MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

6 ιδέες Μάρκετινγκ για εστιατόρια εν μέσω κρίσης

Author Θέμης Σαρανταένας at 27 Ιουλίου 2012
Θέμης Σαρανταένας Μάρκετινγκ Εστιατορίων Food and Service

Με την πολιτική σταθερότητα που θα επέλθει λογικά μετά τους 2 γύρους εκλογών, οι καταναλωτές θα νιώσουν σχετική ασφάλεια και θα ξεκινήσουν και πάλι να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες ανάλογα με τις επιθυμίες και τις δυνατότητές τους. Έτσι η πτώση στην επισκεψιμότητα και κατ’ επέκταση στον τζίρο των χώρων εστίασης θα μειωθεί και θα υπάρξει σχετική αύξηση. Είναι ευκαιρία τώρα για να εφαρμόσετε τις κατάλληλες κινήσεις μάρκετινγκ ώστε να σας επιλέξουν οι καταναλωτές! Σ’ αυτό το πλαίσιο σας προτείνω 6 ιδέες για ενέργειες Μάρκετινγκ ειδικά για εστιατόρια.

 Θέμης Σαρανταένας Μάρκετινγκ Εστιατορίων Food and ServiceΘέμης Σαρανταένας Μάρκετινγκ Εστιατορίων Food and Service

Πρώτη δημοσίευση: Ιούλιος 2012 στο περιοδικό Food & Service

Βάσει της καταναλωτικής θεωρίας οι καταναλωτές σε περίοδο πολιτικής κρίσης είναι πολύ διστακτικοί, περιορίζουν τις δαπάνες τους σημαντικά- σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων μάλιστα έως και 50%- εξετάζουν διάφορες τιμές σε διαφορετικά μαγαζιά προς αναζήτηση της πλέον συμφέρουσας λύσης, είναι αναβλητικοί και νοιώθουν αδύναμοι να καλύψουν το εύρος των αναγκών τους. Η ανασφάλεια του “αύριο” τους αναγκάζει να διαφυλάξουν τα χρήματα τους σε περίπτωση ανάγκης. Μετά την καταναλωτική στασιμότητα λόγω εκλογών, εξαιτίας της ανασφάλειας και του άγχους των καταναλωτών για το μέλλον της Ελλάδας – εντός ή εκτός ΕΥΡΩ- και ιδιαίτερα του διαθέσιμου εισοδήματός τους, περνάμε σε μία άλλη περίοδο. Με την πολιτική σταθερότητα που θα επέλθει λογικά, οι καταναλωτές θα νιώσουν σχετική ασφάλεια και θα ξεκινήσουν και πάλι να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες ανάλογα με τις επιθυμίες και τις δυνατότητές τους. Έτσι η πτώση στην επισκεψιμότητα και κατ’ επέκταση στον τζίρο των χώρων εστίασης θα μειωθεί και θα υπάρξει σχετική αύξηση.

Είναι ευκαιρία τώρα για να εφαρμόσετε τις κατάλληλες κινήσεις μάρκετινγκ ώστε να σας επιλέξουν! Σ’ αυτό το πλαίσιο σας προτείνω 6 ιδέες για ενέργειες Μάρκετινγκ ειδικά για εστιατόρια. Σημειώστε όμως ότι το άρθρο αυτό είναι καθαρά εκπαιδευτικό – ενημερωτικό και δεν παρέχει συμβουλές για επενδύσεις ή σίγουρο κέρδος. Χρειάζεται μελέτη, στρατηγική και επιμονή για την επιτυχία. Μην ξεχνάτε, πως κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική και χρειάζεται εξατομικευμένη προσέγγιση, γι’ αυτό και πάντα ενδείκνυται η συμβουλή ειδικών.

Θέμης Σαρανταένας Μάρκετινγκ Χώρων Εστιάσης

1. Αλλαγές στο Μενού

Οι σημερινοί Έλληνες καταναλωτές θεωρούν την έξοδο σ’ ένα εστιατόριο μέρος της διασκέδασής τους. Προτιμούν να αφιερώσουν ένα βράδυ ή μεσημέρι σ’ ένα ωραίο περιβάλλον δοκιμάζοντας νέες και ενδιαφέρουσες γεύσεις με την παρέα τους. Είναι σημαντικό να τους κρατάμε το ενδιαφέρον ζωντανό με καινοτόμες γαστρονομικές προτάσεις, ώστε να πειραματιστούν, να δοκιμάσουν και να απολαύσουν. Με τις περιοδικές αλλαγές στο μενού (χωρίς να αλλάξουμε τα βασικά πιάτα που πουλάνε περισσότερο) θα δώσετε μια νέα πνοή και θέμα για συζήτηση ανάμεσα στις παρέες. Το word-of-mouth, ειδικά για την ποιότητα των γεύσεων, είναι καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία και την ανάπτυξη ενός εστιατορίου. Τα ανανεωμένα πιάτα δεν κουράζουν και συμπληρώνουν θετικά στην εμπειρία που “ζει” ο πελάτης στο εστιατόριο. Μην ξεχνάτε ότι σήμερα στο Μάρκετινγκ και στην κατανάλωση μιλάμε για εμπειρίες και όχι μόνο για στείρα προϊόντα. Ο καταναλωτής θα αξιολογήσει τα πάντα για να αποφασίσει εάν θα μας επιλέξει ξανά ή όχι.

