MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

3 σημεία κλειδιά για ένα επιτυχημένο Franchise

Author Θέμης Σαρανταένας at 10 Αυγούστου 2018

Franchise. Ένα μεγάλο κεφάλαιο για τον κόσμο των επιχειρήσεων που όταν υλοποιείται μέσα σε σωστά πλαίσια, γράφονται οι λαμπρότερες σελίδες του σύγχρονου επιχειρείν. Ας δούμε 3 σημεία που χρήζουν προσοχής ώστε να έχουμε τα αποτελέσματα που επιθυμούμε.

Franchise Success

Θέμα επιλογής!

            Το πρώτο βήμα για ένα επιτυχημένο Franchise έγκειται στη σωστή επιλογή των ανθρώπων που θα εμπιστευθεί μία επιχείρηση το brand της. Η επιλογή των Franchisees προϋποθέτει πολλά περισσότερα από την εκπλήρωση κάποιων τυπικών προαπαιτούμενων που σχετίζονται με το κόστος επένδυσης και άλλα οικονομικά στοιχεία. Ο Franchisor (δικαιοπάροχος) πρέπει κατά την επιλογή του Franchisee (δικαιοδόχος) να διαπιστώσει όχι μόνο αν είναι ικανός να διαχειριστεί το brand επικοινωνιακά και σε επίπεδο παροχών προς τους πελάτες αλλά αν μπορεί να εκμεταλλευτεί και όλα τα απαραίτητα εργαλεία που θα του παρασχεθούν από πλευράς της εταιρείας.

Τα εργαλεία αυτά και οι μηχανισμοί παρέχονται από τον  Franchisor προς τους Franchisees και περιλαμβάνουν ένα σύνολο ενεργειών, οδηγιών, εργαλείων και μέσων που αν δεν αξιοποιηθούν από τον Franchisee θα υποβαθμίσουν την ατομική του επένδυση και εν συνόλω θα πλήξουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και την αξιοπιστία του brand στη συνείδηση του κοινού που απευθύνεται η εταιρεία. Marketing, διαφήμιση, επικοινωνία, πελατειακή πολιτική, όλα διαμορφώνονται από τα κατάλληλα εργαλεία που ορίζει και παρέχει ο Franchisor. H σωστή όμως εφαρμογή τους είναι θέμα του Franchisee.

 

Πιστοί στη γραμμή…

Είναι αρκετά σύνηθες φαινόμενο οι Franchisees να προχωρούν σε αυτόνομες ενέργειες μάρκετινγκ μικρής κατά κύριο λόγο κλίμακας, θεωρώντας πως οι ενέργειες του Franchisor δεν καλύπτουν τις δικές τους εξατομικευμένες ανάγκες. Αυτές οι ανάγκες συνήθως ορίζονται από την περιοχή δραστηριοποίησης της επιχείρησης, το τοπικό αγοραστικό κοινό κτλ. Έτσι, επενδύουν χρόνο και χρήματα σε ενέργειες που συχνά όχι μόνο δεν έχουν την έγκριση του Franchisor, αφού ξεφεύγουν από τις βασικές ενέργειες μάρκετινγκ της εταιρείας υποβαθμίζοντας συνολικά το brand. Αυτό που συνήθως αγνοούν είναι  ο πολύπλοκος μηχανισμός ο οποίος υπάρχει ή τουλάχιστον θα πρέπει να υπάρχει πίσω από μία επιχείρηση Franchise. O μηχανισμός αυτός τροφοδοτεί συνεχώς τον Franchisor με στοιχεία τα οποία στη συνέχεια μετουσιώνονται σε αποτελεσματικές ενέργειες μάρκετινγκ.

Μία από τις μεγαλύτερες σταθερές αυτών των στοιχείων είναι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών που απευθύνεται ο Franchisor και εν γένει οι Franchisees. To προφίλ των καταναλωτών που επιλέγουν ένα brand είναι ακριβώς το ίδιο ανεξάρτητα από την περιοχή δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων των Franchisees! Δεν υπάρχει λοιπόν λόγος για εξατομικευμένες προωθητικές ενέργειες από τη στιγμή που το κεντρικό πλάνο μάρκετινγκ έχει διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο που να καλύπτει μία σειρά κοινών παραγόντων για κάθε επιχείρηση Franchise. Το να ακολουθεί ένας Franchisee τη κεντρική επικοινωνιακή γραμμή του Franchisor που επί της ουσίας αποτελεί και το κυρίαρχο ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα!

 

Σωστή διαχείριση Social Media

Ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο για την πορεία και ανάπτυξη ενός επιτυχημένου Franchise αποτελούν πλέον και τα social media. Και εδώ οι ισορροπίες είναι πραγματικά λεπτές! Οι περισσότερες εταιρείες διαμορφώνουν ένα συγκεκριμένο πλαίσιο διαχείρισης του brand μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα των Franchisees επιτρέποντάς τους μία οριοθετημένη επικοινωνία με το καταναλωτικό κοινό. Μία επικοινωνία που δεν ξεφεύγει από την κεντρική γραμμή της εταιρείας. Είναι αναγκαίο να επιτρέπεται στους Franchisees να διαχειρίζονται οι ίδιοι τους λογαριασμούς τους στα social media καθώς μπορούν και πράγματι το επιτυγχάνουν όταν το κάνουν σωστά, να αποτελέσουν φάρους επικοινωνίας με κοινά που ίσως μέσω των Franchisees ανακαλύψουν ένα brand που μέχρι εχθές αγνοούσαν.

Στην πραγματικότητα, η διαχείριση των social media από τους ίδιους τους Franchisees και πάντα ακολουθώντας την κεντρική επικοινωνιακή γραμμή του brand έχει να προσδώσει πολλαπλά οφέλη και για τις δύο πλευρές αφού επί της ουσία τις μετατρέπει σε συγκοινωνούντα δοχεία επικοινωνίας. Στον κόσμο των social media η δυναμική που μπορεί να διαμορφώσει έστω και ένας Franchisee από μόνος του, αν διαχειριστεί σωστά το υλικό με το οποίο τον τροφοδοτεί ο Franchisor, είναι ικανή να ωθήσει και ολόκληρο το brand σε νέες συμπληρωματικές ενέργειες μάρκετινγκ με ιδιαιτέρως αποδοτικά αποτελέσματα.

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X