MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)MarketingConsultant_logo(2023)_POSITIVE(web)
  • Αρχική
  • CV
  • Υπηρεσίες
    • Μάρκετινγκ Προϊόντων
    • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
    • B2B Μάρκετινγκ
    • Personal Branding
    • Διευθυντής μάρκετινγκ (εξωτερικός)
    • Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    • Marketing Plan
    • Social Media Content
    • Εξειδικευμένες υπηρεσίες
      • Έρευνες Μάρκετινγκ
      • F&B Consulting and Marketing
  • Βιβλία
    • 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Εκδόσεις Rosili
    • Η εργαλειοθήκη του σύγχρονου επιχειρηματία – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! – Εκδόσεις Rosili
    • Το μάρκετινγκ σε 10 + 2 ερωτήσεις
    • Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
    • 16 Μυστικά επιτυχίας για το Μάρκετινγκ
    • 9+1 ερωτήσεις για την επιχείρηση
  • Σεμινάρια & Ομιλίες
    • Σεμινάρια
      • Σεμινάρια Μάρκετινγκ
        • Webinar: Η Σιωπηλή Δύναμη της Επιρροής στις Πωλήσεις
        • Free Mini Webinar: Στρατηγικές Αποτελεσματικής Τιμολόγησης Υπηρεσιών
        • Summer Business Camp 2024
        • Online Marketing Masterclass & Consulting On Demand
        • Webinar: Τεχνικές Τηλεφωνικών Πωλήσεων
        • Webinar: 3 & 4 τεχνικές για περισσότερες πωλήσεις
        • Webinar: Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη!
        • Webinar: Διαχειριστείτε την κριτική!
      • Εκπαίδευση Προσωπικού
    • Ομιλίες
      • 2025 – Ομιλία Αθήνα: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • 2025 – Ομιλία Θεσσαλονίκη: Ανακαλύπτοντας τις Αόρατες Τάσεις του Marketing
      • Ομιλία Θεσσαλονίκη: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία Αθήνα: Τάσεις Μάρκετινγκ 2024. Ανοίξτε το δρόμο για νέους πελάτες!
      • Ομιλία: 2023 – 5 έξυπνες δράσεις μάρκετινγκ για απόκτηση νέων πελατών
      • ΕΕΘ Masterclasses
      • Workshop: 2022: Τεχνικές Πωλήσεων & Μάρκετινγκ
      • Ομιλία: Δράση σήμερα, ανάπτυξη αύριο!
      • Videos ομιλιών
    • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων
      • Πρόγραμμα Ομιλιών – Σεμιναρίων (πριν το 2022)
  • e-Shop
  • ΜΜΕ
    • TV
      • Αρχείο Εκπομπών TV
    • Podcasts
    • Συνεντεύξεις
    • Radio
      • Αρχείο Εκπομπών Alpha Radio 989
      • Kanali 1
        • Αρχείο Εκπομπών Radio Κανάλι 1
      • Amagi Radio
  • App
  • Πελάτες
    • Testimonials Πελατών
  • Άρθρα
  • Contact
  • Αγγλικα
  • Ελληνικα
0

€0,00

✕

15 επικοινωνιακά βήματα για την διαχείριση των Capital Controls από τις ΜΜ Επιχειρήσεις & τους Ελεύθερους Επαγγελματίες

Author Θέμης Σαρανταένας at 29 Ιουνίου 2015

Αφορμή για τo άρθρο αυτό, στάθηκαν οι πρόσφατες εξελίξεις στην οικονομία οι οποίες βεβαίως ήταν ήδη ορατές από την προηγούμενη εβδομάδα. Αν και βρισκόμαστε στη καρδιά του καλοκαιριού, η σημερινή μέρα (29/6/2015) μου θύμισε κάτι από το χειμώνα που μας αποχαιρέτησε πριν από λίγο καιρό. Είναι μια μέρα “παγωμένη” και επιχειρηματικά “μουδιασμένη”. Η επιβολή περιορισμών στις κινήσεις των κεφαλαίων (Capital Controls) για τις επόμενες 7 τουλάχιστον ημέρες και με ζωντανό το ενδεχόμενο επέκτασής της για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μου υπενθύμισε την ιστορία της Κύπρου…

