MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

5 σημεία παγίδες για να αποφύγετε αυτήν την περίοδο

Author Θέμης Σαρανταένας at 30 Ιουλίου 2015
trap july 2015

Το φετινό είναι ένα ιδιαίτερο καλοκαίρι, πολιτικές και οικονομικές αλλαγές στην Ελλάδα, περιορισμοί κεφαλαίων, αβεβαιότητα και ανησυχία. Ακούω πολλούς πελάτες μου να μην γνωρίζουν πως να αντιμετωπίσουν τα γεγονότα και να μην μπορούν να προγραμματίσουν επιχειρηματικά τους επόμενους μήνες. Κάθε σχέδιο επένδυσης έχει παγώσει για την ώρα. Βέβαια κάνεις δεν μπορεί να σας πει (ακόμα) με σιγουριά αν πρέπει να βλέπετε το μέλλον θετικά ή όχι και πώς πρέπει να ανταποκριθείτε σε αυτό. Αυτό που σίγουρα, όμως, μπορώ να σας καταθέσω είναι 5 σημεία παγίδες που εντόπισα αυτές τις μέρες με τις επαφές μου με επιχειρηματίες και προτείνω να αποφύγετε τουλάχιστον για τους επόμενους 2-3 μήνες:

trap july 2015

Πρώτη δημοσίευση: epixeiro.gr 7 Αυγούστου 2015

epixeiro.gr traps

Αναδημοσίευση: startup.gr 8 Αυγούστου 2015

startup.gr traps

1. Προωθητικές Δραστηριότητες

Σαφώς υπάρχει δυσκολία με τις πιστωτικές σας κάρτες και την online προβολή σας λόγω των capital controls, όμως θεωρώ πως σύντομα αυτό θα λυθεί. Έτσι μπορείτε να ξεκινήσετε ξανά την προώθησή σας σε μια μορφή συντήρησης και όχι επικοινωνιακής «επίθεσης». Μικρό budget, να εμφανίζεστε λίγο και να υπενθυμίζετε στο μυαλό του κοινού πως υπάρχετε μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Αποφύγετε μεγάλες επενδύσεις διαφήμισης (online/offline) για την ώρα.

2. Προτεραιότητες

Τώρα είναι η στιγμή να επαναπροσδιορίσετε τις προτεραιότητές σας. Είναι σημαντικό να σκεφτείτε στρατηγικά τι έχει περισσότερη σημασία τώρα; Η επιχειρηματική επιβίωση; Η ανάπτυξη; Η καινοτομία; Πρέπει να δείτε ανάλογα τον κλάδο σας τι ευκαιρίες υπάρχουν και που, να αλλάξετε προτεραιότητες και να σκεφτείτε έξυπνα. Το μυστικό κάθε επιτυχημένου επιχειρηματία είναι η υπομονή, η επιμονή και η διορατικότητα.

3. Έξοδα

Αναγκαστικά θα πρέπει να περιορίσετε τα έξοδά σας. Σημασία έχει να μην αυξήσετε τον δανεισμό σας ή τα ανοίγματα σας. Σαφώς περιορισμός εξόδων δεν σημαίνει πως δεν θα πρέπει να πληρώνετε τους προμηθευτές σας αν έχετε λάβει υπηρεσίες και προϊόντα τους. Μπορείτε να δείτε πως θα μειώσετε τα λειτουργικά σας έξοδα όπως το ενοίκιο, ΔΕΚΟ κλπ Σε σχέση με το ανθρώπινο δυναμικό (αν έχετε) προσπαθήστε να μην δημιουργήσετε μεγάλες υποχρεώσεις προς το ΙΚΑ και να είστε συνεπείς. Τα χρέη γενικά, ανεξαρτήτως οικονομικής και πολιτικής εξέλιξης, ΔΕΝ διαγράφονται.