2. Social Media Εκπτώσεις & Προσφορές

Τα Social Media έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων. Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν (το λιγότερο) μια fan page στο FACEBOOK. To ζητούμενο στα Social Media είναι να port-αρουμε μοναδικό περιεχόμενο (content) ώστε να δημιουργεί ενδιαφέρον, να αποκτά likes, να γίνεται share και να μαζεύει comments. Έτσι μπορούμε να κάνουμε το κοινό του FACEBOOK (εν δυνάμει πελάτες μας;) να ασχοληθούν με την επιχείρησή μας, να μάθουν για εμάς και να έρθουν να τους εξυπηρετήσουμε. Όμως το να γίνει ένα post επιτυχημένο και να μετατραπεί σε viral ( να αναμεταδοθεί, δηλαδή, από πολλούς Social Media χρήστες) δεν είναι εύκολη υπόθεση. Χρειάζεται μια ικανή βάση από fans που πραγματικά να βρίσκουν το ενδιαφέρον να ασχοληθούν με την επιχείρησή μας. Έτσι μία ωραία ιδέα είναι να προτρέπετε τους πελάτες/χρήστες των Social Media να επισκέπτονται τις σελίδες σας ώστε να έχουν (με κάποιο κουπόνι) μία έκπτωση στην επόμενη επίσκεψή τους στην επιχείρησή σας. Έτσι θα μπαίνουν στην fan page σας, θα διαβάζουν αυτά που θα post-αρετε και φυσικά θα πετύχετε το απαιτούμενο interactivity (διάδραση) για να κάνετε τα μηνύματά σας viral. Τελικός σκοπό; να βρείτε κι άλλους fans και να αυξήσετε την επικοινωνιακή σας δύναμη!

3. Chef’s Tips

Ενισχύστε ακόμα περισσότερο την εμπειρία των πελατών σας, δίνοντας συμβουλές του Chef σας με σκοπό να τους εκπαιδεύσετε στο να ετοιμάζουν πιο νόστιμα φαγητά στο σπίτι τους. Έτσι, χωρίς να αποκαλύπτετε τα μυστικά σας, τους δίνετε ιδέες και χρηστικές οδηγίες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν καθημερινά. Έτσι κάθε φορά που θα ανατρέχουν σε μία τέτοια συμβουλή, θα θυμούνται που την άκουσαν και θα έρχεται στο μυαλό τους η επιχείρησή σας. Με άλλα λόγια, με αυτόν τον τρόπο, επεκτείνετε την καταναλωτική εμπειρία και εκτός του εστιατορίου σας:

4. Έρευνες Ικανοποίησης

Ένα από τα πιο βασικά χαρακτηριστικά επιτυχίας ενός επιχειρηματία είναι η ενεργητική ακοή. Είναι σημαντικό – και απαραίτητο- να ακούμε τους πελάτες μας ουσιαστικά γιατί μόνο έτσι θα μπορέσουμε να δούμε τι ακριβώς συμβαίνει με την επιχείρησή μας, τι πάει καλά τι δεν πάει και τι θα μπορούσε να βελτιωθεί. Αυτό μπορεί να γίνει με επιτυχία με μια έρευνα ικανοποίησης πελατών. Ένα ερωτηματολόγιο μπορεί να καθορίσει και να αξιολογήσει τη θέση σας στην υπάρχουσα αγορά εστιάσης, να αποκαλύψει της ευκαιρίες για περισσότερες υπηρεσίες και να προσδιορίσει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών. Η έρευνα στο μάρκετινγκ είναι μια ολόκληρη επιστήμη που βασίζεται σε επιστημονικές βάσεις. Ωστόσο για μια πρώτη εικόνα δεν χρειάζεται να μπείτε σε τόσο βαθιές έννοιες και μπορείτε να τρέξετε μόνοι σας κάποια έρευνα με κάποιο δωρεάν ηλεκτρονικό εργαλείο όπως το www.surveymonkey.com .

5. Κουτιά Take Out

Ένα φαινόμενο που παρατηρείται αυτήν την περίοδο είναι οι πελάτες (σε ορισμένους τύπους εστιατορίων) να ζητάνε το φαγητό, που δεν κατανάλωσαν, σε συσκευασία για να το πάρουν μαζί τους. Είναι μια καλή ευκαιρία να δημιουργήσετε ειδικά κουτιά που ουσιαστικά θα λειτουργούν σαν διαφήμιση για το εστιατόριο σας καθώς αυτά θα μεταφέρονται ή καθώς, αν σκεφτείτε μια χρηστική συσκευασία αυτή να παραμείνει στο σπίτι του πελάτη αρκετά μετά την κατανάλωση του φαγητού. Δημιουργήστε λοιπόν, δωρεάν, κινητές διαφημίσεις!

6. Τεχνικές BounceBack

Μία καλή τεχνική, και ευρέως διαδεδομένη είναι οι κάρτες BounceBack. Αυτές οι κάρτες δίνονται στους πελάτες με την ολοκλήρωση της επίσκεψής τους και τους προσκαλούν να επισκεφθούν εκ νέου το εστιατόριο σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την τελευταία επίσκεψη, προσφέροντας κάποια έκπτωση ή κάποιο άλλο δώρο. Έτσι, δίνοντας ένα “καρότο” μπορούμε να κλειδώσουμε την επόμενη επίσκεψη του πελάτη, σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει θετικά, καθώς , όπως είπαμε, σήμερα οι καταναλωτές αναζητούν τις καλύτερες τιμές και προσφορές, άρα θα επιλέξουν να επωφεληθούν από μια τέτοια ενέργεια.

Πρώτη δημοσίευση: Ιούλιος 2012 στο περιοδικό Food & Service

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

1 Comment

  1. Ο/Η Ναταλία λέει:
    31 Ιουλίου 2013 στις 14:08

    πολύ καλές οι ιδέες , θα τις εφαρμόσω άμεσα ειδικά την Έρευνα Ικανοποίησης και την Τεχνική BounceBack !!!

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X