Καθώς δραστηριοποιούμαι και στην Κύπρο, έτυχε να ζήσω από κοντά τις αντιδράσεις της αγοράς και των καταναλωτών στην επιβολή Capital Controls. Με νωπές λοιπόν τις μνήμες μου από την ιστορία της Κύπρου, από εχθές το βράδυ κιόλας, με την ανακοίνωση της επιβολής των μέτρων, επικοινώνησα με όλους τους πελάτες μου για την από κοινού εφαρμογή ενός σχεδίου αντιμετώπισης της υπάρχουσας κατάστασης σε επίπεδο μάρκετινγκ και επικοινωνίας.

Πρώτη δημοσίευση: epixeiro.gr 30 Ιουνίου 2015

Όπως ήδη γνωρίζετε, ο περιορισμός των κεφαλαίων μετατοπίζει όλες τις πληρωμές σε μεταγενέστερο χρόνο και παρ’ ότι το e-baking λειτουργεί, δεν πραγματοποιούνται πληρωμές κυρίως λόγω του φόβου και της ανασφάλειας για τις εξελίξεις. Αυτό δημιουργεί σοκ στην αγορά και στους καταναλωτές. Αυτό το σοκ καλείται να διαχειριστεί και να αντιμετωπίσει σήμερα, κάθε ελληνική ΜΜ Επιχείρηση και Ελεύθερος Επαγγελματίας. Σε αντίθεση με την Κύπρο οι Έλληνες υποδέχτηκαμε το Capital Control περισσότερο ομαλά καθώς αίσθησή μου είναι πως το περιμέναμε (εξάλλου υπήρξαν αρκετά προειδοποιητικά δημοσιεύματα σχετικά ελληνικού και ξένου τύπου). Εκτιμώ πως οι πρώτες μέρες θα κυλήσουν ομαλά, ενώ οι επόμενες πιο δύσκολα καθώς μέρα με την ημέρα θα γίνονται φανερές οι δυσκολίες στην καθημερινότητα μας. Αυτό με την σειρά του θα οδηγήσει σε καταστάσεις που δεν έχουμε γνωρίσει και θα είναι άγριες & δύσκολες, γι’ αυτό και βλέπουμε την κινητοποίηση του κρατικού μηχανισμού σε επίπεδο ασφαλείας με την εγρήγορση της Αστυνομίας και σε χώρους εκτός τραπεζών και ATM (πχ Super Markets).

Προτείνεται λοιπόν να εφαρμόσετε και στη δική σας ΜΜ Επιχείρηση κάποιες επικοινωνιακές ενέργειες οι οποίες έχουν ως σκοπό να αποσβέσουν όσο το δυνατόν περισσότερο την πίεση που ασκείται από τα Capital Controls. Θυμηθείτε! Κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική και οι παρακάτω ενέργειες είναι στην τελική σας κρίση για το αν και το πώς θα τις εφαρμόσετε.

Έτσι λοιπόν, προτείνω 15 βασικές επικοινωνιακές ενέργειες για μια ΜΜ Επιχείρηση σήμερα είναι:

1) Παύση (όχι διακοπή) όλων των διαφημιστικών σας ενεργειών σε Αdwords και Facebook, τουλάχιστον μέχρι τις 7/7. Η ψυχολογία του καταναλωτή αυτές τις ημέρες είναι εύθραυστη και σχεδόν κανείς, για ευνόητους λόγους, δεν έχει διάθεση για αγορές.

2) Αν έχετε εν ενεργεία διαφημίσεις σε ραδιόφωνο και τηλεόραση (κυρίως για την περιφέρεια), ζητήστε από τα Μέσα που συνεργάζεστε, το πάγωμα του πλάνου σας για 1 εβδομάδα και τη συνέχειά του, αμέσως μετά. Ίσως σε προϊόντα FMCG να μην είναι μια ενδεδειγμένη τεχνική όμως για τις ΜΜ Επιχειρήσεις θεωρώ πως είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή.

