3 τεχνικές πιστότητας του πελάτη
![3 τεχνικές πιστότητας του πελάτη](https://marketingconsultant.gr/wp-content/uploads/2024/09/Athens-Voice-Podcast-Themis-Sarantaenas-No-126.jpg)
Στο 126ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «3 τεχνικές πιστότητας του πελάτη» θα ακούσετε 3 τεχνικές για την αύξηση της πιστότητας των πελατών. Στο σημερινό περιβάλλον όπου ο πελάτης δεν είναι απλά βασιλιάς, αλλά «βασιλιάς των βασιλέων», υπάρχουν κάποιες τεχνικές που μπορούν να αυξήσουν την πιστότητα και να μειώσουν το churn rate («ποσοστό αποχώρησης», οι πελάτες που χάνονται σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα).
Η στήλη Business & Marketing Tips (marketing podcasts) της Athens Voice είναι μια επιχειρηματική ενότητα όπου ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει με απλά λόγια και βατές έννοιες: tips, ιδέες και προτάσεις που μπορούν να βοηθήσουν κάθε επιχειρηματία ή ελεύθερο επαγγελματία να βελτιώσει τις επιχειρηματικές πρακτικές του.
Με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την Ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.
Ακούστε το podcast στο site της Athens Voice εδώ.
Τα podcasts αυτά αποτελούν την εξέλιξη των Marketing Podcasts που ξεκίνησε το 2012 ο Θέμης Σαρανταένας και σήμερα ξεπερνούν τα 350. Μπορείτε να τα βρείτε όλα εδώ.