This is a repeating event

HANDLING ONLINE REVIEWS, effective strategies to enhance customer experience

28νοε10:0014:00HANDLING ONLINE REVIEWS, effective strategies to enhance customer experienceΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΘΕΜΗΣ ΣΑΡΑΝΤΑΕΝΑΣ

Πληροφορίες

Περιγραφή Σεμιναρίου
Το σεμινάριο “Handling Online Reviews, effective strategies to enhance customer experience” απευθύνεται σε επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε κλάδους που εξαρτώνται από τις online αξιολογήσεις και κριτικές των πελατών τους, όπως εστιατόρια, ξενοδοχεία και πάροχοι τουριστικών υπηρεσιών.

Στο σεμινάριο, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να διαχειρίζονται τις online κριτικές και αξιολογήσεις των πελατών τους, προκειμένου να βελτιώσουν την εικόνα και τη φήμη τους στο διαδίκτυο. Θα διδαχθούν πρακτικές στρατηγικές για την αντιμετώπιση αρνητικών κριτικών και πώς να απαντούν σε αυτές με τρόπο που θα είναι επαγγελματικός και αποτελεσματικός.

Επιπλέον, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να αξιοποιούν τις θετικές κριτικές για να ενισχύσουν το brand τους και να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις τους. Τέλος, θα παρουσιαστούν εργαλεία και τεχνικές για την παρακολούθηση των online κριτικών και την ανάλυση των δεδομένων για τη βελτίωση της τουριστικής επιχείρησης.

 

HANDLING ONLINE REVIEWS, effective strategies to enhance customer experience

 

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Εισαγωγή στις online κριτικές: Τι είναι οι online κριτικές και γιατί είναι σημαντικές για την επιχείρησή σας.
  • Πώς να αναγνωρίζετε τις κριτικές: Ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιούν οι πελάτες σας για να αξιολογούν την επιχείρησή σας και πώς να τις παρακολουθείτε.
  • Ψυχολογία των ανθρώπων/πελατών. Γιατί γράφουν κριτικές. Γιατί διαβάζουν κριτικές.
  • Top tips για την κινητ(ρ)οποίηση πελατών να γράψουν κριτικές.
  • Πώς να αντιμετωπίζετε αρνητικές κριτικές: Πρακτικές στρατηγικές για τη διαχείριση αρνητικών κριτικών και την απάντηση σε αυτές με τρόπο που θα είναι επαγγελματικός και αποτελεσματικός.
  • Διαχείριση άδικων κριτικών.
  • Πώς να εκμεταλλεύεστε τις θετικές κριτικές: Πώς να αξιοποιείτε τις θετικές κριτικές για να ενισχύσετε την φήμη της επιχείρησής σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις σας.
  • Εργαλεία και τεχνικές για την παρακολούθηση και ανάλυση των κριτικών: Πώς να χρησιμοποιείτε εργαλεία και τεχνικές για την παρακολούθηση και ανάλυση των online κριτικών.
  • Μυστικά κειμενογραφίας για άρτιες απαντήσεις.
  • Μετά την θετική κριτική, τι;

 

HANDLING ONLINE REVIEWS, effective strategies to enhance customer experience

Περισσότερα

Ώρα

28 νοέμβριος 2023 10:00 - 14:00(GMT+02:00)

Διοργανωτής

INSETE

Το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) είναι Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία που ιδρύθηκε στις αρχές του 2013, με πρωτοβουλία του ΣΕΤΕ,

από τέσσερις εταίρους με έντονη δραστηριοποίηση σε κρίσιμα πεδία της ελληνικής τουριστικής αγοράς.

Learn More

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.