MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

Αξίζει να προωθώ την επιχείρησή μου μέσω Ίντερνετ;

Author Θέμης Σαρανταένας at 27 Ιουλίου 2012
Θέμης Σαρανταένας Μάρκετινγκ Αξίζει να Προωθώ την επιχείρησή μου μέσω Ίντερνετ

Σήμερα καλούνται οι επιχειρήσεις να αξιολογήσουν πώς μπορούν να αξιοποιήσουν το διαδίκτυο προς όφελός τους και να φέρουν περισσότερους πελάτες. Το διαδίκτυο σαν εργαλείο, είναι ιδανικό για μία επιχείρηση αισθητικής, ώστε να επικοινωνήσει με τους υπάρχοντες πελάτες και να μπορέσει να προσελκύσει νέους.

Θέμης Σαρανταένας Μάρκετινγκ Αξίζει να Προωθώ την επιχείρησή μου μέσω Ίντερνετ

Πρώτη δημοσίευση: Ιούλιος 2012 στο //www.aesthetics.gr

H χρήση του Ίντερνετ στην Ελλάδα έχει αυξήσει την διείσδυσή της και το 2011 έκλεισε με διείσδυση 61,4% (έρευνα Focus Bari). Σ’ αυτό το ποσοστό, η ίδια έρευνα μας δείχνει, η διείσδυση της χρήσης από τις γυναίες είναι 56,4%. Ακόμα η έρευνα Web Id μας δείχνει πως το 18% των χρηστών του Ίντερνετ το χρησιμοποιούν από το σπίτι τους και κατά 76,1% για αναζήτηση πληροφοριών.
Ενδιαφέρον ακόμα παρουσιάζει το γεγονός πώς το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα έκλεισε το 2011 με τζίρο 1,7 δις ευρώ παρουσιάζοντας την μεγαλύτερη αύξηση στην Ευρωζώνη από το 2010 και με τον κλάδο τον καλλυντικών να έχει διπλασιάσει τα ποσοστά του (Έρευνα ELTRUN 12/2011)! Για το 2012, σύμφωνα με την έρευνα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας που παρουσιάστηκε πριν λίγες μέρες, οι επιχειρήσεις -κατά μέσο όρο- θέτουν πλέον σαν 3η προτεραιότητα στην επικοινωνιακή τους στρατηγική “να δώσουν έμφαση” στα social media, φέρνοντας αυτήν την δήλωση από την 6η προτεραιότητα που ήταν το 2010, 3 θέσεις πιο ψηλά.
Σ’ αυτό το κλίμα καλούνται οι επιχειρήσεις να αξιολογήσουν πώς μπορούν να αξιοποιήσουν το διαδίκτυο προς όφελός τους και να φέρουν περισσότερους πελάτες. Το διαδίκτυο σαν εργαλείο, είναι ιδανικό για μία επιχείρηση αισθητικής, ώστε να επικοινωνήσει με τους υπάρχοντες πελάτες και να μπορέσει να προσελκύσει νέους.