4. Εξαγωγές

Το ότι η Ελλάδα δεν προσφέρεται σήμερα για επιχειρηματική δραστηριότητα δεν σημαίνει πως η λύση είναι να εξάγετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Η εξαγωγές είναι μια σύνθετη δραστηριότητα που απαιτεί μελέτη και επένδυση. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε σε ποια χώρα θα εξάγετε, γιατί θα εξάγετε σε αυτήν την χώρα, πως θα εξάγετε και το κυριότερο πως θα πουλήσετε στην ξένη αγορά. Άρα αν απευθυνθείτε σε ειδικούς το ζητούμενο δεν είναι να εξάγετε: είναι να πουλήσετε. Αν δεν έχετε δραστηριοποιηθεί σε ξένη αγορά σας πληροφορώ πως δεν είναι καθόλου εύκολο και θέλει χρόνο, υπομονή και αγάπη για την χώρα που θέλετε να προσεγγίσετε. Διαπιστώνω μια έξαρση «φυγής» προς το εξωτερικό, ήδη στο παράρτημα μας στην Κύπρο, λαμβάνουμε καθημερινά email Ελλήνων επιχειρηματιών που αναζητούν πληροφορίες να δραστηριοποιηθούν εκεί. Γενικότερα, η εικόνα της Ελλάδας σήμερα στο εξωτερικό είναι πολύ κακή. Αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε και εσείς και διαβάζοντας ξένο τύπο και συζητώντας με τους ξένους φίλους σας. Μιλώντας τις προάλλες με έναν συνάδελφο στο Dubai μου είπε πως εκεί υπάρχει ένας άτυπος κανόνας που λέει πως πληρώνεσαι βάσει Εθνικότητας. Άρα για την ίδια θέση και τα ίδια καθήκοντα, ο Άγγλος θα πληρωθεί πιο πολύ από τον Ινδό και δυστυχώς ο Έλληνας –σήμερα- λιγότερο από τον Ινδό. Είναι σοφό να περιμένουμε ώστε να αποκατασταθεί η φήμη μας, θα σας γλιτώσει από πολλά…εμπόδια.

5. Συμπεριφορά

Όλοι γνωρίζουμε τις δυσκολίες και όλοι έχουμε τους ίδιους προβληματισμούς. Είναι στιγμή να δείξουμε το ανθρώπινο πρόσωπό μας και να υποστηρίξουμε ο ένας τον άλλον. Σεβαστείτε τους μόνιμους πελάτες σας και να είστε ευέλικτοι. Για παράδειγμα αν είστε στον τομέα την προσφέρετε τον Ιούλιο και τον Αύγουστο χωρίς χρέωση στις μόνιμες συνεργασίες σας. Μιλήστε για το πρόβλημα, ανταλλάξτε απόψεις και πάνω απ’ όλα να είστε ειλικρινείς.

Όσοι από εσάς καταφέρετε να βρεθείτε σε παραλίες σας εύχομαι ολόψυχα να ξεκουραστείτε και να σας θυμίσω την φράση του Α. Τ. Έντισον «όλα έρχονται σ’ αυτόν που επαγρυπνεί καθώς περιμένει»!

 

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

2 Comments

  1. Ο/Η ΠΑΝΑΓΗΣ ΜΕΛΑΣ λέει:
    1 Αυγούστου 2015 στις 10:50

    Τα είπατε όλα απλά και σταράτα.
    Συνασπίζοντας ούτε να εξάγουμε μπορούμε, ούτε να φύγουμε.
    Μόνο να περιμένουμε (τι και πότε;) εξαντλώντας τις λιγοστές δυνάμεις που μας έχουν απομείνει.
    Αδιέξοδο παντού!!!

    Απάντηση
  2. Ο/Η Νάσος Κουτσουραδής λέει:
    17 Αυγούστου 2015 στις 07:59

    Είναι σημαντικό αυτές τις ώρες που υπάρχει πίεση και “θολούρα” να σε κατευθύνει ένας ειδικός ωστε να μην κάνεις λάθη. Πολύ χρήσιμο το συγκεκριμένο άρθρο μιας και τα 3 απο τα 5 περάσανε απο το μυαλό μου! Ευχαριστούμε!

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X