3) Σε περίπτωση που μία προωθητική σας ενέργεια είναι εν εξελίξει, μην τη διακόψετε αλλά προσφέρετέ της τουλάχιστον 1 επιπλέον εβδομάδα παράτασης.

4) Σε περίπτωση που έχετε διοργανώσει κάποιο event (π.χ. εγκαίνια) αναβάλλετέ το χωρίς όμως να ορίσετε μια νέα ημερομηνία. Οι εξελίξεις είναι συνεχείς και σκοπός σας είναι να προσπαθήσετε να τις διαχειριστείτε όσο το δυνατόν καλύτερα.

5) Αναβάλλετε την προώθηση ενεργειών όπως: αποστολές SMS και newsletter στην περίπτωση που τα έχετε προγραμματίσει, τουλάχιστον μέχρι τις 7/7.

6) Εξασφαλίστε όσα περισσότερο ρευστό μπορείτε σε νομίσματα και μικρά χαρτονομίσματα. Όπως έγινε και στην Κύπρο, σύντομα οι περισσότεροι καταναλωτές θα κάνουν τις αγορές τους κατά κύριο λόγο με χαρτονομίσματα των 50 ευρώ. Η πλειονότητα των ΑΤΜ τέτοια χαρτονομίσματα θα παρέχει και στόχος σας είναι εσείς να μπορείτε να έχετε και να παρέχετε στους πελάτες σας, διαθεσιμότητα σε ρέστα.

7) Η διενέργεια του Δημοψηφίσματος έχει πολώσει τους Έλληνες. Μην εμπλέκεστε σε ακραίες πολιτικές συζητήσεις υπέρ του ΝΑΙ ή του ΟΧΙ. Αποφύγετε εξάρσεις, ακραίες συμπεριφορές και χαρακτηρισμούς που μπορεί να σας οδηγήσουν σε μη ελεγχόμενες καταστάσεις.

8) Ωστόσο, μην αποφεύγετε τη συζήτηση. Το θέμα αυτό είναι κυρίαρχο σε κάθε συνομιλία. Δεν είστε μόνο επιχειρηματίας. Είστε και πολίτης αυτής της χώρας. Βιώνετε ότι ακριβώς βιώνει και ο πελάτης σας. Δε χρειάζεται λοιπόν να προσποιείστε ότι όλα είναι ΟΚ, όμως μια τάση αισιοδοξίας θα βοηθήσει γενικότερα.

9) Εξασφαλίστε την ασφάλεια του εμπορεύματός σας. Προσπαθήστε να το ασφαλίσετε ή να αυξήσετε τα μέτρα ασφαλείας και προστασίας του.

10) Καθησυχάστε το προσωπικό σας. Κάντε το να νιώσει ασφάλεια και αποδείξτε αυτή σας τη θέληση προσπαθώντας να είστε συνεπείς με τη μισθοδοσία των συνεργατών σας. Τέτοιες στιγμές σαν και αυτή που ζούμε, αποδεικνύεται το αν πραγματικά έχουμε τις ικανότητες στο Management του προσωπικού μας.

11) Επικοινωνήστε με τους πολύ καλούς σας πελάτες. Δείξτε πως είστε δίπλα τους τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο.

12) Σε περίπτωση που έχετε υποκαταστήματα ή παραρτήματα, εκδώστε οδηγία για αυτές τις μέρες σχετικά με τον κανονισμό λειτουργίας. Δείξτε ότι διατηρείτε τον έλεγχο.

13) Προσαρμόστε το ωράριο σας ανάλογα με την κίνηση των πελατών. Είναι πολύ σημαντικό σε μία περίοδο συνεχών εξελίξεων, ο επιχειρηματίας να μπορεί να επιδείξει την προσαρμοστικότητα που χρειάζεται.

14) Προετοιμαστείτε ψυχολογικά! Ο μειωμένος τζίρος και οι χαμηλές πωλήσεις είναι κάτι απολύτως φυσιολογικό για καταστάσεις σαν και αυτές που ζούμε και μάλιστα με αρκετά μεγάλη χρονική διάρκεια, δυστυχώς.

