MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

6 συμβουλές για να αυξήσετε την παραγωγικότητά σας

Author Θέμης Σαρανταένας at 25 Μαΐου 2020
6 συμβουλές για να αυξήσετε την παραγωγικότητά σας

Μικρή επιχείρηση; Μεγάλη παραγωγικότητα!

Δραστηριοποιείστε επιχειρηματικά στην Ελλάδα; Τότε, είστε σίγουρα παραγωγικός. Ας μην κοροϊδευόμαστε. Όλοι οι επιχειρηματίες που πέρασαν “δια πυρός και σιδήρου” από την υπερδεκαετή κρίση (και πλέον έχουν να αντιμετωπίσουν και τον κορωνοϊό) δεν μπορεί παρά να είναι άνθρωποι ευφυείς, οξυδερκείς και παραγωγικοί. Με μία λέξη, πραγματικοί entrepreneurs!

6 συμβουλές για να αυξήσετε την παραγωγικότητά σας

Όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι το καλό δεν μπορεί να γίνει καλύτερο. Δείτε στο άρθρο μου που ακολουθεί 6 συμβουλές για να αυξήσετε την παραγωγικότητά σας και μαζί της τα κέρδη για την επιχείρησή σας.

1. Είστε “dead” χωρίς deadline

Υπερβάλλω; Ίσως, αλλά και κάθε υπερβολή κρύβει και μία αλήθεια. Αρκεί να αναλογιστούμε τι συμβαίνει συνήθως στα projects που δεν έχουν deadlines σε σύγκριση με αυτά που έχουν. Ο άγραφος νόμος στον οποίο έχω φτάσει μετά από προσωπική εμπειρία και εκατοντάδες ώρες επί του θέματος είναι ο εξής:

“Το project που δεν έχει deadline θα ολοκληρωθεί μόλις αποκτήσει deadline.”

Όσο αφήνετε κάτι στο αόριστο και στο “όποτε μπορέσω”, τόσο πιο δύσκολα θα μπορέσετε. Εάν αυτό σας γίνει συνήθεια, θα καταλήξετε σε ένα πολύ φτωχό time management και σε δουλειές της “τελευταίας στιγμής”, με όλα τα επακόλουθα που έχουν πάντα αυτού του είδους οι δουλειές – hint, όλα δυσάρεστα.

2. Το Trello είναι τρέλα

Γνωρίζετε το Trello; Είναι ίσως η πιο hot από τα δεκάδες applications οργάνωσης εργασιών που υπάρχουν διαθέσιμα online, και που με την τηλεργασία των ημερών μας γίνονται σιγά σιγά υπεραπαραίτητα. Εάν δεν είστε εξοικειωμένος με την έννοια του Trello (ή κάποιου αντίστοιχου), φανταστείτε το σαν μία σειρά από “ηλεκτρονικά post-it” που ανεβαίνουν σε έναν καμβά, αποκτούν deadlines και διαγράφονται όταν το έργο λήξει.

Εναλλακτικά, μπορείτε να έχετε το δικό σας, “πατροπαράδοτο” Trello, ένα μπλοκ δηλαδή όπου σημειώνετε τις εργασίες σας με κόκκινο, πράσινο, ή μαύρο μαρκαδοράκι ανάλογα με τις κατηγοριοποιήσεις που επιθυμείτε και τις οποίες διαγράφετε, όταν ολοκληρωθούν.

Το πλεονέκτημα του παραδοσιακού τρόπου είναι σίγουρα η ευχαρίστηση που παίρνει κάποιος όταν διαγράφει ένα project που τον ταλαιπώρησε πολύ. Το μειονέκτημα είναι ότι είμαστε άνθρωποι, με ένα μυαλό χειμώνα – καλοκαίρι, και μπορεί κάποια project, ακόμη και σημαντικά, απλά να τα ξεχάσουμε. Ενώ τα applications δεν ξεχνούν ποτέ.

