κατάσταση. Συνεχίζοντας, εστιάστηκε στις νέες τάσεις στη μισθοδοσία, όπως η ψηφιακοποίηση και η ευελιξία στην εργασία, και πώς αυτές επηρεάζουν την εργατική σχέση. Επιπρόσθετα, συζητήθηκε ο επιρροή των νομικών και κανονιστικών πλαισίων στην καθοριστική μισθοδοσία και η σημασία της τήρησης αυτών των κανόνων. Η ενσωμάτωση μη μισθολογικών παροχών στο συνολικό σύστημα αμοιβών θεωρείται ένα κρίσιμο ζήτημα, αφού αυξάνει την ευελιξία και βελτιώνει την ικανοποίηση των εργαζομένων. Συζητήθηκε επίσης πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειριστούν τις αλλαγές στη μισθοδοσία, όπως τις αυξήσεις ή τις προσαρμογές λόγω του πληθωρισμού. Η αυτοματοποίηση και η επίδρασή της στην αμοιβή των εργαζομένων αναδείχθηκε ως άλλο ένα σημαντικό θέμα, τονίζοντας την ανάγκη για πιο ευέλικτες και προσαρμόσιμες στρατηγικές. Ακόμα, αναφέρθηκαν οι πρόσφατες νομοθετικές αλλαγές, οι υποχρεώσεις των επιχειρήσεων και των εργαζομένων, καθώς και οι προσδοκίες από αυτές τις αλλαγές. Η σημασία της μελέτης και της πρόβλεψης των μισθολογικών τάσεων για το τρέχον και το επόμενο έτος επισημάνθηκε ως μέσο βελτίωσης των στρατηγικών της εργασίας. Τέλος ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε την στρατηγική διαφοροποίησης αμοιβών.
Η εκπομπή “Marketing in Practice and more” του ONE Channel ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και τον κλάδο του μάρκετινγκ, με σκοπό την παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην ελληνική και διεθνή αγορά. Στην εκπομπή παρουσιάζονται βασικές επιχειρηματικές αρχές και τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις αυτές να αναπτυχθούν. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα και έχει χορηγούς επικοινωνίας τους Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr. Παρέχει χρήσιμες συμβουλές, προτάσεις και απόψεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων με αισιόδοξη προσέγγιση και κατά τάση της ανάπτυξης, αντιστέκοντας στις αρνητικές ειδήσεις της καθημερινότητας.