15) Η ενημέρωση είναι δύναμη. Διαβάζετε καθημερινά Ελληνικό αλλά και Ξένο τύπο με στόχο να λαμβάνετε όση το δυνατόν πιο σφαιρική και αντικειμενική πληροφόρηση.

Οι παραπάνω ενέργειες μπορεί να θεωρηθούν υπερβολικές ή περιττές, κρινόμενες θετικά ή αρνητικά από άλλους συναδέλφους. Θυμηθείτε όμως! Εδώ σας παραθέτω εδώ την προσωπική μου εμπειρία από μια αντίστοιχη κατάσταση στην Κύπρο. Στόχος μου δεν είναι να σας πανικοβάλλω αλλά να σας προσφέρω κάποιες βασικές γραμμές άμυνας για όλα αυτά που θα συνοδεύουν πλέον την επιχειρηματική μας καθημερινότητα, για 7 μέρες ή και περισσότερο.

Κλείνοντας αυτό το άρθρο, θα ήθελα να σας μεταφέρω κάτι που διάβασα (μεταξύ τόσων άλλων στο Facebook) από έναν γνωστό ψυχίατρο του οποίου τη γνώμη σέβομαι και εκτιμώ ιδιαίτερα. Διάβασα λοιπόν το εξής: «Πάντα να ανησυχείτε με τους πολιτικούς που απευθύνονται στο συναίσθημα… απ’ όπου κι αν προέρχονται (εντός κι εκτός…)». Την Κυριακή λοιπόν, ψηφίστε χωρίς συναισθηματισμούς. Ενημερωθείτε τι σημαίνει το ΟΧΙ και τι σημαίνει το ΝΑΙ σε αυτό το δημοψήφισμα. Πληροφορηθείτε για τις επιπτώσεις της κάθε απάντησης και οραματιστείτε τη χώρα στην οποία θέλετε να επιχειρήσετε και να ζήσετε εσείς και τα παιδιά σας.

Καλή δύναμη σε όλους!

Ενδιαφέροντα άρθρα

3 ανορθόδοξες τεχνικές πώλησης που δουλεύουν.
16 Ιουνίου 2025

Άσπρη γάτα – μαύρη γάτα!


Διαβάστε περισσότερα
Προσλαμβάνετε στελέχη στο μάρκετινγκ; Τι ερωτήσεις να κάνετε.
5 Ιουνίου 2025

Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από μάρκετινγκ;


Διαβάστε περισσότερα
Συμβουλές για διαχείριση κρίσεων
19 Μαΐου 2025

Μην πιαστείτε απροετοίμαστοι στην επόμενη κρίση!


Διαβάστε περισσότερα

8 Comments

  1. Ο/Η Ζήσης λέει:
    30 Ιουνίου 2015 στις 16:55

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    Απάντηση
  2. Ο/Η Γιάννης Φωστηρόπουλος λέει:
    30 Ιουνίου 2015 στις 21:32

    Ήταν χρήσιμη πληροφόρηση.Ευχαριστώ.

    Απάντηση
  3. Ο/Η Ανδρεας Μπαρδουτσος λέει:
    30 Ιουνίου 2015 στις 21:13

    Ευχαρισφουμε για τις προτροπες…αυτες τις ωρες εχουμε ολοι μας αναγκη και για την τελευταια προταση βοηθειας.
    Επισης καλη δυναμη

    Απάντηση
  4. Ο/Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ λέει:
    1 Ιουλίου 2015 στις 06:59

    ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ

    Απάντηση
  5. Ο/Η Steve λέει:
    1 Ιουλίου 2015 στις 17:39

    Poli. Enimerotiko. Thanks

    Απάντηση
  6. Ο/Η Iolia λέει:
    2 Ιουλίου 2015 στις 06:19

    Ένα ακόμα πολύτιμο άρθρο!
    Σας ευχαριστούμε!
    Liakos team

    Απάντηση
  7. Ο/Η Dinetta λέει:
    2 Ιουλίου 2015 στις 07:24

    καλημέρα σας με ενα μεγάλο μπράβοοοοοοοοο στα γραφομενα σας!ενοιωσα να υπάρχει καπετάνιος στην φορτούνα αυτη!
    να είστε καλα!!

