Προστασία των προσωπικών δεδομένων στις ΜΜ Επιχειρήσεις. Γνωρίστε το νέο Ευρωπαϊκο Κανονισμό!
![DATA WEBINAR](https://marketingconsultant.gr/wp-content/uploads/2017/11/DATA_WEBINAR-1200x628.png)
![DATA WEBINAR](https://marketingconsultant.gr/wp-content/uploads/2017/11/DATA_WEBINAR.png)
Τα στοιχεία των πελατών μας είναι το πιο ΠΟΛΥΤΙΜΟ επιχειρηματικό περουσιακό στοιχείο μας. Με αυτά μπορούμε να κατηγοριοποιήσουμε τους πελάτες μας, να στοχεύσουμε συγκεκριμένα μηνύματα, να τους προσφωνήσουμε με το όνομά τους, να τους τροφοδοτήσουμε με πληροφορίες που ενδιαφέρουν μόνο αυτούς, να εφαρμόσουμε επιτυχημένη Inbound στρατηγική στο Internet Marketing και πολλά άλλα. Όμως για όλα αυτά πρέπει να τηρούνται οι ισχύουσες νομικές διατάξεις που στοχεύουν κυρίως στην προστασία του καταναλωτή/πελάτη και στην αύξηση της εμπιστοσύνης του προς την επιχείρησή μας.
Από το νέο έτος θα ισχύσει ο νέος Ευρωπαϊκός Κανονισμός για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (Κανονισμός 2016/679 – GDPR) και θα καταργηθεί η ισχύουσα Οδηγία (Οδηγία 95/46/ΕΚ), καθώς και η ελληνική νομοθεσία για την προστασία του ατόμου απο την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (Νόμος 2472/1997). Έτσι καθιερώνεται ένα ενιαίο νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και εισάγονται αυστηρότεροι κανόνες για την προστασία των δεδομένων και των πολιτών της. Μέχρι το Μαϊο του 2018 όλες οι επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να έχουν συμμορφωθεί με τις νέες ρυθμίσεις, σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύουν με πρόστιμα, ύψους μέχρι 4% του τζίρου τους ή 20 εκατομυρίων ευρώ. Εσείς έχετε ενημερωθεί για το τί πρέπει να προσέξετε;