MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

4 απλά, αλλά αποτελεσματικά τρικ του retail.

Author Θέμης Σαρανταένας at 14 Μαρτίου 2023
4 απλά, αλλά αποτελεσματικά τρικ του retail.

Στο επιχειρείν, δεν χρειάζεται πάντοτε να ανακαλύπτετε τον τροχό.

Το επιχειρείν στο retail είναι δύσκολο, απαιτητικό και πολύπλοκο. Δεν είναι για όλους, και στον υψηλότερο βαθμό του, δεν είναι ούτε καν για τους λίγους, αλλά για τους ελάχιστους. Απαιτεί προσήλωση, γνώση, εκπαίδευση, συνεχή ενημέρωση και βαθιά αναλυτική και συνθετική ικανότητα.

4 απλά, αλλά αποτελεσματικά τρικ του retail.

Ωστόσο, σε κάποιες περιπτώσεις, δεν χρειάζεται να ανακαλύπτετε τον τροχό για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να πετύχετε τους στόχους σας. Πάρτε έμπνευση από τη… μαγειρική της γιαγιάς σας. Δεν πήρε ποτέ σκούφο Michelin, δεν την κάλεσαν ποτέ στο Master Chef, δεν έκανε ποτέ τατουάζ “μανίκι” για να καταξιωθεί στον χώρο της μαγειρικής, δεν μαγείρευε σε κουζίνα Gaggenau των 11.000 Ευρώ, αλλά η σπανακόπιτά της ήταν απλά ασύγκριτη.

Και αυτό, γιατί είχε κάποια απλά, αλλά αποτελεσματικά τρικ στο μανίκι της. Δείτε και εσείς στη συνέχεια 4 πολύ απλά και πολύ αποτελεσματικά τρικ του retail και εφαρμόστε τα συχνά.

#01. Ο brand ambassador

Αλήθεια, γιατί υπάρχουν τόσοι πολλοί influencers με τόσο μεγάλο κοινό; Γιατί ένας brand ambassador αποδεδειγμένα είναι ένα από τα πιο απλά τρικ του retail, ίσως και “the oldest trick in the book”. Ας υποθέσουμε για παράδειγμα ότι έχετε μία αλυσίδα οπτικών και σκέφτεστε την επόμενή σας καμπάνια.

Τι είναι πιο απλό; Να απευθυνθείτε στη διαφημιστική αγορά για να ακολουθήσουν πολλοί γύροι από διαφημιστικές προτάσεις, κάποιες ωραίες, κάποιες εξαιρετικές, και κάποιες που θα σας μπερδέψουν (αλλά όλες πανάκριβες) ή να βάλετε τον influencer Αλέξανδρο Κοψιάλη να φορέσει τα γυαλιά σας και να κοιτάξει τον πελάτη σας με το διαπεραστικό του βλέμμα;

Φυσικά, ο Αλέξανδρος Κοψιάλης ή η Filio Lou γνωστή και ως “μαμά του Instagram”, και όλοι οι υπόλοιποι influencers θα σας χρεώσουν για το promotion, αλλά τουλάχιστον, ξέρετε ότι θα δείτε αποτέλεσμα. Όσον δε αφορά τις τιμές, το καλό είναι ότι υπάρχουν influencers για όλα τα πορτοφόλια, ξεκινώντας από τον Cristiano Ronaldo που θα σας χρεώσει πάνω από 1,5 εκατομμύριο δολάρια για να βάλει στα μάτια του τα γυαλιά σας (εξασφαλίζοντάς σας όμως και 600 εκατομμύρια μάτια followers) μέχρι πολύ πιο ταπεινές, τοπικές, αλλά πάλι αποτελεσματικές περιπτώσεις.

Μην ξεχνάτε ότι ο άνθρωπος και ιδιαίτερα ο άνθρωπος – καταναλωτής είναι μιμητικό ον. Βλέποντας ένα άλλο πρόσωπο, και μάλιστα celebrity ή ημι-celebrity να φοράει, να προτείνει, να εφαρμόζει, να δοκιμάζει, να τσεκάρει, να βεβαιώνει ή να εγκρίνει ένα brand, ο άνθρωπος – καταναλωτής νιώθει μία ισχυρή επιθυμία να τον μιμηθεί, ειδικά τώρα με τις γενιές Zεν και Άλφα.