    Απάντηση
  8. Ο/Η Ιωάννα Σκαρλίγκου λέει:
    15 Ιουλίου 2015 στις 10:00

    Ευχαριστούμε πολύ! Πολύ χρήσιμα και σωστά αυτά που γράφετε. Εκτιμούμε ότι σε αυτοιύς τους δύσκολους καιρούς είστε εκεί έστω και με ένα άρθρο για να μας δώσετε tips και ιδέες!

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Διακρίσεις

Πιστοποιημένος Senior Consultant από τον ΣΕΣΜΑ
Μέλος της Διεθνούς Μένσα
Πιστοποιημένος
Social Media Marketing Associate CSMA
Μέλος του Συνδέσμου Συμβούλων    Επιχειρήσεων (ΣΥΠΕΠ)
Best Marketing Consultant 2019
Best Marketing Consultant 2021
Best Aesthetics Marketing Consultant 2022
Visionary Marketing Consultant Award 2025

Επικοινωνία

Αθήνα: +30 2117706299

Θεσσαλονίκη: +30 2311118477‬

Social Media

Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ:

122524803000

Εγγραφείτε στο Newsletter

για να λαμβάνετε νέα, ιδέες & tips μάρκετινγκ!

Κατεβάστε την εφαρμογή

buttonapplestore
buttongoogleplay
Privacy Policy – Terms and Conditions
Copyright © 2025 E. Sarantaenas. All Rights Reserved.
    0

    €0,00

    • No translations available for this page
      ✕

      Σύνδεση

      Χάσατε τον κωδικό σας;

      ✕

      Καλάθι

      Ολοκλήρωση Παραγγελίας
      Συνεχίστε τις αγορές Καλάθι
      Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας, να αναλύσουμε τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε και για σκοπούς μάρκετινγκ.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων

      Οι ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου σας

      Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω cookies και παρόμοιων τεχνολογιών για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας, να αναλύσουμε τον τρόπο χρήσης του και για διαφημιστικούς σκοπούς. Επειδή θαυμαστείτε το δικαίωμά σας στην προσωπική ζωή, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπετε κάποιους τύπους cookies. Ωστόσο, η αποκλεισμός κάποιων τύπων cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο και τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι δεδομένα που προέρχονται από cookies κοινοποιούνται με τρίτους για λόγους ανάλυσης ή διαφήμισης. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε το δικαίωμά σας να εξαιρεθείτε από το διαμοιρασμό και πάντα με την απενεργοποίηση των cookies.
      Τήρηση προσωπικών δεδομένων
      Απενεργοποίηση όλων Αποδοχή Όλων

      Διαχείριση προτιμήσεων συγκατάθεσης

      Απαραίτητο

      Πάντα ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
      Αυτά τα cookies και τα scripts είναι απαραίτητα για να λειτουργεί η ιστοσελίδα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Συνήθως ρυθμίζονται μόνο σε απάντηση σε ενέργειες που κάνετε, οι οποίες προσομοιώνουν αίτημα για υπηρεσίες, όπως την ρύθμιση των προτιμήσεων ιδιωτικού απορρήτου, την είσοδο ή την συμπλήρωση φόρμων. Μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να μπλοκάρει ή να σας ειδοποιεί για αυτά τα cookies, αλλά μερικά τμήματα της ιστοσελίδας δεν θα λειτουργούν. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν κανένα προσωπικά διακριτικά στοιχεία.