Θέμης Σαρανταένας Μάρκετινγκ Αξίζει να Προωθώ την επιχείρησή μου μέσω Ίντερνετ

Το πρώτο βήμα για να έχει μια επιχείρηση ομορφιάς παρουσία στο Ίντερνετ είναι η ιστοσελίδα του. Ουσιαστικά, η ιστοσελίδα είναι μια “πόρτα” που ανοίγει μια επιχείρηση σ΄ ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού. Μια ιστοσελίδα για να είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο επικοινωνίας και προώθησης πρέπει να ακολουθεί συγκεκριμένους κανόνες. Αρχικά η επιλογή της διεύθυνσης (url) είναι πολύ σημαντική. Πρέπει να είναι απλή, σύντομη και να παραπέμπει άμεσα στο περιεχόμενο της Ιστοσελίδας. Συνηθισμένο στον χώρο, είναι να χρησιμοποιείται η επωνυμία της επιχείρησης. Στη συνέχεια το περιεχόμενο είναι πολύ σημαντικό. Πρέπει να σκεφτείτε σε ποιόν μιλάτε, τι πληροφοριακές ανάγκες τους θέλετε να καλύψετε, πώς θα απαντήσετε σε αυτές τις ανάγκες και πώς θα τονίσετε τα στοιχεία που σας διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό. Ο σχεδιασμός μπορεί να είναι απλός, αλλά μοντέρνος και να αντανακλά στην εικόνα της επιχείρησής σας. Ακόμα πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα να αλλάζει εύκολα το περιεχόμενο από εσάς, ώστε να το ανανεώνετε μόνοι σας και συχνά. Το internet απαιτεί συχνή ροή ενημέρωσης και αλλαγής των πληροφοριών. Ιδανικότερος στόχος είναι να κάνετε την ιστοσελίδα σας εργαλείο της δουλειάς σας και να έχει λόγο και νόημα να την επισκέπτονται και νέοι αλλά και υπάρχοντες πελάτες σας. Μην ξεχνάτε να μαζεύετε τα emails των επισκεπτών σας (πάντα με την άδειά τους και την ενημέρωση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για την τήρηση αρχείου) γιατί θα σας βοηθήσει να επικοινωνήσετε τα νέα σας εύκολα και οικονομικά στο μέλλον.
Βέβαια, η κατασκευή της ιστοσελίδας και η συχνή ενημέρωσή της είναι μόνο η αρχή. Για να λειτουργήσει ως εργαλείο προώθησης πρέπει να κάνετε Internet Marketing. Δύο πολύ σημαντικές τεχνικές του Internet Marketing είναι το S.E.O. (Search Engine Optimization) και τα Adwords. To S.E.O. είναι η τεχνική που εφαρμόζεται από επαγγελματίες του Internet Marketing και βοηθάει την ιστοσελίδα σας να έρθει πρώτη στις αναζητήσεις των μηχανών αναζήτησης. Δηλαδή για παράδειγμα, εάν έχετε ένα spa στην Δάφνη και κάποιος γράψει στη μηχανή αναζήτησης της Google “spa στη Δάφνη” να εμφανιστεί στην πρώτη σελίδα και όσο πιο κοντά στην πρώτη θέση γίνεται η δική σας επιχείρηση. Αυτό είναι σημαντικό διότι όλοι οι χρήστες συνήθως βλέπουν τα αποτελέσματα της πρώτης μόνο σελίδας, άρα είναι σημαντικό να βρίσκεται η ιστοσελίδα μας εκεί! Τα Adwords, είναι οι πληρωμένες διαφημίσεις της Google. Μην ξεχνάτε ότι την Google την χρησιμοποιεί το 80% των χρηστών του διαδικτύου. Εκεί, μπορείτε να πληρώσετε για λέξεις κλειδιά όπως “περιποίηση προσώπου”, “αδυνάτισμα” κλπ και όταν κάποιος κάνει αναζήτηση με αυτές τις λέξεις να εμφανίζει την επιχείρησή σας στην πρώτη σελίδα με ειδική σήμανση. Σαφώς και οι δύο αυτές τεχνικές, είναι σύνθετες και απαιτούν ειδικούς στο Internet Marketing.
Το επόμενο βήμα στην παρουσία στο Internet, είναι η χρήση των Social Media. Ειδικά στην κατηγορία αυτή, θα πρότεινα, μόνο την χρήση του Facebook καθώς το Twitter , που κάθε μέρα αποκτά όλο και περισσότερους υποστηρικτές στην Ελλάδα, δεν μπορεί να προσδώσει στην προωθητική σας προσπάθεια σ’ αυτή τη φάση. Το Facebook, αντίθετα, είναι μια κοινωνία, με τους δικούς της κανόνες. Τα social media λειτουργούν συμπληρωματικά με την ιστοσελίδα της επιχείρησης και βοηθούν πολύ στην διαχείριση της φήμης. Είναι ένα μέσο που ήρθε για να μείνει και πρέπει κάθε πλάνο μάρκετινγκ να το περιλαμβάνει. Η γραφή στο Facebook είναι διαφορετική από την γραφή στην ιστοσελίδα. Είναι σύντομη, διασκεδαστική και δίνει έμφαση στο περιεχόμενο (content). Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο fan page να είναι διαφημιστικά, καθώς κανείς δεν θέλει να μπει στο Facebook για να δει διαφημίσεις. Θέλει να μπει για να χαλαρώσει. Ένα ενδιαφέρον παράδειγμα είναι ότι όλοι μας, πολύ πιο εύκολα θα κάναμε LIKE σε μία fan page που θα ονομαζόταν “Οδηγώ πάντα με ασφάλεια” παρά σε μια σελίδα που θα ονομαζόταν με το ξερό όνομα μιας αυτοβιομηχανίας. Η αλήθεια είναι, στο παράδειγμά μας, ότι πίσω από αυτήν την fan page κρύβεται μια αυτοβιομηχανία που εμμέσως αλλά επιτυχημένα περνάει τα μηνύματά της δημιουργώντας περιεχόμενο που κάθε άλλο πάρα άμεση διαφήμιση είναι. Η δημιουργία περιεχομένου και η διαχείριση των Social Media, είναι στρατηγικής σημασίας για την σωστή χρήση του μέσου ως εργαλείο μάρκετινγκ, και έχει αναδειχθεί σε επιστήμη. Μεγάλες εταιρίες πια έχουν εξειδικευμένες ομάδες στην διαχείριση των Social Media ή προσλαμβάνουν freelancers.
Τέλος, μην αγνοείτε το mobile marketing. Όλοι, σχεδόν, έχουμε σήμερα ένα Iphone ή smartphone. Με τα νέα softwares έχει αναπτυχθεί η έννοια και η χρήση του geotargeting. Δηλαδή, τα softwares που σου δείχνουν “τι υπάρχει γύρω”. Με το να έχετε καταχωρίσει την επιχείρησή σας σε αντίστοιχα προγράμματα και με τα θετικά σχόλια των επισκεπτών μπορείτε να αυξήσετε κι από εκεί την αναγνωρισιμότητα σας.
Συμπερασματικά, το Internet πλέον είναι ένα μεγάλο και σημαντικό κομμάτι για την επιτυχημένη προώθηση μιας επιχείρησης. Τα μυστικά του είναι πολλά, αλλά μπορούν να είναι πολύ χρήσιμα εάν ανακαλυφθούν και χρησιμοποιηθούν σωστά. Μόνο η online παρουσία δεν αρκεί όμως για την ολοκληρωμένη προβολή μίας επιχείρησης. Χρειάζεται σωστή αξιοποίηση και των παραδοσιακών μέσων συμπληρωματικά με το Internet. Μην ξεχνάτε ότι, με την σημερινή δυσμενή οικονομική κατάσταση οι δυνητικοί πελάτες κάθε επιχείρησης κάνουν έρευνα αγοράς και σκέφτονται πολύ πριν καταλήξουν στο που θα επενδύσουν τα χρήματα τους. Είναι απαραίτητο, πρώτη η κάθε επιχείρηση, να τους εντοπίσει και να τους εμπλέξει με το προϊόν ή την υπηρεσία της χρησιμοποιώντας κάθε μέσο, offline και online.
 
Πρώτη δημοσίευση: Ιούλιος 2012 στο //www.aesthetics.gr

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X