3. Ακούστε το “παραγωγικό σας ρολόι”

Κάποιοι άνθρωποι είναι στο ζενίθ της παραγωγικότητάς τους, στις 8 το πρωί με τον πρώτο πρωινό καφέ της ημέρας. Άλλοι νιώθουν ότι γύρω στις 12 είναι στη μεγαλύτερη εγρήγορση. Κάποιοι είναι έτοιμοι να κατακτήσουν τον κόσμο στις 6 το απόγευμα. Και δεν είναι και λίγα τα… νυχτοπούλια που παράγουν μετά τα μεσάνυχτα.

Σαν επιχειρηματίας, έχετε το πλεονέκτημα, να επιλέξετε εσείς πότε και πού θα δώσετε έμφαση. Εάν βλέπετε ότι στις 8 το πρωί είναι το δυνατό σας σημείο, ασχοληθείτε εκείνη την ώρα της ημέρας με τα projects που απαιτούν από εσάς τη μεγαλύτερη παραγωγικότητα.

4. Τα μικρά και τα μεγάλα

Δεν είναι όλα τα έργα ίδια! Μην κάνετε το λάθος να αρχίζετε την ημέρα σας, από το πρώτο έργο στη λίστα, ανεξαρτήτως μεγέθους και να προσπαθήσετε να τα ολοκληρώσετε όλα, ένα προς ένα. Χωρίστε τις εργασίες σε μικρές και μεγάλες και μην τις μπλέκετε.

Εάν κάνετε συνεχώς μικρές εργασίες, τη μία μετά την άλλη, θα νιώθετε ότι η μέρα σας δεν έχει τελειωμό. Εάν πάλι καταπιαστείτε μόνο με τα μεγάλα, το ψυχολογικό βάρος θα είναι επίσης μεγάλο.

5. Υπολογίστε τον χρόνο που θα αφιερώσετε

Σε γενικές γραμμές, όλοι μας γνωρίζουμε πόσος χρόνος περίπου απαιτείται για μία εργασία, καθώς την έχουμε επαναλάβει εκατοντάδες φορές. Μην ξοδεύετε περισσότερο χρόνο από όσο πρέπει σε κάποιο project, γιατί απλά θα τον δανειστείτε από κάποιο άλλο– χρόνο όμως που δεν θα μπορέσετε ποτέ να επιστρέψετε.

6. Συντομεύστε τα meetings

Ένα σφάλμα στο οποίο, πολλοί από εμάς, ίσως και υποσυνείδητα, υποπίπτουμε, είναι ότι τα meetings μας κρατάνε περισσότερο χρόνο από όσο πρέπει, εις βάρος, φυσικά, της παραγωγικότητάς μας. Θέματα που σε e-mails θα λύνονταν μέσα σε 5 λεπτά, μπορεί να πάρουν σχεδόν μισή ώρα σε ένα meeting.

Είναι ανθρώπινο. Είμαστε σίγουρα πολιτισμένοι, αλλά όταν είμαστε σε μία ομάδα, οποιαδήποτε ομάδα, θέλουμε, ή θα θέλαμε να είμαστε επικεφαλής της αγέλης, όπως πριν εκατό χιλιάδες χρόνια. Το αποτέλεσμα; Ευγενικές διαφωνίες, διαπληκτισμοί, αστεία που δεν είναι αστεία και το χειρότερο – πάρα πολύς χαμένος χρόνος. Μειώστε και συντομεύστε τα meetings σας και αυξήστε την παραγωγικότητά σας.

Ενδιαφέροντα άρθρα

Το μάρκετινγκ που δεν έμαθες ποτέ
16 Ιουνίου 2025

Pod.gr – Το μάρκετινγκ που δεν έμαθες ποτέ


Διαβάστε περισσότερα
One Client Stand: Πώς αντιμετωπίζεις τον «πελάτη της μίας φοράς»
15 Ιουνίου 2025

One Client Stand: Πώς αντιμετωπίζεις τον «πελάτη της μίας φοράς»


Διαβάστε περισσότερα
15 Ιουνίου 2025

Τα 5 Μυστικά Μάρκετινγκ για Νέους Δικηγόρους: Από την Ανωνυμία στην Αναγνωρισιμότητα


Διαβάστε περισσότερα

1 Comment

  1. Ο/Η Χατζητζάνος Στράτος λέει:
    2 Οκτωβρίου 2020 στις 13:56

    Πολύ ωραίο το άρθρο σας αυτό και πολύ βοηθητικό για εμένα.

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X