      Αναλυτικές

      Αυτά τα cookies και τα scripts επιτρέπουν σε εμάς να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές των κινήσεων, έτσι ώστε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας. Σας βοηθούν να ξέρουμε ποιες σελίδες είναι οι πιο και λιγότερο δημοφιλείς και να δούμε πως οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι συγκεντρωμένες και επομένως ανώνυμες. Εάν δεν επιτρέψετε τα cookies και τα scripts, δεν θα ξέρουμε όταν επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

      Ενσωματωμένα βίντεο

      Αυτά τα cookies και scripts μπορούν να εγκατασταθούν μέσω της ιστοσελίδας μας από εξωτερικές υπηρεσίες hosting βίντεο όπως το YouTube ή το Vimeo. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περιεχομένου βίντεο στην ιστοσελίδα μας. Είναι δυνατό για τον παροχέα βίντεο να δημιουργήσει μια διάταξη των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσει σχετικές διαφημίσεις σε αυτή την ιστοσελίδα ή σε άλλες. Δεν αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες απευθείας, αλλά βασίζονται στο να διευκρινίζουν μοναδικά τον φυλλομετρητή σας και τη συσκευή του διαδικτύου. Εάν δεν επιτρέπετε αυτά τα cookies ή scripts, είναι πιθανό η ενσωματωμένη βίντεο να μην λειτουργεί όπως αναμενόταν.

      Google Fonts

      Τα Google Fonts είναι μια βιβλιοθήκη υπηρεσιών ενσωμάτωσης γραμματοσειρών. Τα Google Fonts αποθηκεύονται στην CDN της Google. Η API των Google Fonts έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τη συλλογή, την αποθήκευση και τη χρήση των δεδομένων των τελικών χρηστών μόνο σε αυτό που είναι απαραίτητο για την εύκολη διανομή γραμματοσειρών. Η χρήση της API των Google Fonts δεν απαιτεί ταυτοποίηση. Καμία cookie δεν στέλνεται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας στην API των Google Fonts. Οι αιτήσεις στην API των Google Fonts γίνονται σε ειδικούς τομείς των πόρων, όπως τα fonts.googleapis.com ή τα fonts.gstatic.com. Αυτό σημαίνει ότι οι αιτήσεις γραμματοσειρών σας είναι ξεχωριστές και δεν περιέχουν καμία πιστοποίηση που στέλνετε στο google.com ενώ χρησιμοποιείτε άλλες υπηρεσίες της Google που απαιτούν ταυτοποίηση, όπως το Gmail.

      Μάρκετινγκ

      Αυτά τα cookies και τα scripts μπορεί να οριστούν μέσα από την ιστοσελίδα μας από τους συνεργάτες μας στην διαφήμιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν από αυτές τις εταιρείες για να δημιουργήσουν ένα προφίλ των ενδιαφερόντων σας και να σας εμφανίσουν σχετικές διαφημίσεις σε άλλες ιστοσελίδες. Δεν αποθηκεύουν άμεσα προσωπικές πληροφορίες, αλλά βασίζονται στην μοναδική αναγνώριση του προγράμματος περιήγησης και της συσκευής διαδικτύου σας. Αν δεν επιτρέψετε αυτά τα cookies και τα scripts, θα εμπειρεύεστε λιγότερη εξατομικευμένη διαφήμιση.

      Facebook Advanced Matching

      Η Προηγμένη Αντιστοίχιση του Facebook μπορεί να βελτιώσει την αφαίρεση των διαφημίσεων και την παρακολούθηση μετατροπών. Μπορεί να μας βοηθήσει να επιτευχθούν καλύτερα στοχευμένες προσαρμοσμένες ομάδες μέσω των διαφημίσεων μας. Όταν είναι δυνατό, θα μοιραστούμε με το Facebook κατακερματισμένες πληροφορίες όπως το όνομά σας, τηλέφωνο, email ή διεύθυνση.

      Facebook CAPI

      Τα Συμβάντα της Προηγμένης Αντιστοίχισης του Facebook (CAPI) μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα πως αλληλεπιδράτε με τις ιστοσελίδες μας. Σας επιτρέπουν να μετρήσουμε την επίδραση των διαφημίσεων μας στις μετατροπές της ιστοσελίδας και να βελτιώσουν την στοχευμένη διαφήμιση μέσω προσαρμοσμένων ομάδων. Όταν είναι δυνατό, ίσως μοιραστούμε με το Facebook πληροφορίες όπως όνομα, email, τηλέφωνο, διεύθυνση.
      Επιβεβαιώνω τις επιλογές μου Αποδοχή Όλων Απενεργοποίηση όλων
      Verified by ConsentMagic
      X