#02. Προσφορές και όχι τιμές

Κάτι που αποδεδειγμένα έχει αποτέλεσμα είναι η πρόταξη της προσφοράς, του ποσοστού, του κέρδους, του οφέλους ή της έκπτωσης και ποτέ της τιμής. Είναι καθαρά θέμα ψυχολογίας και μπορείτε να το δείτε στον εαυτό σας. Ας πούμε για παράδειγμα ότι επιθυμείτε να αγοράσετε ένα στρώμα και το πρώτο πράγμα που βλέπετε στη βιτρίνα του καταστήματος, πάνω από ένα (πραγματικά υπέροχο) στρώμα είναι η ένδειξη “ΜΕΙΟΝ 60%”.

Από εκεί και πέρα, αφού αποφασίσετε να μπείτε στο κατάστημα, δείτε το στρώμα από κοντά, ξαπλώσετε σε αυτό, το χαϊδέψετε και εξετάσετε την υφή του, θα έρθει και η στιγμή που θα ρωτήσετε την τιμή. Ακόμη όμως και αν ακούσετε μία τιμή που είναι πάνω από αυτά που σκεφτόσασταν να δώσετε, δεν θα σοκαριστείτε, ούτε θα φύγετε χτυπώντας την πόρτα πίσω σας. Η πρώτη εντύπωση, της προσφοράς του 60% είναι ήδη χαραγμένη στο μυαλό σας. Είναι πιο πιθανό να ανεβάσετε επιτόπου το budget σας και να αγοράσετε το στρώμα, εάν πραγματικά σας αρέσει.

#03. Μέχρι εξάντλησης των αποθεμάτων

Μήπως θυμάστε τις πρώτες μέρες του Covid όταν για κάποιες μέρες τα ράφια των καταστημάτων είχαν αδειάσει από χαρτιά υγείας και μακαρόνια; Η σπανιότητα των αγαθών, εκτός από βασικό στοιχείο κάθε σοβαρής οικονομικής θεωρίας, εξηγεί επίσης και τη συμπεριφορά των καταναλωτών όταν θεωρούν ότι μειώνεται η προσφορά.

Η αρχή της σπανιότητας είναι ένα από τα πιο παλιά και απλά τρικ του retail και μπορεί να κάνει τη διαφορά στις πωλήσεις σας, και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, οφείλετε να είστε πάντα ειλικρινείς με τον καταναλωτή. Εάν πρόκειται για “αποθέματα που εξαντλούνται”, ας είναι πραγματικότητα και όχι αποθέματα που μαγικά ανανεώνονται.

Το ίδιο και για παρόμοιες τεχνικές, όπως οι προσφορές περιορισμένης χρονικής διάρκειας. Το “ισχύει μέχρι τέλους του έτους”, να είναι πραγματικά μέχρι τέλος του έτους και όχι μέχρι τέλος του αιώνα και βλέπουμε.

#04. Η μικρή προσφορά που κάνει τη μεγάλη διαφορά

Εάν έχετε ένα e-shop που πουλάει εξαιρετικά σαπούνια βελγικής σαπωνοποιίας, είναι σίγουρο ότι κάνοντας δώρο τα μεταφορικά από, ας πούμε 100 Ευρώ και πάνω, θα πάρετε περισσότερες παραγγελίες. Όχι – δεν είναι ότι οι άνθρωποι αποφάσισαν ξαφνικά να πλένονται συχνότερα, αλλά ότι δεν τους αρέσει η ιδέα της “χασούρας” σε μία παραγγελία, ας πούμε, που φτάνει στα 85 Ευρώ.

Το ίδιο ισχύει και για τις συνδρομές. Είναι πιθανό ο πελάτης σας να προτιμήσει μία ετήσια συνδρομή αντί για μία μηνιαία, εάν η πρώτη τον οδηγεί στην αντίληψη ότι “μειώνει τη χασούρα” από 12 συνεχόμενες μηνιαίες συνδρομές. Ακολουθήστε αυτό το απλό τρικ και δείτε σίγουρη αύξηση παραγγελιών και πωλήσεων.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X