Workshop: Φράσεις Πελατών που μας ξαφνίαζουν: Γνωρίστε τα Μυστικά Διαχείρισης Πελατών!
Πληροφορίες
Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας θα βρίσκεται στο Biscotto στις 18 Μαϊου 2023 για να παρουσιάσει ένα workshop με κύριο άξονα την εξυπηρέτηση πελατών. Η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί ένα ουσιαστικό κομμάτι
Πληροφορίες
Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας θα βρίσκεται στο Biscotto στις 18 Μαϊου 2023 για να παρουσιάσει ένα workshop με κύριο άξονα την εξυπηρέτηση πελατών.
Η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί ένα ουσιαστικό κομμάτι της επιτυχίας κάθε επιχείρησης. Στη σημερινή αγορά, οι πελάτες απαιτούν όχι μόνο τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει μια επιχείρηση, αλλά και ένα επίπεδο εξυπηρέτησης που θα ικανοποιεί τις ανάγκες τους. Μια επιχείρηση που παρέχει καλή εξυπηρέτηση πελατών δείχνει στους πελάτες της ότι τους εκτιμά και τους σέβεται, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη πιστοποίηση, επαναλήψεις αγορών και αυξημένα κέρδη.
Ωστόσο, η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι απλά μια υποχρέωση για τις επιχειρήσεις. Είναι επίσης ένας τρόπος να ανταγωνιστούν με άλλες επιχειρήσεις που προσφέρουν παρόμοια προϊόντα ή υπηρεσίες. Όταν οι καταναλωτές αναζητούν μια επιχειρήσεις για τις ανάγκες τους, συνήθως αναζητούν πρώτα την εξυπηρέτηση που θα λάβουν, πριν καταλήξουν στο προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρεται.
Στο workshop θα δούμε:
- Ποιες είναι οι τάσεις στην σύγχρονη εξυπηρέτηση πελατών
- Πως άλλαξε το Sales Funnel
- Πως μπορούμε να βελτιώσουμε την προσέγγιση μας και να αυξήσουμε την ικανοποίηση των πελατών μας
Φωτό από την Ομιλία:
Περισσότερα
Ώρα
18 μάιος 2023 20:15 - 22:00(GMT+02:00)